2103, olevtoom, 1979
Postitatud: 25 Nov 2019 13:07
Tervitus kaasfoorumlastele!
Vene ajal mul Žiguli pidamise võimalust polnud ja ega säärast kavatsust nüüd polekski tekkinud... autosid on niigi. Kuid inimene mõtleb ja jumal, keda pole olemas, juhib. Mis tähendab, et see juhtimine kukub välja nii nagu parasjagu juhtub. Ja nii olengi novembri algusest 1979. aastal valmistatud, väljast tumesinise ja seest pruuni "luksi" omanik.
Päris pull auto on. Ta on olnud enam-vähem pidevas kasutuses kõik need 40 aastat, kuigi viimastel aastatel väga vähe sõitnud. Ka üldine läbisõit on meeldiv -- 94 Mm. (Tean seda täiesti kindlalt, sest eelmisel omanikul pole mitte mingit põhjust odomeetri täiendavaid ringe varjata).
Käisin ülevaatusel ja palusin ülevaatajatel võimalikult ranged olla. See ei aidanud, auto läks ikka 0 veaga läbi.
Mis ei tähenda, et vigu ei oleks, kuid enamasti on need pisikesed elektrihädad. Kabiinivalgustus näiteks ei tööta, kell samuti, rääkimata neist punastest hoiatustuledest, mis asuvad esiuste servades ja mille üks geenius mingite värviparanduste käigus on sinise värviga üle pihustanud. Küttekraan on kinni jäänud ("loomulikult", ütles üks Žiguliga rohkem tuttav inimene), bensiiniandur ei tööta jne.
Kuid see tähendab, et ongi, millega mängida. Eks ma hakka siin targematelt igasugu asju küsima ja palun naiivsete küsimuste pärast juba ette vabandust.
Mõnede juppide vastu on mul ka huvi, kuid sellest tasub vist pigem ostu-müügi rubriigis kirjutada.
Vene ajal mul Žiguli pidamise võimalust polnud ja ega säärast kavatsust nüüd polekski tekkinud... autosid on niigi. Kuid inimene mõtleb ja jumal, keda pole olemas, juhib. Mis tähendab, et see juhtimine kukub välja nii nagu parasjagu juhtub. Ja nii olengi novembri algusest 1979. aastal valmistatud, väljast tumesinise ja seest pruuni "luksi" omanik.
Päris pull auto on. Ta on olnud enam-vähem pidevas kasutuses kõik need 40 aastat, kuigi viimastel aastatel väga vähe sõitnud. Ka üldine läbisõit on meeldiv -- 94 Mm. (Tean seda täiesti kindlalt, sest eelmisel omanikul pole mitte mingit põhjust odomeetri täiendavaid ringe varjata).
Käisin ülevaatusel ja palusin ülevaatajatel võimalikult ranged olla. See ei aidanud, auto läks ikka 0 veaga läbi.
Mis ei tähenda, et vigu ei oleks, kuid enamasti on need pisikesed elektrihädad. Kabiinivalgustus näiteks ei tööta, kell samuti, rääkimata neist punastest hoiatustuledest, mis asuvad esiuste servades ja mille üks geenius mingite värviparanduste käigus on sinise värviga üle pihustanud. Küttekraan on kinni jäänud ("loomulikult", ütles üks Žiguliga rohkem tuttav inimene), bensiiniandur ei tööta jne.
Kuid see tähendab, et ongi, millega mängida. Eks ma hakka siin targematelt igasugu asju küsima ja palun naiivsete küsimuste pärast juba ette vabandust.
Mõnede juppide vastu on mul ka huvi, kuid sellest tasub vist pigem ostu-müügi rubriigis kirjutada.