"traktor"2121,motamees,81
"traktor"2121,motamees,81
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sisse jäämise muret pole veel olnud. Difriblokki tuleb küll tihti kasutada (eriti nüüd lumega). Kord (tegelikult kaks) kraavist läbi sõites tõusis auto nina nii üles, et kallutas osa koormat auto kastist maha. Raskematesse kohtadesse lähen soologa. Käru jääb lihtsamate kohtade juurde.
Sealt kraavist poleks käruga läbi saanudki. Auto ja käru vaheline nurk oleks olnud liiga suur. Kärukonks ei võimalda nii suuri nurki ja oleks lihtsalt ära murdunud.
Teepeal sõitu praktiliselt pole. Nende vahete-vahel kordadel pole õnnestunud politseid näha. Viitsivad nad jahh linnast kaugel metsavahel minu teeületuskordi oodata. Kui nad ka ootaksid, siis läheks metsaalust rada pidi ja polegi tee peale asja. Saja meetrist teelõiku kasutan ainult käru tervise huvides. Seal ikka mitu tonni peal ja pehmes saaks ta kõvasti vatti.
Kaks reisu päevas vaja teha, siis on plaan täis. Ülejäänud aeg läheb okste koristamiseks ja põletamiseks.
Sealt kraavist poleks käruga läbi saanudki. Auto ja käru vaheline nurk oleks olnud liiga suur. Kärukonks ei võimalda nii suuri nurki ja oleks lihtsalt ära murdunud.
Teepeal sõitu praktiliselt pole. Nende vahete-vahel kordadel pole õnnestunud politseid näha. Viitsivad nad jahh linnast kaugel metsavahel minu teeületuskordi oodata. Kui nad ka ootaksid, siis läheks metsaalust rada pidi ja polegi tee peale asja. Saja meetrist teelõiku kasutan ainult käru tervise huvides. Seal ikka mitu tonni peal ja pehmes saaks ta kõvasti vatti.
Kaks reisu päevas vaja teha, siis on plaan täis. Ülejäänud aeg läheb okste koristamiseks ja põletamiseks.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jah, nõustun sinuga. Põhjus küll teine. Koorma pealelaadimisel varjab koorem tuled ära.Algselt postitas: Landy
Kabiinis sees klaasi taga oleva tule idee on nõme, sest hakkab raudselt sind ennast segama.
Töötuli peab olema ka keeratav.
Üleüldse viskan vist kõik uksed ja klaasid eest ära. Neist pole kasu ikka (küljeaknad on kogu päeva lahti). Külma ilmaga on klaasid jääs ja väljanägemine väga vilets.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd õnnestus korra väike takistus leida, kus pidi natuke mittetavalisi võtteid kasutama. Mäkkesõidul jäi masin sissesõidetud külmunud rajal stoppama. Kõik neli ratast ei leidnud enam ülesvedamiseks pidamist. Tuli käru tagant ära haakida ja kõiega nati kaugemalt vedada. Auto sai aetud ka teepeenrale, kus oli kinnisõitmata lumi (rattad said maaga jälle ühendust).Algselt postitas: Kriisa
Kas lootusetult sisse jääda pole juba õnnestunud?
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Teemat algusest uuesti lugedes leidsin sellise postituse.Algselt postitas: chp
Metsaveo traktoriks o ? Mul lma metsa vedamata annavad difrid ja poolteljed ja mis krt veel järgi..... Aga noh eks targemad ise teavad Mina jään nüüd igastahes suu ammuli ootama ja vahtima mis sellest liikurist siis edasi saab.
Seal vaidlesin ma metsaveo osas vastu. Nüüd aga peab nentima, et on ka seda tehtud.
Puid langetades kukuvad puud vahel sellisesse kohta, kuhu nad mitte ei ole mõeldud. Teise puu najale püsti jäänud puuga oli varem probleeme, kuni... ükskord tõmbasime nivaga puu lihtsalt teise kaelast ära. Nüüd seda varjanti veel mitmed korrad kasutanud. Ükskord oli puu nii kõvasti kinni, et tõmbas koormarihma (seda kasutame sidumiseks ja tõmbamiseks ka) puruks.
Ükspäev vaatasin niva päevaodomeetrit. Seal oli peal 78km. Miinus 20km maale sõit. Saab 58km metsavedu(Lisan: Vale puha. Alguse ja lõpu pildi pealt odomeetrit vaadates tuleb välja, et mina olen sõitnud selle autoga 107km, miinus maale sõit 20km, teeb hoopis 87km metsavedu).
Veel 1-2 laupäeva ja siis jääb "traktor" suvepuhkusele. Selle on ta ka auga välja teeninud. Koriseb/müriseb küll, aga väga hästi tuli temale püstitatud ülesandega toime.
C