"traktor"2121,motamees,81

"traktor"2121,motamees,81

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

"traktor"2121,motamees,81

#1

Postitus Postitas motamees » 12 Juul 2005 01:18

Niva tagasilla vajaduses sai omale soetataud hoopis terve Niva. Peale ümber tegemist peaks auto minema metsaveo "traktoriks". Silla vahetan muidugi ära. Asemele panen tavalise Lada silla.Pilt


Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#2

Postitus Postitas motamees » 12 Juul 2005 01:24

Päevavalguses nägi ta välja selline. Kaugelt on päris korralik. Lähemalt uurides aga päris palju roostekahjustusi. Keevitustööd teen minimaalselt. Just niipalju, et kere koos püsiks.Pilt

chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

#3

Postitus Postitas chp » 12 Juul 2005 08:43

Metsaveo traktoriks :o:o:o ? Mul lma metsa vedamata annavad difrid ja poolteljed ja mis krt veel järgi..... Aga noh eks targemad ise teavad ;) Mina jään nüüd igastahes suu ammuli ootama ja vahtima mis sellest liikurist siis edasi saab.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#4

Postitus Postitas GTA » 12 Juul 2005 14:21

mu kunagisel nival olid täpselt samamoodi küljest roostetanud esitiivad:D nendele lisaks veel tagumised rattakoopad, karbid, tagumised poolraamid, ukseääred, tagaluuk & -põll, esipaneel, põhi siit-sealt... ega sul olukord nii hull pole???
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#5

Postitus Postitas motamees » 12 Juul 2005 17:03

Eks ta on päris roostes ikka. Küljekarbid on päris läbi. Poolraamid on aga suht kobedad. Tagant otsast on veitsa pehmed. Eks ma vaatan- need asjad tuleb ikka kuidagi kinni panna, mis jäikust annavad. Päris peent tööd pole vaja teha.

Metsaveo all ei mõelnud ma palkide käristamist (küttepuid vaja teha). Mul tuleb sinna taha kaheteljeline käru. Natuke saab kasti ka panna, et rattad nii kergesti ringi käima ei hakkaks. Samas on ta ikka päris kerge ja enne hakkavad rattad puksima, kui midagi puruks tõmbab (ma loodan). Mul ju enamus asju sealt minema visatud.
Lõppude lõpuks peab ju mõistust ka ikka olema, et koormaga päris pasaauku ei läheks. Ühe aasta puud tõin metsast 04 ja käruga ära. Siis pidi eriliselt vaatama neid kändusid. Kui sellega hakkama sain kuidagi-moodi, siis Niva ikka oluliselt parem.
Praeguseks on seis selline.Pilt

Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1048
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

#6

Postitus Postitas Landy » 12 Juul 2005 17:51

Mis sa selle teise niva tagasillaga tegid, et doonorit vajasid?
Kuda sa selle tava LADA tagasilla sinna panna mõtled? See peaks ju kitsam olema...

See masin on ikka ÕITE pikalt sisnud, kui arvetada, et vene mustad numbridki veel küljes. Kas 1981 anti veel musti numbreid?
Selleks, et tagaotsa jäikust hoida, pead vist vinklist või torust sisemise raami sinna tegema. Need plekid vajuvad muidu puukoormaga laiali.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#7

Postitus Postitas motamees » 13 Juul 2005 00:02

Teise tagasillaga pole veel midagi teinud. Alles korjan juppe uue projekti jaoks (04). ARK-st on ümberehitusluba ka juba olemas.
Tavaline sild ongi kitsam. Panen ta alla ilma piduritrumliteta. Siis saab tavalise lada velje panna tagurpidi alla. Siis peaks Niva laiuse kätte andma. Mul pole ju sellel metsa masinal tagapidureid vajagi. Esimesed peavad piisavalt.
Kui kast hakkab laiali vajuma, siis panen tagaluugi augu kinni. Küljed niisama ära küll ei vaju. Neid praegu kangutades (lahti lõigates olid jumala pehmed) on külg täitsa jäik.
Ülearuse kola eemaldamise tagajärjel pean ka tagumised vedrud nõrgemad panema. Praegu (keevitus ka kastis) kasti ronides ja seal liigutades ei tee originaalvedrud väljagi.
Küsimus ka offroudiatele.
Kui ma tagavedrud (esivedrud jäävad) hoopis ära võtan, kas siis läbivus väheneb oluliselt? Mitte kõrguse pärast, vaid rataste sidestuse pärast pinnaga. Kas ei hakka aukudes liiga kergelt ratast õhku tõstma, või keret väänama?Pilt

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#8

Postitus Postitas põletaja » 13 Juul 2005 10:40

Läbitavus väheneb ja seda päris palju, kuna niva esiosa on suhteliselt jäik (vaata autot tõstes, kuipalju vajub esiratas alla)
ps, näpud sügelesid numbrituuningu kallale ?
ostsid siis sõida

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#9

Postitus Postitas motamees » 15 Juul 2005 21:25

Näpud sügelesid ka muu tuunigu kallale. Sai vähe tuuningvõrguga vallatletud. Võrk terasest, et radikas ikka terve püsiks.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#10

Postitus Postitas motamees » 16 Juul 2005 19:24

Leegitoru sai valmis. Õhtuks peaks see ka küljes olema terve komplektiga ja hääled tehtud.Pilt

chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

#11

Postitus Postitas chp » 16 Juul 2005 20:17

Kui samas stiilis jätkad, saad varsti vägu kurja aiatraktori valmis :D :P
Viska veel hüdraulika ka külge, saad metsas harvesterit mängida ;):lol

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#12

Postitus Postitas motamees » 16 Juul 2005 20:37

Nüüd siis väljalaske süsteem ka moderniseeritud. Nagu vanasti bentsu veokitel oli sumbuti ees.Pilt

Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

#13

Postitus Postitas Kiwa » 16 Juul 2005 22:32

vot see on masin:cool:
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli

chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

#14

Postitus Postitas chp » 16 Juul 2005 22:47

Metsas töristades ei karda et mootor üle kuumeneb? Eriti kui arvestada et sumpa pütist õhkuv kuumus kõik ilusti radikasse tõmmatakse....

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#15

Postitus Postitas motamees » 16 Juul 2005 23:14

Ei karda. Nival on suurem radikas ja võimsam ventikas. Sumpa (soojusisolatsioon ka ümber) ei suuda mitte mootorit üle kuumutada. Nivadega sõideti läbi Sahhara kõrbe ja pold neil häda midagi. Pealegi ei lähe ma metsa tööle mitte mingil juhul palava ilmaga (oma tervise pärast). See ikka rohkem sügis/talvine töö.

chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

#16

Postitus Postitas chp » 17 Juul 2005 01:07

Heakene küll...sa ehk vähe mõistlikum oled rooli taga kui mina, jne, aga krt...ma suudan enda niivuril suht 5-7 minutise muda-august väljaloksutamise peale teperatuuri seieri punasele ajada...ja seda isegi siis kui juba eos tuppa ka kuuma kütan.... :kuri

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#17

Postitus Postitas motamees » 17 Juul 2005 10:51

Sul on uut tüüpi Niva ja sellel ilmselt alumiiniumist radikas. Kui nii, siis see on oluliselt sitem vaskradikast. Seda rääkis mulle üks rallimees, kes kaks mootorit ära rikkus, enne, kui asjale pihta sai.
Ja mõistlikum olen ma ka kindlasti. Ei ole mul asja sellistesse kohtadesse, kus teie käite (piltidelt vaatand). Seal ei ole võimalik puid tehagi, rääkimata äratoomast.
Ka ei pane ma nii jõhkrat kummi alla. Siis ikka valid ka teed väheke.

chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

#18

Postitus Postitas chp » 17 Juul 2005 12:41

Puid saab väga eduliselt teha :) Allolev pilt on tükikene teest mis puude tegemise kohani viib :D:D

Pilt


Aga radika koha pealt sul õigus, tegemist alumiiniumist varjandiga. Ise lootsin et kui mehhaanilise vendi 2 elektri oma vastu vahetan, läheb asi paremaks. Eks näis mis saab.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#19

Postitus Postitas olaaf » 17 Juul 2005 13:00

paremaks ei lähe - ja nivale vasest radikas maksis miski 3k ja narvast oli vist ainult tellida võimalik..
kasutatutest midagi ei tea
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

#20

Postitus Postitas serbin » 17 Juul 2005 23:39

Algselt postitas: olaaf
paremaks ei lähe - ja nivale vasest radikas maksis miski 3k ja narvast oli vist ainult tellida võimalik..
kasutatutest midagi ei tea

niva vask radikas raplas ühes autopoes oli 1400


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist