2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
sanderg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
Asukoht: Tartu
Autod: lada 2106, audi coupe

2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#1

Postitus Postitas sanderg » 09 Veebr 2020 11:27

Sügisel tuli mõte hakata osalema rahvarallidel/sprintidel külaürituste asemel ning sai selle jaoks soetatud 2107. Kaalukausil oli ka lääneautod, aga kuna know how on siiani olnud vene masinate peal, siis sai liigutud 2107 peale. Seni, kuni M&L liiga veel on elus, sõidan sprinte ja rallisid kaasa ning tulevikuvaade on SU klass, kui M&L peaks ära kaduma. Selle jaoks seisab ka lukk koos 4,44 ülekandega garaaži nurgas oma aega. Seniks aga söön M&L liiga vilju ning harjutan kätte.

Auto ise tuli Võrumaalt, kus väidetavalt seisis 8 aastat pakkude peal, mis tõttu ka olid juhi ja kõrvalistuja jalgaalusele augud tekkinud. Kuna sooja garaaži võimekus, kus oleks kanal puudub, siis keretööd on jäetud suveks. Kehva koht oli ka veel vasak esimene tiib, millel oli läbib rooste. Muud kohad olid eeskujulikud ning esines ainult pindmist roostet.

Tehnilise poole pealt oli läbi differ, tagumised rattalaagrid ja tagumine vända simmer. Seega üldpildis oli seisukord hea. Lisaks tuli välja, et kaan oli tugevdatud variant.

Tehtud asjad:

Vända simmeri vahetus
Viiene kast
Uus sidur
Kiire starter
Elektron süüde
Uued lõdvikud
4.3 differ
Tagumised rattalaagrid
Uued õõtsad polü puksidel
Sport sarniirid
Plaza sport amordid
-40 sport vedrud
Uued tagumised vardad polü puksidel
Uus siduri süsteem
RRS rool
Põhjamatt välja võetud
Peltor sidesüsteem
Porilapid
Solex karpa 24/26
Kolm jooksu valuvelgi 14"
Veljed tikkpoltidel

Tuleviku plaanid:

Turvakaar sisse
Alumine osa remontmõõtu, blokist maha 1,8mm.
Süvendiga kolvid sisse
Uus vänt
Kaan teha Olavi poolt

Välimusele rõhku ei pane ning peamine seisukoht on rooste eemaldamine.

08.02.20 Osaletud A1M 1+1 sprindil, kus M&L liigas tuli 6. koht (viimane) tehniline probleemi tõttu. Täpsemalt tuli jagaja küljest lahti pistik, mis tõttu suri mootor välja. Aja kaotus tuli seetõttu 2 minutit, ilma tehnilise probleemita oleks olnud kolmas koht. Pistik oli pooleks murdunud, kuidas, ei tea.

20200208_094606.jpg
20200208_094606.jpg (103.88 KiB) Vaadatud 1287 korda


FB_IMG_1578172974142.jpg
FB_IMG_1578172974142.jpg (70.72 KiB) Vaadatud 1287 korda


FB_IMG_1577767467122.jpg
FB_IMG_1577767467122.jpg (109.47 KiB) Vaadatud 1287 korda


FB_IMG_1577767511532.jpg
FB_IMG_1577767511532.jpg (67.88 KiB) Vaadatud 1287 korda

sanderg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
Asukoht: Tartu
Autod: lada 2106, audi coupe

Re: 2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#2

Postitus Postitas sanderg » 09 Veebr 2020 11:33

Viimasel võistlusel tekkis probleem, et laadimine oli 13.55, mistõttu enam auto omaljõul ei käivitunud. Sõitsin Otepäält Tartusse ning järgmine päev laadimine oli okei. Käin nüüd massiühendused üle ning vaatab, mis tulemus on. Anomaalia selle koha peal. Kui see ei toimi, siis juba läheb pingeregulaatori ja geneka vahetuseks.

sanderg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
Asukoht: Tartu
Autod: lada 2106, audi coupe

Re: 2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#3

Postitus Postitas sanderg » 17 Veebr 2020 12:55

Käisin massi ühendused üle ning tundub, et laadimine sai paremaks. Jätkuvalt on probleem siis, kui suunatuli tööle panna, siis pinge langeb märkimisväärselt, kui suunatuli rakendub taha. Kui panna tööle ohutuled, siis sellist langust ei esine. Milles probleem võib olla? Suundade relee?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: 2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#4

Postitus Postitas olaaf » 17 Veebr 2020 13:49

Pinget mõõdad akult, või vaatad seda originaal voltmeetrit? Kui originaali piilud, siis see kõigubki suundadega - see on täiesti ok...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

sanderg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
Asukoht: Tartu
Autod: lada 2106, audi coupe

Re: 2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#5

Postitus Postitas sanderg » 17 Veebr 2020 14:14

Suundade puhul vaatasin originaal näidikult. Eks nüüd targem selle koha pealt. Tänud.

sanderg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
Asukoht: Tartu
Autod: lada 2106, audi coupe

Re: 2107, Sanderg, 1995, M&L liiga

#6

Postitus Postitas sanderg » 09 Mai 2020 22:11

Antud eriolukorda on ära kasutatud vaba aega, mis suuremalt jaolt on lada keretöödele kulunud, kuna rooste oli juba oma tööd teinud. Pindmist roostet oli liigagi palju ning põhi oli pigem rahuldavas korras. Sai keevitatud ning möllatud, siis lõpp tulemuseks sai kraesse masin uue värvi. Tervet ladat sai töödeldud Würthi roostemuunduriga, mis pidavat väärt kraam olevat. Eks näis, kuidas toimib.

Hetkel käib turvakaare paigaldamine ning järgmine samm on siis juba arki minek, et saaks passis vajalikud muudatused teha.

Mai kuu jooksul peaks silda jõudma 4.44 ülekanne ning käigukastiks tuli seekord 01 kast, mis tõttu viiene kast sai maha müüdud.

20200507_150214.jpg
20200507_150214.jpg (111.16 KiB) Vaadatud 404 korda


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist