1. leht 1-st

21023,Olx,1984

Postitatud: 27 Mär 2020 10:51
Postitas Olx
Tervitus!

Kuna 02 on vaikselt aastaid peas vasardanud, siis sai spontaanne ost lõpuks sooritatud.
Kindlasti on mõned seda eksemplari ka müügis näinud mõned kuud aga ma ei teinud mingit eeltööd selle nimel.
Leidsin lihtsalt kuulutuse, nägin ja samal päeval ka ära ostsin.
Tegu siis eksport versioon 02-ga nagu näha ja pisut ka Soomes ümber ehitatud. Auto siis Soome päritolu. Niipalju kui uurinud olen,siis 21023 on 1500 mootor, 03 differ, 03 armatuur, 06 esiistmed, tagaklaasi soojendus, tagumine kojamees,pidurivõimendus, Hella esituled, tagumised turvavööd(võin eksida kui tavalisel ka on)...hetkel rohkem ei oska välja tuua.
Tehtud töödest tean, et on vedrude või amortidega nokitsetud, laiemad veljed, sport nukkvõll, Weber karburaator, elektrooniline süüde, aku on veetud taha tagavararatta pessa, paisupaak asendatud. Eile oli ka tõstukil, sai vahetatud õli ja ülevaadatud ka põhi. Hakkas silma palju uusi asendatuid detaile ja ka põhjal polnud häda midagi. Viriseda võib vaid värvimise kvaliteediga ja siit sealt hakkavad defektid silma. Originaalis oli masin valge. Teatud pööretel on mootoris sõidu ajal ka kerge tiks sees, aga see see kaob kui pisut pöördeid juurde kruvida. Kuna nüüd suur seisak maakeral, siis mingeid üle värvimise plaane hetkel kindlasti ei ole. Hädatapu parandused kui siis ainult.

Re: 21023,Olx,1984

Postitatud: 26 Juul 2020 23:36
Postitas Olx
Nelja kuuga siis 3000+km maha sõidetud ja pisut on ka putitatud. Kevadel alustasin sillastendiga ja endale üllatuseks avastasin, et stabika varras oli...puudu. Soomes olid all olnud väidetavalt sportlikumad õõtshargid, juu siis tundus varras üleliigne. Sai paigaldatud koos uute puksidega.
Järgmisena läksid vahetusse kardaani ristid ja Riiast sai ka uus vaakumkiles 5ne käigukast ostetud. Markeeringuga 21074. Väiksematest asjadest juhipoolne praoga peegel vahetatud ja kolmnurk akna kinnitused liimitud. Liim,mis lõpuks töötas oli müügis Motonet kaupluses ja originaalis mõeldud tahavaate peegli liimimiseks klaasile. Kinnituse ja klaasi vahele tuleb välja lõigata komplektis kaasas olev võrk. Teiste super seguliimidega kukkusid nagu küpsed õunad küljest ära.
Kuna tagumine numbrivalgustuse kroomist jubin pisut krobeline oli, siis leidsin ka selle uue.
Millalgi lähevad stanged vahetusse ja veel kaugemal millalgi tuleb ka kere värvimine ilmselt ette võtta.
Hetkel mõlgutan mõtteid, et mis asi see kohati vana trollibussi häält põhja all tekitab ? Just maantteel sõites viienda käiguga madalamatel pööretel.
Igakord kui kuskilt vähe nobedamaks tehtud sigullist kuulen, tekib tahtmine ka kangema mootori järele aga samas meeldib see 03 mootor oma ajastutruu välimuse ja häälega. Pigem kui keegi on spetsialiseerunud siksi mootorite paremaks timmimisele, siis selle peale isegi mõtleks.

Re: 21023,Olx,1984

Postitatud: 27 Juul 2020 00:16
Postitas Angryfly
Juhuslikult liimi täpsemat nimetus/firmat oskad öelda?

Re: 21023,Olx,1984

Postitatud: 27 Juul 2020 12:30
Postitas kristjan92
Hoia enda viiendat käiku vaid kiiruse hoidmiseks 90+Km/h. Pole mõtet seda piinata ja 50ne pealt kiirendada nö

Re: 21023,Olx,1984

Postitatud: 27 Juul 2020 14:12
Postitas Olx
Angryfly kirjutas:Juhuslikult liimi täpsemat nimetus/firmat oskad öelda?
Saadan lingi:
https://www.motonet.ee/et/kategooria/22 ... eegli-liim