2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Saaremaa ja hundid.

Postitus Postitas SexSix »

Hundid on kõik lambad ära söönud. Nüüd peab muru niitma murutraktoriga?
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

 
overspeed kirjutas:
Algselt postitas: motamees
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
krossika pikkus oli overspeed'i tellimussoov :D


krs01.jpg-thumb.jpg

krs02.jpg-thumb.jpg

krs03.jpg-thumb.jpg

krs04.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
k
Kuuskant
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 02 Juul 2012 23:28
Asukoht: Behind The Steeringwheel
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas Kuuskant »

 
overspeed kirjutas:Partner :
Endal peres täpselt see sama Partner. Igati hea mashiin. Kastimöödud on ka standardilised ja üldse väga superb on kõik. :rolleyes
Lada - Masin millega sa ei pea kunagi külastama ühtegi teenindust. (kui sa just hullem tilganäppia ei ole)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ülevaatuse aeg jälle käes. Masin vajas mõningast sättimist.
Käsipidur oli praktiliselt olematu. Võtsin suurema trossilõtkuga ratta lahti ja panin käsipiduri hoovale plekisplini vahele. Nüüd sai Käsipiduri tööle.
Tagurpidikäigu tule pirn tuli ära vahetada. Seal oli tegelikult kontakti viga, aga sättides lõhkusin pirni hoopis ära. Enivei, nüüd töötab.
Tagumine pidurivoolik oli natuke paistes. Olin unustanud, mis vooliku sinna panin, originaal oli liialt lühike. Lõpuks selgus, et mosse 2141 esipiduri voolik. Tellimise peale toodi see poodi.
Pidurite õhutamise käigus pressisime tagumise pidurikolvi välja. Selgus, et tagaklotsid olid ikkagi liialt kulunud. Kiire klotside vahetus ja kõik korras.
Ülevaatus ka nüüdseks tehtud. Pole küll veel tähtaeg, aga kolm kuud võib ennem teha. Mure kaelast ära.
Kunagi hoiatati mind, et sõiduauto sidur ei pea kastikal vastu. Sellega aga probleeme pole.
Tagumisi rattalaagreid olen küll mõned vahetanud. Eks need saavad ka suuri koormusi. Teine kuluartikkel on tagapiduriklotsid. Sõiduautol kuluvad umbes kaks komplekti esiklotse samal ajal kui üks komplekt tagaklotse. Kastikal kipub see vastupidi olema.
Tegelikult algas kogu remont siduri töösilindri kinnijäämisega. Kaubanduskeskuse parklas jäi äkki siduripedaal põhja. Sidur oli lahutatud asendis. Uurisin veidi asja, koju vaja ju saada. Leidsin padja tagant 13 võtme ja keerasin siduri töösilindri hoopis küljest ära. Jätsin ta sinna alla vooliku külge rippuma ja sõitsin varuosapoodi. Selline asi oli letikaup. Kodus uus silinder alla ja kõik jälle OK.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

 
motamees kirjutas:... Enivei, ...
r o f l
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Palju ilustavad oma autosid igatsorti vidinatega. Tahtsin teha kastikale antitiiba. No Lada antitiib tehakse ikke vineerist. Kruvisin detailid kokku ja tahtsin neid kuidagi auto külge kinnitada. Kinnitus peab olema hästi tugev, kuna kiirused on suured ja sellega seoses ka jõud.
Olen näinud tänaval raske alusega liiklusmärke. Mõtlesin siis ka oma ehitise kasti külge betooniga kinni valada. Kuna märgid on tänaval tugeva tuule pärast tihti küljeli, siis otsustasin teha hoidja hästi raske. No 125kg peaks ju hoidma küll.
Valasin siis alumise osa kenasti täis ja vibreerisin korralikult tihedaks. Praegu kivistub. Mingil päeval saab ka proovisõidu ära teha. Ega toimetamine polegi nii tähtis, peaasi, et seff välja näeks.

