"traktor"2121,motamees,81

"traktor"2121,motamees,81

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#161

Postitus Postitas motamees » 30 Okt 2008 19:04

Kui ma värvida tahaks seda pinda...
Prooviks ahju peal kuivatada (puhuriga lähed seal halliks). Kui on ära tahenenud, laseks kivikaitse peale. Jälle ahju peale. Siis juba muud värvid peale.
See oli oletuslik tegevus ja vajab katsetamist. :puzzled

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#162

Postitus Postitas motamees » 30 Okt 2008 19:34

Logman'ile.
Kuivatamise käigus võid ülearuse vabalt maha pühkida. Isegi ML "lõhnast" on rooste tõrjumisel abi. See plekitükk, mille peal katsetasin erinevaid segusid, on siiani roosteta. Ripub mul garaasi seina peal, nii nagu katsest jäi. Need kohad mis olid haljad, on seda siiani. Ometi läheb haljaks hõõrutud plekk muidu roostetipiliseks ja seisnud see seal kuskil 1,5 aastat.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 327&page=2

NIVAst.
Ka teine pool tehtud.
Vahetasin veel ära ühe tagakummi. Oli nii pakatanud - lõhkised haavad sees.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#163

Postitus Postitas motamees » 30 Okt 2008 19:39

Nivamehed teavad, mis koht on pildil.
Seda tuleks kord aastas puhastada/pesta, kuivatada ja määrida, roostevastase ainega. "Kauss" korjab sodi täis ja roostel seal lõbus tegutseda. Pole ka veel äravalgumise võimalust.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#164

Postitus Postitas motamees » 31 Okt 2008 14:46

Helistasin kärulaenutusse ja küsisin treilat, et "metsatraktor" ära viia. Mees küsis üllatunult: "Kas mingi Valmet". :lol

"Reisija".Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#165

Postitus Postitas motamees » 31 Okt 2008 14:48

"Valmet" oma tavalises dislotseerumiskohas.Pilt

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#166

Postitus Postitas overspeed » 01 Nov 2008 05:58

Kas kodo proovisid starterit kuumalt ka, probleem lahenes? Kas taha panid uued ketid ka, ühel pool olid vist lännu?
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#167

Postitus Postitas motamees » 01 Nov 2008 09:57

Taha ketti praegu ei pannud. Jää tulekul saab kohe panna.
Starteri jama selgub edasisel ekspluatatsioonil. Peale soojendamist "tundus", et asi pole ikka päris õige. Vea otsingul jõudsin aku miinusklemmini. See oli päris soe. Tundus, et klemmi ja juhtme ühendus (ümber juhtme valatud tinaklemm) polnud enam õige. Panin sinna uue klemmi. Peale seda asi paranes tunduvalt. Eks näis, mis saab. Starteri vahetus kohapealsetes oludes, nii kõrge auto puhul, pole ka suurt probleem.
Kui ise ei viitsi teha, saadan poja auto alla. ;)

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#168

Postitus Postitas overspeed » 01 Nov 2008 14:47

Algselt postitas: motamees

Kui ise ei viitsi teha, saadan poja auto alla. ;)


:lol

[Muudetud: 11-6-2010 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3910
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#169

Postitus Postitas logman » 17 Nov 2008 23:16

Algselt postitas: motamees
Kui ma värvida tahaks seda pinda...
Prooviks ahju peal kuivatada (puhuriga lähed seal halliks). Kui on ära tahenenud, laseks kivikaitse peale. Jälle ahju peale. Siis juba muud värvid peale.
See oli oletuslik tegevus ja vajab katsetamist. :puzzled


Toimib, värv kuiv, kivikaitse selle all elastne :) .
Gaasipuhuriga sai tükk aega kuivatada, aga jah, nüüd kaas juba tiba aega omal kohal, settekaevul katteks pääl.

[Muudetud: 21-12-2008 logman]Pilt

marauder
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Nov 2008 13:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: AZLK 426IE '70, Iz 27151 '89, Honda Civic Gen I '79, Patrol '86
Kontakt:

#170

Postitus Postitas marauder » 29 Apr 2010 19:28

Kuidas too masin elab?

Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?
Aitan Ebayst asju tellida või maksta.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#171

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2010 22:48

Kuna pilte on ikka meeldiv vaadata, siis mötlesin et jagan seda röömu ka teiega. Sobrasin raalis ringi ning leidsin möned head vanad kaadrid. Teemas polegi nagu mainitud, millist söidukit too trakats asendama hakkas. Möned pildid siis:

vana "Valmet"
.




[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#172

Postitus Postitas masuurik » 10 Juun 2010 22:55

See valmet jutt võttis mõnusalt muigama küll :lol
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#173

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2010 23:01

uus "Valmet":

[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#174

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2010 23:03

Lähemalt eest, vana veel töös, uus esimesel proovipäeval:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#175

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2010 23:05

Vana Zid pidi tödema, et noorem generatsioon Niva vötab nüüdsest ta töö üle, ja söitis pörisedes/torisedes minema:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#176

Postitus Postitas overspeed » 10 Juun 2010 23:07

Trakats oma rataste alt läbi käinud valdusi üle vaatamas:

[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#177

Postitus Postitas overspeed » 11 Juun 2010 14:00

Algselt postitas: marauder
Kuidas too masin elab?

Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?


Möödaläinud talvel sellega metsas ei käidud, kuna lumi oli liialt paks. Isegi kui Trakats oleks löpuks sinna metsa pullerdades jöudnud, siis puid langetada polnud ikka mötet: peale langemist poleks puud lihtsalt lumest ülesse leidnud. Metsaall oli lumi täismehe kubemeni.
Tööd tehti lihtsalt maja lähedal puhastustöödes.
Ilmnes ka see viga, et starteriga pole ikkagi köik ok. Mida soojemaks mootor läeb, seda raskemini starter teda veab. Kui mootor on täistöösoe, siis ei vea enam üldse ... peab ootama kuni maha jahtub. Pole asjaga lähemalt tegelenud kuna ootab sügist.

Haagisel on vist datsuni velg ning selle peal tagarattarumm laagriga, motamees teab sellele ise täpsemalt vastata.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#178

Postitus Postitas motamees » 11 Juun 2010 23:16

Algselt postitas: overspeed
Algselt postitas: marauder
Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?

Haagisel on vist datsuni velg ning selle peal tagarattarumm laagriga, motamees teab sellele ise täpsemalt vastata.

Piltide pealt vaadates on jah nagu Datsuni velg ja rumm. Rumm on aga esimne. Käru selgroo toru on keevitatud amordipüstaku külge.
Pilte pidin vaatama sellepärast, et ma olen neid kärusid teinud vähemalt viis tükki. Milline rumm just millisele läks, kes seda enam mäletab. Ühele neist läks pööranguks mosse esirumm koos kääntteljega, ühele läks tagasilla reduktori osad, ...

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#179

Postitus Postitas sansa » 05 Jaan 2011 13:05

Kas see aasta masin sõidab ja "lammutab" metsa ? Huvitav aparaat igatahes.
Žiguliga juba igav ei hakka.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 903
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#180

Postitus Postitas overspeed » 08 Jaan 2011 02:00

Algselt postitas: sansa
Kas see aasta masin sõidab ja "lammutab" metsa ? Huvitav aparaat igatahes.


Ikka, lund on küll üle kapoti metsapoole söites, aga kui metsa sisse pääseb, siis läeb kergemaks. Ketid igati asjaeest. Pilte kahjuks pole.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist