Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 31 Aug 2018 21:34
Miks tagumised tiivakaared ostsid? VFTS laiendeid ei tulegi?
Eesti Ladaklubi veebifoorum
https://ladaklubi.ee/foorum/
Tulevad ikka, kuid ihaks juhuks, ehk kasutan neid plekke mujal, kui peaks puudu jääma. Hetkel mul pole veel laiendeid ostetud, lisaks pole ka täpseid mõõtmeid, kuhu täpselt laiendid tulevad, et märkida ära lõikamist vajavad osad tiibadel. Muidugi neid pleki juppe vb kasutan ka kuskil, kui roostet vähe.sansa kirjutas:Miks tagumised tiivakaared ostsid? VFTS laiendeid ei tulegi?
Vaatasin ka kunde poolse poolraami sama osa üle, see rohkem pekkis ja samuti mõrane.ToM kirjutas:See Solex poeta kenasti vanaraua ämbrisse kui Dellortod juba olemas on, pole vaja enda pead vaevata Tervet tala ei pea vahetama kui ainult alumine ühenduskoht mäda on, selle keevitab uue.
Uue keti sain ning see pole MS vaid originaal, müüja täpsustuseks küsis veel mootorit, ütlesin 03 blokiga 1500cc.olaaf kirjutas:Uus kett proovi hankida originaal, MS ja muud hiina tooted kipuvad "lusikametallist" olema ja venivad ruttu..
SexSix kirjutas:Nr. 44 tallal on 25 mm pikkune jutt kummiosa peal 1500 ja 1600 mootoril. Nr. 60 on pinguti puutekoht 7 mm kaugemal kinnituspoldist 1500 ja 1600 mootoril.
SexSix kirjutas:Nr. 44 tallal on 25 mm pikkune jutt kummiosa peal 1500 ja 1600 mootoril. Nr. 60 on pinguti puutekoht 7 mm kaugemal kinnituspoldist 1500 ja 1600 mootoril.
Eks ikka kordades rohkem seda juhtunudLemz kirjutas:Nende laagritel sitanikerdistega ole väga ettevaatlik tean vähemalt 2 mootorit milles antud detaili väsimine põhjustas kolbide ja klappide kohtumise.
Samas mõtlen, kas on mõtet selle vana 1500cc mootoriga jännata. Kuna siin soovitati Niva 2121 blokile mootorit ehitada, et tulevikus teha ka masin 1900cc-seks. Siis mõtlen, et äkki oleks targem võtta, hetkel peal olev 03 blokiga 1500cc mootor maha ja selle asemele näiteks Väikse Mägilase käest soetada ehk Niva 21214 1700 mootoriplokk koos kolvigrupiga + tugevdatud blokikaan, ning ehk ka teiste osadega, et mootor kokku ning tööle saada. Seega kõik uued jupid, mis soetasin sellele 03 blokiga mootorile, on kavas tõsta ümber 21214 mootorile (Starter, veepump ja jahutuslõdvikute kolmik, radiaator). Loodan, et need peaks vist sobima ka 21214 blokile. Käigukasti, mis hetkel küljes on (5-käiguline), jätaksin ma alles. Lisaks siis veel peaks soetama ka Dellorto karpadele sisselaske kollektori ning ka väljalaske täisulatuses. Hetkel peaks sellel 053 peal olema ka lamda andur, mille tõstan ka võib olla ringi.Hulkur kirjutas:Ise soovitan ka parem kasutatud korraliku talda, kui laagril pingutit.
Hetkel on pehmed korvistmed olemaskriss-sten kirjutas:Paned sisse jäiga korvistme?
Plaanis on see andur välja vahetada ja soetada koos näidikuga andur.Lemz kirjutas:Kuhu, kellele ja mida se originaal lambda sul näitama hakkab?