Tiib.JPG-thumb.jpg
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Teise külje pealt ka, et pilt kenasti selge oleks. :D
Talvel on seda antitiiba hädasti vaja ju.

Anti-anti tiib.JPG-thumb.jpg
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

nu "Drag Racer", on vähemalt kuidas jöud talvel maha panna :lol
Arrogance diminishes wisdom.
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

siin esimese lörtsiga juhtusin linnavahel järgi sõitma, kastis paistis vist mõne veoauto rumm vms, kas see lisaraskuseks, või mehed ehitavad miskit põnevat jälle ?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

 
-motomees- kirjutas:... kas see lisaraskuseks, või mehed ehitavad miskit põnevat jälle ?
Mõlemad vastused on õiged. Tühja kastiga on lumega võimatu sõita. Auto tuleb "käekõrvale" võtta. Maalt ei saanud enam muidu tulema, kui panin töötava mootoriga käigu sisse ja siis läksin autoga koos teele.
Koju tulles viskakin praeguse projektika rattad kasti. Nii oli vähemalt võimalik liigelda.
Eelnevad aastad olen kasutanud igatsorti raskusi. Algul olid liivakotid. Kui need katki läksid, siis jätsin tihti koorma peale. Pool talve sõitsin sama puukoormaga. Pole teda lihtsalt maha võtnud.
Betoonraskuse plaan oli ammu juba. Pole teda viitsinud ainult teostada. Sellise variandiga on 125kg kõige suurem effekt, kuna see asub kõige taga. Pole ka mingit ohtu liikuma hakkamiseks. Tagaluuki on vist natuke raske liigutada, aga küll saan hakkama. Kastika funktsioon jäi sedasi ka alles, saab vajalikke asju vedada.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Mota "kuulitökkest".
Eelmine kord kui mul külas käis, tühja kastiga, jäi ärasöites märjale murule jutt maha. No lihtsalt ei läinud masin paigast ilma kaapimata, mota ju lükkas hiljem käekörval et hoo-peale saada. Seekord oli masin märjale murule "naelutatud".



125kg001.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Lisaraskusega luuk täitsa avatav, aint kinnipanemisega tuleb töstja nippe kasutada, et seljale mitte liiga teha:



125kg002.jpg-thumb.jpg

125kg003.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kas antikas läks esimese avamisega vastu maad puruks?
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Nei. "Mota otsustas ohverdada nn antika saades vastutasuks konksu eemaldades mugavama laadimisvöimaluse luuki alla lastes".
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
overspeed kirjutas:Lisaraskusega luuk täitsa avatav, aint kinnipanemisega tuleb töstja nippe kasutada, et seljale mitte liiga teha:
Meil Põlvamaal öeldi vannuaigi tuu asja manu, et: "Tõsta-tõsta, siss lääva'q muna'q suurõss."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Munad mahuvad veel püksi ära.
:scratch: On aga hoopis suurem probleem. Lähituled näitavad liiga kõrgele. Koorem sai vist liiga suur. Peab osa raskusest rellakaga maha lõikama. Pean seda lõikama minema ülevaatuspunkti. Seal on tulede stend ja saab mahalõikamisega tuled õigesse asendisse.
:P
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

 
motamees kirjutas: Lähituled näitavad liiga kõrgele. Koorem sai vist liiga suur. Peab osa raskusest rellakaga maha lõikama.
:yllatunud Tee parem oma tulede regulaatorid korda. Need ei tööta ju sul ammu. :P
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Kevin68 »

Sai nähtud Triigi sadamas, paneb järgi vaatama küll. Olin ise valge Peugeot 205'ga ja sõitsin laeva pealt maha. ;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

 
Kevin68 kirjutas:Sai nähtud Triigi sadamas...
Nojah, otsustasin kastikale ka hiiumaad näidata. Las elab mõni aeg väiksema saare peal ka, siis teab suuremat paremini hinnata ;)
C
Vasta