2103, vs, 1980 (omanik vahetunud)
2103, vs, 1980 (omanik vahetunud)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Niet see sinakas (vähemalt pimedas tundus) buumer olid siis sina? Aga mul boks otseselt öeldes nii s**a koha peal, kui ma vähegi distantsi seinast hoiaks siis ma manööverdaks seal 5 min enne kui välja saaks:kuri. See on siksi puhul hea, et ta nii kandiline ja gabariiit hästi tunnetatav;)
Eile tegin uue helisisolatsiooniga esimest korda sõitu. Peale ühe ruudu pigimati ja kolme ruudu viltmati paigaldamist on vahe täitsa tuntav. Kui vaiba ka sisse saab ja uksed tihedaks siis peaks juba sobima. Vaip muidu tuleb olude sunnil ise teha, vähemalt sain hea sobiva värvi.
Eile tegin uue helisisolatsiooniga esimest korda sõitu. Peale ühe ruudu pigimati ja kolme ruudu viltmati paigaldamist on vahe täitsa tuntav. Kui vaiba ka sisse saab ja uksed tihedaks siis peaks juba sobima. Vaip muidu tuleb olude sunnil ise teha, vähemalt sain hea sobiva värvi.
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Üle mõningase aja natuke asjade arengust. Enamus liiste on tagasi oma kohale saanud. Esialgsel kahtlusel, kui ma arvasin, et ilma liistuta on parem-ilusam-kõvem-stiilsem, pole mingit alust. Auto on liistudega täitsa ok;) Ette klaasile panin suure vaevaga uue liistu tihendi soone sisse. See oli ikka päris meeletu toppimine. Siinkohal küsimus, kas selleks puhuks on ette nähtud mingi spetsiaalne abinõu, sest näpud mäletavad veel liiga hästi seda valu:sein Ei taha taguaknale mõeldagi veel:flaming
Mingi aeg läks peale ka kesklukk koos alarmiga - vargad hoidke eemale!
Aga mis põhiline: just sain peale 1.5 mootori kergendatud hoorattaga koos parema käigukastiga (käigud käivad päris ilusti), teise kardaaniga (mis ootab siiski uut tugilaagrit, sest peksab 1-2 käiguga) ja uue diffriga (ülekandeks 4,3 endise 4,1 asemel). Aga tuli välja, et "uus" ei ole alati parem kui vana. Ees seisab preagu veel arusaamatu vibratsiooni kõrvaldamine (ilmselt hoorattast). Mootoril pole kaugel ka see aeg, kus klapisääretihendit tuleb vahetama hakata (loodan, et suisa mitte rõngaid).
Üldmulje hetke konfile on selline, et hooratas ja aeglasem ülekanne on mõjunud positiivselt. Vähemalt start on äkilisem:spin Lõppkiirust pole söendanud veel katsetada. Aga need jutud, et kerge hoorattaga on keerulisem sõita minuarust paika ei pea. Sõidumugavus üldjoontes sama(hooratta kaalujälgimine andis tulemuseks esialgse 7-8kg asemele 4.5 umbes).
Loodan kämbiks bluuböördi (loe sinine 03) normaalsemalt liikuma saada. Kui ei saagi, veereb samas konditsioonis kohale.
Mõned jäädvustused veel:
Mingi aeg läks peale ka kesklukk koos alarmiga - vargad hoidke eemale!
Aga mis põhiline: just sain peale 1.5 mootori kergendatud hoorattaga koos parema käigukastiga (käigud käivad päris ilusti), teise kardaaniga (mis ootab siiski uut tugilaagrit, sest peksab 1-2 käiguga) ja uue diffriga (ülekandeks 4,3 endise 4,1 asemel). Aga tuli välja, et "uus" ei ole alati parem kui vana. Ees seisab preagu veel arusaamatu vibratsiooni kõrvaldamine (ilmselt hoorattast). Mootoril pole kaugel ka see aeg, kus klapisääretihendit tuleb vahetama hakata (loodan, et suisa mitte rõngaid).
Üldmulje hetke konfile on selline, et hooratas ja aeglasem ülekanne on mõjunud positiivselt. Vähemalt start on äkilisem:spin Lõppkiirust pole söendanud veel katsetada. Aga need jutud, et kerge hoorattaga on keerulisem sõita minuarust paika ei pea. Sõidumugavus üldjoontes sama(hooratta kaalujälgimine andis tulemuseks esialgse 7-8kg asemele 4.5 umbes).
Loodan kämbiks bluuböördi (loe sinine 03) normaalsemalt liikuma saada. Kui ei saagi, veereb samas konditsioonis kohale.
Mõned jäädvustused veel:
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Hee...sama jama oli minulgi...järgmine päev lugesin foorumist, et liist pannakse alguses tihendi sisse, tihend klaasi külge ja siis klaas etteAlgselt postitas: vs
Ette klaasile panin suure vaevaga uue liistu tihendi soone sisse. See oli ikka päris meeletu toppimine. Siinkohal küsimus, kas selleks puhuks on ette nähtud mingi spetsiaalne abinõu, sest näpud mäletavad veel liiga hästi seda valu:sein Ei taha taguaknale mõeldagi veel:flaming
Siiski saab need ette suht valutult, kui kasutada uusi, mitte kõvaks kuivanud liiste ja laia, samas tervava otsaga kruvikeerajat....
