2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sai ehitatud tagatulede "kronstein".Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tuled "kronsteini" küljes ja paigal.
Hoolas otsija leiab ka kasti laiuse.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tuled on purunemise vältimiseks (laiskus, laiskus-peab leidma ju vabanduse) paigaldatud alusele "pehmelt".Pilt
C
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

eem miks see haagisekonks peaalastpidi on.:puzzled
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: mikk 17
eem miks see haagisekonks peaalastpidi on.:puzzled
Kas kärukonks peab olema teistpidi?:yllatunud
:D
Tegelikult tahtsin näha, kui tähelepanelikud on foorumlased. Keerasin pildistamise ajaks konksu tagurpidi. See nagunii äravõetav konks, teda lihtne keerata.
Kui tagaluuk maha lasta, siis peab taguosa olema sile. Muidu jääb luuk konksu peale kandama ja koormat on halb laadida.Pilt
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Nägime ikka, lihtsalt ei pööranud tähelepanu. Hoolas silm näegi veel ära et kasutad Moskvits 412/2140 tagatulesid ning et puudu on veel keskmine lisapidurituli mis peab olema küljes kõikidel autodel valmimisaastaga alates 1997.
Kasti seinad toetuvad nendele väikestele kolmnurkadele?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Valmistusaastaks jääb vist masina tehasest valmistamise aasta (88). Ümerehitusluba on üks kõigile. Nii neile, kes viskavad välja ainult tagaistmed kui ka neile, kes pea kogu masina ümber ehitavad.
Veel üks pilt masina ehitamisest.:DPilt
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

Vaatan et see tühi,purukslõigatud õlivaat domineerib mitmel pildil. Kas sa sellel on auto juures tulevane praktiline väärtus? Või niisama kogub tolmu ja on fotodel modelliks?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:D Seda kärukonksu all olevat vaati pole ise tähele pannudki. Selle peale panin automaatselt konksu pildistamiseks. Teisel pildil olev vaat oli mõttega pandud.:D
Kui nüüd vaadata uuel pildil olevat vaati, siis saab asjast juba sotti.
Vaatidest proovin teha kasti küljed ja põhja. Tuli välja, et meil ei ole mitte hunnikus kohti, kus saaks siket (soon pleki sees) teha. Sike masin teeb tavaliselt soone kuni 15cm äärest. 1mm pleki sisse ei tahetagi teha (rääkisin katusemeestega, neil plekid kuskil 0,5mm). Niimoodi ei saagi tugevat kasti teha.
Vaadil aga sikesi hunnikus sees ja peale muu ei maksa ta ka midagi. Muidugi on vaja tööd teha, et need vaadid (4tk)sirgeks saada. Plekksepad olid nõus kandid äärde keerama(ka nende paenutuspingil on 1mm viimane piir).
Ärge mulle nüüd hakake rääkima kui hea oleks duuralumiiniumist kast. See variant on juba läbi arutatud ja kõrvale visatud. Selline kast oleks läinud maksma vähemasti 5000eek. Väga hea variant oleks see küll. Tegin kunagi sellise kastiga käru. Nüüd juba olnud oma 15 aastat. Pole vaja teda värvida ega roostet nühkida. Siiani perfektses seisukorras. Siis olid aga teised ajad ja sõjaväelaste käest võis saada mida iganes (kasvõi raketi, võis ka "tina" saada).Pilt
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Arvasin, et see saab olema "uus auto", mitte ümberehitatud.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Niimoodi saab kasti pikkuse kätte.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ka porilauad tuleb ju millestki teha.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kuidagi hakkavad plekid kasti meenutama.
Kasti (plekid, ääred, lukud) max kaaluks tuleb 60kg.
Ääreraudade aukude puurimine võttis tohutu aja.:DPilt
C
t
tamar99
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamar99 »

Küsimus (v-b seda kuskil kirjutatud, tähele pole pannud) siis mitmene mootor sellele massinale peale pannakse? Ja kõik keevitused teete tavalise co keevitusega?
h
hellzix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Mai 2003 13:08
Asukoht: Lõuna Läänemaa
Autod: 85a. 21061

Postitus Postitas hellzix »

Ja mul selline küsimus et palju NIVA tagumine sillatala laiem on ja kas reaktiiv varraste kinnitus kohadadel on kah erinevus tava Lada tagumise talaga.
Sinu jaoks on see ainult Ziguli.
NEEGER

http://www.isms.ee/in.php?id=sly
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mootor on sellel pikapil peal koguaeg. See on see "kuivalt sõitnud" ( http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671 ) 1,3L mootor. Praeguse mõtte kohaselt see mootor ka jääb.
Keevitused on tehtud kõik tavalise väikse süsihappegaasi keevitusega (alloleva lingi teemas, kolmas pilt).
Silla laiust ei oska praegu cm õelda. Reaktiivvarda augud peaksid sobima.
Visuaalse laiuse vahe peaks saama pildilt sealt teemast (esimese lk. kolm viimast pilti)http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8152
Seal sellest ka väheke kirjas.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüdseks asi niikaugele arenenud. Kast peaaegu valmis, vaja veel porilauad külge panna. Porilauad tuleb vist uued teha. Lõikasin tünni ringi pooleks ja sain niiviisi kaks porilauda. Nüüd vaatan/arvan, et peaks pikkust olema veidi rohkem, kui pool ringi. Ka on juhtunud just porilaua vaat olema 0,8mm plekist. Peaks ikka olema 1mm.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vennas tõi mulle sünnipäevakingi.:DPilt
C
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

ilus sünnipäevakink ;)
oleks endalegi vaja ...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

torreros pea kõik plekid kohal olemas.
esitiib maksis veidi üle 300
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta