Nüüd on "üks teine jutt ühel teisel teemal", kui tsiteerida klassikuid.
Mingi aeg arvati, et kuna mul on ikka veel liiga palju vaba aega ja et lolle mõtteid pähe ei tuleks, toodi mulle tuppa üks roller.
- IMG_9858.JPG (87.97 KiB) Vaadatud 7189 korda
Taheti vana värv maha võtta, teha detailidele pahteldus, lihv ja uus värv peale.
Ma natuke uurisin ja vaatasin neid detaile lähemalt ja pakkusin variandi välja et prooviks kõigepealt hoopis seda vana värvi poleerimise ja väikeste värviparandustega "ellu äratada". Et liivapritsiga detaile puhastada, pahteldada-kruntida-värvida saab tänapäeval ükskõik kuna selleks tahtmine tekib. Aga kui mingil masinal on see tehases peale kantud kattevärv kestnud peal juba pool sajandit, siis seda tasuks säilitada sest see on ka juba iseenesest omaette väärtus.
Algul puhastasin silikoonieemaldiga pinnad ära...
- IMG_9848.JPG (74.17 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9849.JPG (51.01 KiB) Vaadatud 7189 korda
... ja mingi aeg asusin plekipindasid töötlema. Kasutasin kahte erinevat poleerketast ning poleerpastat:
- IMG_9850.JPG (52.83 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9851.JPG (56.5 KiB) Vaadatud 7189 korda
Pool mootorikatet tehtud, pool veel teha:
- IMG_9852.JPG (64.19 KiB) Vaadatud 7189 korda
Sellel asjal sai ring peale:
- IMG_9853.JPG (68.03 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9854.JPG (60.04 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9855.JPG (44.69 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9856.JPG (61.03 KiB) Vaadatud 7189 korda
Esipaneeliga oli ka üksjagu toimetamist aga lõpuks läikima läks see asi samuti:
- IMG_9859.JPG (85.88 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9861.JPG (133.25 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9862.JPG (135.59 KiB) Vaadatud 7189 korda
Värvitoonide "tempimisega" ei läinud ka asjad kohe päris nii nagu plaanitud. Mitte ükski värvilipik päris üks-ühele rolleri toonidega ei klappinud- kas oli toon täiesti mööda või rolleri detailidega võrreldes liiga kirgas.
Et läks aega mis ta läks aga lõpuks midagi vist hakkas nagu looma:
- IMG_9863.JPG (81.01 KiB) Vaadatud 7189 korda
- IMG_9864.JPG (70.64 KiB) Vaadatud 7189 korda
Et siis selline asi sai valmis.
P.S. Mis sellesse kollasesse 06-te puutub, siis see auto on jätkuvalt alles. On töötoas ja heas seisukorras(nagu müügikuulutuse lauses).
Paus tema keretööde kajastamisse tekkis seetõttu et mul vahepeal mõned tuttavad soovisid enda igapäevasõidukitele kaubanduslikku välimust saada. Noh, nagu ikka on need tüüpteemad: kivitäkked kapotil, kriipsud-kraapsud stangedel ja pindmine rooste tiivaservadel/lävekarpidel.
Aga järgmine aasta millalgi on oodata uut postitust ka 06-e teemasse.