Lada 21011 Mkaarov. “75a
Postitatud: 09 Apr 2019 21:29
Tavalisel päeval, istudes tööjuures ja servides facebooki. Klaps lööb ette pilli! Kohe kōne ja vaatama!
Tuli välja et auto seisnud 10a garaazis, pole keegi seal isegi väga kainud. Tolmu ja mustuse all. Seisma jäämise pōhjus oli vanema mehe surm. Poeg ei teadnud väga autodest ja oskas öelda vaid seda, et läbisōit on 75 tuhat ja papi enamjaolt istus ainult autos ja kuulas muusikat. Ohooo...nyyd hakkas juba jama, Ark ehk maanteeamet kus sai kaidud vähemalt 5 korda, kuna pärand jne oli alati mingi kindel paber puudu. Lōpuks asi korra ja siguli minu ! Sai siis siguli ettevaatlikult garaazist välja sikutatud. Imekombel olid pidurid lahti! Kui koik muu oli väga kinni, siduri pedaal piduripedaal. Rehvid tühjad ja süütelukk kinni. Edasi, treiler ja auto Viljandisse garaazi. Seal hakkasime autot tuulutama ja tema sisu asjadest puhtaks tōstma, kusjuures pagasnik oli täis uusi juppe(rehvid, sarniirid jnejne) Kaasa veel koik mis oli siguliga vist originaalist kaasa antud. Seejärel auto tõstukile ja hakkas elustamine. Mootorit proovides algul vändaga, see ringi ei käinud. Leotasime ja tegime mis tegime lahti me ta saime, uued kyynlad peale, seejäre jagaja kaane puhastus ja kontaktide puhastus. Vana kytus paagist välja ja uus asemele, kütte käsipumba remont, see oli kinni ja ei toiminud . Algul pikkpikk käiamine. Kui ükshetk nagu muuseas pill parts ja käis . Muidugi sai varasemalt pandud koik uued vedelikud kah ! Seejärel sai maha vōetud koik siduri pump ja selle silinder puhastatud, kerge ōhutus ja sidur olemas ! Sai ka tiba tegeletud piduritega, ka nende pedaali silinder sai puhastatud ja uuesti käima aetud. Nyyd vaid üle ōhutada ja asi toimib. Hmmm, mis oli ss hea on see et koik mis peal oli toimis! Tuled viled koik toimisid, käsipidurid asjad nagu kännutaga ! Vaid mingi sooja klapp on veel kinni, kōrvalistuja jalgealuse ees on pisikene klapp, seda ei ōnnestunud veel lahti saada. Sai ss autot pealt ja alt vaadatud, koik puksid ja asjad tundusid head, pōhi on mastiksi all ja auke ega roostet sealt ei leidnud, auto väljastpoolt näeb ise väga hea välja, enne garaazi ajamist sai suurem tolm nutipesulas maha lastud. Plaan ss järgmine, kuna ehitus käib töö tōttu ainult nädalavahetusel, siis koju minnes, tegeleme piduritega ja lisame autole katuseraami, eemaldame istmetel katted, vaatame auto veel kōik üle, viskame vaha peale, vahetame esimesed rehvid uute vastu ja proovime laupäeval teha autole ülevaatuse!
Loodan et polnud väga segane jutt!! Kui ülevaatusel kaidud annan teada mis räägiti ja mis seis on hetkel
Päikest ! Lisan ka klōpse mis on tehtud ! Kahjuks, vide lisada ei oska, mootori käimisest ja pisikesest sōidust!
Tuli välja et auto seisnud 10a garaazis, pole keegi seal isegi väga kainud. Tolmu ja mustuse all. Seisma jäämise pōhjus oli vanema mehe surm. Poeg ei teadnud väga autodest ja oskas öelda vaid seda, et läbisōit on 75 tuhat ja papi enamjaolt istus ainult autos ja kuulas muusikat. Ohooo...nyyd hakkas juba jama, Ark ehk maanteeamet kus sai kaidud vähemalt 5 korda, kuna pärand jne oli alati mingi kindel paber puudu. Lōpuks asi korra ja siguli minu ! Sai siis siguli ettevaatlikult garaazist välja sikutatud. Imekombel olid pidurid lahti! Kui koik muu oli väga kinni, siduri pedaal piduripedaal. Rehvid tühjad ja süütelukk kinni. Edasi, treiler ja auto Viljandisse garaazi. Seal hakkasime autot tuulutama ja tema sisu asjadest puhtaks tōstma, kusjuures pagasnik oli täis uusi juppe(rehvid, sarniirid jnejne) Kaasa veel koik mis oli siguliga vist originaalist kaasa antud. Seejärel auto tõstukile ja hakkas elustamine. Mootorit proovides algul vändaga, see ringi ei käinud. Leotasime ja tegime mis tegime lahti me ta saime, uued kyynlad peale, seejäre jagaja kaane puhastus ja kontaktide puhastus. Vana kytus paagist välja ja uus asemele, kütte käsipumba remont, see oli kinni ja ei toiminud . Algul pikkpikk käiamine. Kui ükshetk nagu muuseas pill parts ja käis . Muidugi sai varasemalt pandud koik uued vedelikud kah ! Seejärel sai maha vōetud koik siduri pump ja selle silinder puhastatud, kerge ōhutus ja sidur olemas ! Sai ka tiba tegeletud piduritega, ka nende pedaali silinder sai puhastatud ja uuesti käima aetud. Nyyd vaid üle ōhutada ja asi toimib. Hmmm, mis oli ss hea on see et koik mis peal oli toimis! Tuled viled koik toimisid, käsipidurid asjad nagu kännutaga ! Vaid mingi sooja klapp on veel kinni, kōrvalistuja jalgealuse ees on pisikene klapp, seda ei ōnnestunud veel lahti saada. Sai ss autot pealt ja alt vaadatud, koik puksid ja asjad tundusid head, pōhi on mastiksi all ja auke ega roostet sealt ei leidnud, auto väljastpoolt näeb ise väga hea välja, enne garaazi ajamist sai suurem tolm nutipesulas maha lastud. Plaan ss järgmine, kuna ehitus käib töö tōttu ainult nädalavahetusel, siis koju minnes, tegeleme piduritega ja lisame autole katuseraami, eemaldame istmetel katted, vaatame auto veel kōik üle, viskame vaha peale, vahetame esimesed rehvid uute vastu ja proovime laupäeval teha autole ülevaatuse!
Loodan et polnud väga segane jutt!! Kui ülevaatusel kaidud annan teada mis räägiti ja mis seis on hetkel
Päikest ! Lisan ka klōpse mis on tehtud ! Kahjuks, vide lisada ei oska, mootori käimisest ja pisikesest sōidust!