21013, HuckleMyBuff, 1985

21013, HuckleMyBuff, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
h
HuckleMyBuff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 07 Okt 2019 12:24
Autod: VAZ 21013

21013, HuckleMyBuff, 1985

Postitus Postitas HuckleMyBuff »

Tere, hea Ladaklubi rahvas!

Nagu mitmed enne mind, leian et siinne foorum on ideaalne asendus blogipidamisele ja samas hea võimalus oma VAZ'i lugu teiste huvilistega jagada.
Manus 179MAA_12.jpeg ei ole enam saadaval
Null-kolmteist jõudis meie peresse 1985.aastal, kui vanaisale eraldati autoostuluba :) Kui mälu mind ei peta, oli hinnaks 7500 rubla ning koju toodi ta 85. aasta novembrikuus. Faktikontrolli pole võimalik teha, aga nii see minu mälus on. Numbrimärgiks anti ENSV-s talle Ж7533EA.
179MAA_25.jpeg
179MAA_25.jpeg (84.39 KiB) Vaadatud 1877 korda
179MAA_26.jpeg
179MAA_26.jpeg (116.88 KiB) Vaadatud 1877 korda
Läbisõiduks 141.700 km, seega teine ring peaaegu poolepeal. Talverehve see auto kunagi näinud pole, lumega on sõitnud umbes korra, kui kuskil ~94. aasta oktoobris-või-nii lumi keset kuldset sügist ootamatult maha sadas. Lumisel ajad on null-kolmteist alati veetnud kuivas garaažis, uksed pisut praokil, et tihendid "ära ei väsiks". Üldse on ta alates 90-ndate lõpust kasutuses olnud suvise sõiduvahendina ja kuna teda on sihtotstarbeliselt kasutatud, siis on tal väiksemaid obadusi ja mükse siin-seal, kuigi ei midagi suurt. Paar suuremat kriimu on kaetud käepärast olnud rohelise värviga :)

Usutavasti on see üks esimesi VAZ'e Eestis, millel "lisavarustuseks" automaatselt lülituvad päevasõidutuled. Kui Eestis tuledega sõitmise kohustus tekkis, siis joonistas politsei mu papsile esimese paari nädala jooksul kaks trahvi tulede unustamise eest. Olukorrast häirituna disainis ta süsteemi, mis lülitab esituled põlema ca 20 sek pärast mootori käivitamist. Signaali saab süsteem küünlajuhtmelt EM-välja tekkimisel, et lihtsalt süüde sees olukord tulesid ei süütaks. Kõik puhas analoog-elektroonika :)

Kuna auto on viimased 2 aastat põhimõtteliselt seisnud, siis puudub hetkel ülevaatus. Hääle järgi otsustades vajab veermik vähest hoolitsust, eesmised slikiks kulunud diagonaalrehvid!! väljavahetamist, udutule pirn vahetust. Ka on roosteuss parempoolsele esiuksele hamba külge saanud, sellega tegelen juba kevadel. Et endal töödeks sobivad tingimused puuduvad, siis vaja oskaja meistrimees leida (soovitused teretulnud). Plaan oli enne talve veel ülevaatus edukalt läbida ning auto taas kuiva garaaži talvituma toimetada, kuid praegu tundub, et ülevaatusega saab tegeleda kevadel, kui lumi läinud.
179MAA_15.jpeg
179MAA_15.jpeg (118.95 KiB) Vaadatud 1877 korda
Lisan jooksvalt infot ja pilte plaanitavatest ja tehtud sammudest.
Manused
179MAA_12.jpeg
179MAA_12.jpeg (120.7 KiB) Vaadatud 1877 korda
Vasta