Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: Jonx666
Super ilus on asja tagant vaadata. Tõsine käepigistus, miks kyll venelased Saaremaa inseneri ei palganud.. Kõvasti ilusam masin kui need praegused Niva esiotsaga kastikad
Olen ka kõige su öelduga nõus. Need uured nivad kastiga ei kõlba minu arvates mitte kusagile. Liiga haiged vorstid
Porilauad tulevad kabiiniga sama värvi. See värv vajab kuivamiseks kuumust.
Kuna mul värvikambrit pole, peab mingi muu võimaluse nuputama. Praegune lahendus selline. Kummagile poole umbes kolm tundi.
Ja veel kaks kihti värvi. Nüüd juba lõplikult.
Peale kuivamist vaja ääreraamid tagasi kruvida ja kast läheb seina äärde oma aega ootama. Nüüd juba õue.
Algselt postitas: motamees
Porilauad tulevad kabiiniga sama värvi. See värv vajab kuivamiseks kuumust.
Värviks on sõjaväe (vene aja pärand) Kamazi värv. Nüüdseks ka kuivamise probleem lahendatud. Tikkurila kahekomponentse värvi kõvendi kõvendab edukalt ka seda vene toodangut - Tegin proovivärvimise.
Värviks on sõjaväe (vene aja pärand) Kamazi värv. Nüüdseks ka kuivamise probleem lahendatud. Tikkurila kahekomponentse värvi kõvendi kõvendab edukalt ka seda vene toodangut - Tegin proovivärvimise.
Jõudu! Kas "Kamazi värvi" puhul on tegu ML (melamiin) tüüpi värviga?
Algselt postitas: krister
Kas "Kamazi värvi" puhul on tegu ML (melamiin) tüüpi värviga?
Kirjadega pakend (värvipurk) puudub. Värvi omaduste järgi tundub olema tegu ML tüüpi värviga. Tunde järgi muidugi ei jaga, kas tegu 100kraadise või 110kraadise värviga.
Muideks vanasti kasutati kõvendiks selliste värvide puhul soolhapet. Palju pannes võttis värvi matiks.
Ise kasutasin ikkagi pirnidest (umbes kümme 300w pirni kahes reas plaadile kinnitatuna) ehitatud kuivatuseadet. Hiljem tegime ka TEN'idest kuivatusplaadi. Nüüdseks need aparaadid kõik kaduva teed läind. Voolutarve oli neil meeletu. Siis aga polnud see üldse probleem. Seda enam, et enamuses sai värvitud töökoha garaasis. Seal siis ka kuivatatud.
Peab roheline olema
Auto maja taga, naine jälle kisab mida see auto siin teeb, aga kui roheline ei paista väljagi. Nali naljaks. Väga ilus auto tulemas.
Muide, ma olen teemat küll lugenud ja arkist sa said loa, siis järelikult auto läheb ka arvele? Minu viga, ehk ta juba on arvel.
Värv ei ole tegelikult üldse oluline. Mul lihtsalt oli kodus selliseid rohelisi. Hõbedane oli üks jääk ühele korrale värvimiseks. Kasutasin selle siis ära.
Tööautol on hoopis teised asjad olulised. Tegelikult ju tulebki värviks tööauto värv. Selle helerohelise kohta küsides (ühelt kunstnikult) vastas tema, et värvi ei maksa karta. Ükskõik mis värvi, peaasi, et tervikuks kokku läheks. Andis siis mõned mõtted selle terviku kujundamiseks. Ju näeb kuidas välja kukub.
Praegu on auto arvel sõiduautona, ümberehituse loaga. Valmis saades tuleb läbida ekspertiis ja siis nemad otsustavad mis edasi saab. Tahaks ikka kastikana ( läheb pisiveoki klassi) arvele saada.
Nüüd sumbuti ka valmis. Põhisumbuti õnnestus saada tutikas (küll paarkümmend aastat seisnud) tehase (roostevaba kestaga) toode.
Tuli kätte aeg asuda kardaani kallale. Algul oli mõte minna treipinki seda asja toimetama. Kuna aga ma lõikasin kodus jupid rellakaga mõõtu, mida ei oleks tohtinud treipingi jaoks teha, siis tuli välja mõelda teine variant.
Võtsin siis ühel kardaanil tagumise otsa maha. Mõõtsin ära puuduoleva osa (39cm) ja lõikasin sellise pikkuse välja teisest kardaanist.