2107, Sanderg, 1995, SU
Postitatud: 09 Veebr 2020 11:27
Sügisel tuli mõte hakata osalema rahvarallidel/sprintidel külaürituste asemel ning sai selle jaoks soetatud 2107. Kaalukausil oli ka lääneautod, aga kuna know how on siiani olnud vene masinate peal, siis sai liigutud 2107 peale. Seni, kuni M&L liiga veel on elus, sõidan sprinte ja rallisid kaasa ning tulevikuvaade on SU klass, kui M&L peaks ära kaduma. Selle jaoks seisab ka lukk koos 4,44 ülekandega garaaži nurgas oma aega. Seniks aga söön M&L liiga vilju ning harjutan kätte.
Auto ise tuli Võrumaalt, kus väidetavalt seisis 8 aastat pakkude peal, mis tõttu ka olid juhi ja kõrvalistuja jalgaalusele augud tekkinud. Kuna sooja garaaži võimekus, kus oleks kanal puudub, siis keretööd on jäetud suveks. Kehva koht oli ka veel vasak esimene tiib, millel oli läbib rooste. Muud kohad olid eeskujulikud ning esines ainult pindmist roostet.
Tehnilise poole pealt oli läbi differ, tagumised rattalaagrid ja tagumine vända simmer. Seega üldpildis oli seisukord hea. Lisaks tuli välja, et kaan oli tugevdatud variant.
Tehtud asjad:
Vända simmeri vahetus
Viiene kast
Uus sidur
Kiire starter
Elektron süüde
Uued lõdvikud
4.3 differ
Tagumised rattalaagrid
Uued õõtsad polü puksidel
Sport sarniirid
Plaza sport amordid
-40 sport vedrud
Uued tagumised vardad polü puksidel
Uus siduri süsteem
RRS rool
Põhjamatt välja võetud
Peltor sidesüsteem
Porilapid
Solex karpa 24/26
Kolm jooksu valuvelgi 14"
Veljed tikkpoltidel
Tuleviku plaanid:
Turvakaar sisse
Alumine osa remontmõõtu, blokist maha 1,8mm.
Süvendiga kolvid sisse
Uus vänt
Kaan teha Olavi poolt
Välimusele rõhku ei pane ning peamine seisukoht on rooste eemaldamine.
08.02.20 Osaletud A1M 1+1 sprindil, kus M&L liigas tuli 6. koht (viimane) tehniline probleemi tõttu. Täpsemalt tuli jagaja küljest lahti pistik, mis tõttu suri mootor välja. Aja kaotus tuli seetõttu 2 minutit, ilma tehnilise probleemita oleks olnud kolmas koht. Pistik oli pooleks murdunud, kuidas, ei tea.
Auto ise tuli Võrumaalt, kus väidetavalt seisis 8 aastat pakkude peal, mis tõttu ka olid juhi ja kõrvalistuja jalgaalusele augud tekkinud. Kuna sooja garaaži võimekus, kus oleks kanal puudub, siis keretööd on jäetud suveks. Kehva koht oli ka veel vasak esimene tiib, millel oli läbib rooste. Muud kohad olid eeskujulikud ning esines ainult pindmist roostet.
Tehnilise poole pealt oli läbi differ, tagumised rattalaagrid ja tagumine vända simmer. Seega üldpildis oli seisukord hea. Lisaks tuli välja, et kaan oli tugevdatud variant.
Tehtud asjad:
Vända simmeri vahetus
Viiene kast
Uus sidur
Kiire starter
Elektron süüde
Uued lõdvikud
4.3 differ
Tagumised rattalaagrid
Uued õõtsad polü puksidel
Sport sarniirid
Plaza sport amordid
-40 sport vedrud
Uued tagumised vardad polü puksidel
Uus siduri süsteem
RRS rool
Põhjamatt välja võetud
Peltor sidesüsteem
Porilapid
Solex karpa 24/26
Kolm jooksu valuvelgi 14"
Veljed tikkpoltidel
Tuleviku plaanid:
Turvakaar sisse
Alumine osa remontmõõtu, blokist maha 1,8mm.
Süvendiga kolvid sisse
Uus vänt
Kaan teha Olavi poolt
Välimusele rõhku ei pane ning peamine seisukoht on rooste eemaldamine.
08.02.20 Osaletud A1M 1+1 sprindil, kus M&L liigas tuli 6. koht (viimane) tehniline probleemi tõttu. Täpsemalt tuli jagaja küljest lahti pistik, mis tõttu suri mootor välja. Aja kaotus tuli seetõttu 2 minutit, ilma tehnilise probleemita oleks olnud kolmas koht. Pistik oli pooleks murdunud, kuidas, ei tea.