Aga jah, been there, done that, esimesel korral läks ka ikka poolteist või 2 tundi 2 klaasi peale:D
Aga jah, been there, done that, esimesel korral läks ka ikka poolteist või 2 tundi 2 klaasi peale:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Puudust tegelikult ei ole. Pigem see aja variant. Sain veel Robilt mõned liistud, need leidsid kohe oma koha koopaservades. Muidugi parema esitiiva pealt on päris originaalliist puudu siiamaani:( Praegu külge panemata kokku 3 liistu. Küll need ka pandud saab. Varsti ongi tulemas pikem talvitusperiood ju;)Algselt postitas: motamees
Kas liistudest tuli puudus, või aeg sai otsa?
Algselt postitas: GTA
Siiski saab need ette suht valutult, kui kasutada uusi, mitte kõvaks kuivanud liiste ja laia, samas tervava otsaga kruvikeerajat....
Mul olid ka pakun et 20 aastat vanad "uued" liistud. Üpris pehmed olid veel.. aga siiski pole taguklaasini veel jõudnud.
Tore on vahest midagi jälle avastada ja külge tagasi keerata. Auto kohe nagu uus:spin:ylbe:ylbe
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Väike updeit ei teeks paha. Auto on ikka legaalsete sõidukite nimekirjas ja täiesti liigub. Vahepeal mingeid suuri arenguid pole läbi teinud. Üht-teist on tulnud vahetada. Näiteks ülevaatusel piduri stendis läks esimese pidurisilindikorpus katki. Ikka juhtub. Peab olema õnnelik, et ülevaatus välja on mõeldud. Nüüd uued silindrid-kettad-klotsid ja pidurid nagu uued:) Esisild nutab remondi järele pikemat aega juba. Väikse offsetiga velg, 185 kumm ja loksuga sild ei anna just parimat juhitavust. Pidevalt tuleb võidelda roopas teedega.
Alla läks mingi aeg 5ne kast, mida mõne uue laagri, tihendi ja hadoga kohendatud. Uus vedel õli kipub paraku välja tulema paarist kohast nagu spido trossi väljavõttest ja kuskilt veel. Kütusekulule mõjub 5-s käik täitsa positiivselt, alla 7 on isegi õnnestunud kulu viia (spido järgi). Et kämbil paremini esineda motospordi vallas, läks alla ka 4.3 peaülekanne. Madal kumm ja aeglane ülekanne on tekitanud paraku olukorra kus spido valetab umbes 15%.
Teema lõppu paar uuemat pilti ka:
[Muudetud: 12-8-2008 vs]
Alla läks mingi aeg 5ne kast, mida mõne uue laagri, tihendi ja hadoga kohendatud. Uus vedel õli kipub paraku välja tulema paarist kohast nagu spido trossi väljavõttest ja kuskilt veel. Kütusekulule mõjub 5-s käik täitsa positiivselt, alla 7 on isegi õnnestunud kulu viia (spido järgi). Et kämbil paremini esineda motospordi vallas, läks alla ka 4.3 peaülekanne. Madal kumm ja aeglane ülekanne on tekitanud paraku olukorra kus spido valetab umbes 15%.
Teema lõppu paar uuemat pilti ka:
[Muudetud: 12-8-2008 vs]
Endiselt 4.3 ülekanne? Kiiruse valenäitu annab ehk korrigeerida 4.44 spido ülekandega käigukasti. Kui sul seni on olnud "õige" 4.1 spidoülekanne, siis peaks see väike modifikatsioon näitu parasjagu õiges suunas muutma.Algselt postitas: vs Madal kumm ja aeglane ülekanne on tekitanud paraku olukorra kus spido valetab umbes 15%.
Siin ülevalolevatest 03-dest minu vaieldamatu lemmik:) Õige ajastutunnetusega täiustatud ja samas piisavalt originaalilähedane!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Suured tänud poolehoidjatele, hea sõna kulub ikka ära:)
A ja ülekanne on nüüd tagasi 4,1. Kast tundub et on 01 oma, mis eeldaks 4,3 ajamit. Niiet siis peaks ikka 4,44 peale mängima, et vähe täpsemaks saada näitu.
Et teema nii igav poleks, siis vaatamist ka teile:
Eiei, nii kiirelt need asjad ka ei käi..Algselt postitas: carl93
Eile siis sai ka nähtud seda masinat.Päris hea masina. kas pagassiplastikud on juba kuskil küljes?
Puhtalt niisama see teise ülekandega ajam vist ei sobi olemasoleva kasti külge? Tuleb kast lahti võtta ja vedav tigu ära vahetada ka vist? Tegelikult, kui nüüd mõtlema hakata siis see nii keeruline töö polegi, ei pea isegi õli välja laskma, kui kast püsti keerata. Piisab ainult tagumise kaane mahavõtmisest?Algselt postitas: GTA
Endiselt 4.3 ülekanne? Kiiruse valenäitu annab ehk korrigeerida 4.44 spido ülekandega käigukasti. Kui sul seni on olnud "õige" 4.1 spidoülekanne, siis peaks see väike modifikatsioon näitu parasjagu õiges suunas muutma.
A ja ülekanne on nüüd tagasi 4,1. Kast tundub et on 01 oma, mis eeldaks 4,3 ajamit. Niiet siis peaks ikka 4,44 peale mängima, et vähe täpsemaks saada näitu.
Et teema nii igav poleks, siis vaatamist ka teile: