krossika pikkus oli overspeed'i tellimussoovAlgselt postitas: motamees
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tehase masinatel on kasti pikkus 1,9m. On ka lühemaid, nii kuidas variant ette näeb.
Telgede vahe 2,69m minu 2,8m vastu. Pika kabiini ja kastiga Niva telgede vahe sama,mis mul.
Masina üldpikkus 4,3m minu 4,4vastu. Eelpool mainitud Nival 4,44m.
Arvan,et minul tuleb tühimass oluliselt väiksem, kui tehase VIS'il (1190kg ja Nival 1305kg). Sellevõrra kandevõime suurem.
Ka on üks oluline asi, mille omal teistmoodu tegin. Kastis olevate rattakoobaste vahe on tehase variandil kusagil meeter (Nival1,13m). Mul tuleb puhas kasti laius 1,23m. Selle saavutamisega oli tükk nuputamist/jama. Teatavasti on tänapäeval standard laius 1,2m. Nii igat sorti alused kui ka ehitusmaterjalid.
Kast peaks tulema "ameerika" tüüpi. Rattakoopad jäävad väljapoole kasti.
Mota@oskab ka vastata.
Telgede vahe 2,69m minu 2,8m vastu. Pika kabiini ja kastiga Niva telgede vahe sama,mis mul.
Masina üldpikkus 4,3m minu 4,4vastu. Eelpool mainitud Nival 4,44m.
Arvan,et minul tuleb tühimass oluliselt väiksem, kui tehase VIS'il (1190kg ja Nival 1305kg). Sellevõrra kandevõime suurem.
Ka on üks oluline asi, mille omal teistmoodu tegin. Kastis olevate rattakoobaste vahe on tehase variandil kusagil meeter (Nival1,13m). Mul tuleb puhas kasti laius 1,23m. Selle saavutamisega oli tükk nuputamist/jama. Teatavasti on tänapäeval standard laius 1,2m. Nii igat sorti alused kui ka ehitusmaterjalid.
Kast peaks tulema "ameerika" tüüpi. Rattakoopad jäävad väljapoole kasti.
Mota@oskab ka vastata.
C
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tagasilla osaga ehk probleeme ei teki enam, mina peaks selle kere nõrgimaks kohaks hetkel seda, kus raam kabiini tagumisse seina jookseb. Aga võib-olla jääb mul ka midagi märkamata...
Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?
EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.
Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?
EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Just selle jaoks see risttala sinna pandud ongi. Hästi näha ka 4 ja 7 pildil. Kabiini tuleb veel üks jäigastav diagonaal kahe raamitoru vahele. Need saab panna aga alles toolide sissepanekul. Muidu jäävad äkki toolile ette.Algselt postitas: Moss
Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?
EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.
ARK soovib eksperdi tugevusarvutusi ja jooniseid. Minul pole seal midagi teha. Selleks ARK poolt tunnustatud eksperdid ongi.
Eksperdiga olen eelnevalt vestelnud, et pärast üllatusi ei tekiks.
C
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Selle ümberehitusloa taotlemisel jooniseid,eskiise ka nõutakse või jääb algus jutu tasemele.Kas taotluse asjaaja -Algselt postitas: motamees
ARK`ist sai võetud ümberehitusluba.
mist saab alustada kohaliku ARK`i kaudu või peab Tallinna
meestega läbirääkima.
Edu praktilisele projektile.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jah, garaa? Kuressaares.
Koguaeg nokitsen ikka midagi. Tööd olid lihtsalt sellised peidetud ja vähese arenguga. Sai paigaldatud tagasilda piduriosad ja käsipiduritrossid. Bens paagi kronsteinid ja paak puhastatud/korrastatud. Paigaldatud piduri rõhuregulaator.
Tegin näiteks korda tagumise udulambi. Mulle ei meeldinud, et reflektorit pole sees. Millistel on sees, neil lähevad need ruttu rivist välja. Värvitud reflektorid koorivad maha ja kroomitud roosteteavad.
Tegin omale roostevabast reflektori.
Siin pildil on lamp ilma reflektorita, shabloon ja reflektori materjal (mootorratta sumbutis olnud õhuke roostevaba plekk).
Koguaeg nokitsen ikka midagi. Tööd olid lihtsalt sellised peidetud ja vähese arenguga. Sai paigaldatud tagasilda piduriosad ja käsipiduritrossid. Bens paagi kronsteinid ja paak puhastatud/korrastatud. Paigaldatud piduri rõhuregulaator.
Tegin näiteks korda tagumise udulambi. Mulle ei meeldinud, et reflektorit pole sees. Millistel on sees, neil lähevad need ruttu rivist välja. Värvitud reflektorid koorivad maha ja kroomitud roosteteavad.
Tegin omale roostevabast reflektori.
Siin pildil on lamp ilma reflektorita, shabloon ja reflektori materjal (mootorratta sumbutis olnud õhuke roostevaba plekk).
C