20. leht 22-st

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 00:31
Postitas Tony_2106
logman kirjutas:See leitud videopakk unusta ära, mees. Mitte midagi asjalikku seal pole. Lihtsalt pole.
Arvan, et pisut on kasu ka nendest neljast videost. Kui varem pole klappe nt. seadistanud. Nüüd sättisin klapid selle 4-da video järgi paika. Enam pole rasket kohta, mootori keeramisel, nagu oli peale eelmist klappide reguleerimist.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 07:41
Postitas logman
"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 07:48
Postitas Tony_2106
Piilusin veidi seda, eelpool soovitatud kanalit "Теория ДВС" https://www.youtube.com/user/WerwWolf666.

Leidsin sealt pikki Ladadega seonduvaid videosid, mida annab läbi vaadata. Lisaks ühe projekti, millel vist otsest esitlusloendit polnud, kuid leidsin vähemalt 10 osa (Теория ДВС "ПРОЕКТ - Двигатель 21213 1.9L 8v": Часть 1-10). Eeldan, et antud seerias on neid osasid veel. Pikim oli vist pea 2h.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 07:50
Postitas Tony_2106
logman kirjutas:"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.
"Raske koht" oli vist siis, kui klappide regull nihu läks ja klapp vastu kolbi õrnalt käis. Aga nüüd tegin uuesti selle reguleerimise ära ja seda hetke ei tähendanud enam. Eeldan, et nüüd läks see töö õieti. Eks see täna näha ole, kui lõpetan eile pooleli jäänud töö ja üritan masinat käivitada. Esialgu panin süütejuhtmed tagasi nii, nagu nad jagajal on.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 08:11
Postitas logman
Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 09:11
Postitas Viin
Tony_2106 kirjutas:
logman kirjutas:"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.
"Raske koht" oli vist siis, kui klappide regull nihu läks ja klapp vastu kolbi õrnalt käis. Aga nüüd tegin uuesti selle reguleerimise ära ja seda hetke ei tähendanud enam. Eeldan, et nüüd läks see töö õieti. Eks see täna näha ole, kui lõpetan eile pooleli jäänud töö ja üritan masinat käivitada. Esialgu panin süütejuhtmed tagasi nii, nagu nad jagajal on.
Enne kui päris kokku paned mõõda kompressioon ära. Mitu klappi kõverad olid?
Kui nuka ja vända märgid on paigas siis säde tuleb keerata neljandasse silindrisse.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 11:49
Postitas Tony_2106
logman kirjutas:Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?
Need klapid olid komplektis koos plokikaanega, seega eeldan, et see töö oli minu eest enne tehtud, kuna igal klapil oli number peal, kus ta käib.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 11:51
Postitas Tony_2106
Viin kirjutas:Enne kui päris kokku paned mõõda kompressioon ära. Mitu klappi kõverad olid?
Kui nuka ja vända märgid on paigas siis säde tuleb keerata neljandasse silindrisse.
Mul on tunne, et leidsin täna vea üles, mis seda imelikku heli käivitamisel tekitas. Nimelt kahtlustan, et starteriga võis midagi juhtuda.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 12:14
Postitas Viin
Tony_2106 kirjutas:
logman kirjutas:Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?
Need klapid olid komplektis koos plokikaanega, seega eeldan, et see töö oli minu eest enne tehtud, kuna igal klapil oli number peal, kus ta käib.
Panid nüüd uue kaane koos klappidega?

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 12:29
Postitas Tony_2106
Viin kirjutas:Panid nüüd uue kaane koos klappidega?
Ei pannud, Kaas ja klapid on samad. Aga tegin täna video. Esimeses pooles on starter küljes ja vahepeal võtsin starteri küljest, et kontrollida, kas heli on sama. Tundus, et viga ongi vist starteris .... vist.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=Xt67ghMyY6I

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 14:03
Postitas logman
Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 17:15
Postitas Tony_2106
logman kirjutas:Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?
Põmst jah :) vahest võiks ju pime juhus ka lootust anda.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 17:34
Postitas Vaalo
Klappide pidavuse kontrollimine ei ole nii raske protseduur, et see tegemata jätta kui kaas maas on aga siiski ei raatsi klappe välja võtta...

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:10
Postitas kriss-sten
Vaata need klapid kindlasti üle.
On see kiiruga kokkupanek seda väärt, et arvatavasti veidi ajapärast pead jälle kõik laiali lammutama? Tee 1kord ja korralikult,kuid see lihtsalt minuarvamus.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:25
Postitas ToM
Arusaamatuks jääb siis miks üldse kaane maha võtsid ?

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:29
Postitas Tony_2106
ToM kirjutas:Arusaamatuks jääb siis miks üldse kaane maha võtsid ?
Tahtsin näha, kas klapid olid kolbidele jälgi jatnud või mitte. Mõtlesin, et äkki peaks kerged süvendid klappide tarvis kolbidele sisse tegema.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:34
Postitas Tony_2106
Vaalo kirjutas:Klappide pidavuse kontrollimine ei ole nii raske protseduur, et see tegemata jätta kui kaas maas on aga siiski ei raatsi klappe välja võtta...
No jah... See must masin on mul õppimise eesmärgil ostetud, kui "Valget Daami" remontima hakkan, siis seal plaanis kõik korralikult teha. Hetkel on Ladale mõeldud väiksem/kergem starter peal, mis sai soetatud vist Rallipoe kaudu.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:40
Postitas Maario2106s
No. Jopakolla, ma sain ikka korralikult naerda, kui seda kõike lugesin. Esiteks 98% on kõik need klapid sul kõverad mis vasta kolbi käinud on onju! Teiseks, sul pole sellel mootoril kompressiooni, sest klapid on kõverad! sellest ka see vaba pöörlemise hääl ja starteriga pole siin mingit probleemi. Igakord, kui sa plokikaane maha võtad pead ka uue tihendi panema. Klappide pidavust oleks saanud kontrollida, kui oleksid klapid kinnises asendis sisse-välja laske avadesse diislit-bena vms valanud, oleksid kohe teada saanud mis teema on.Kui klapid läbi jooksevad vedeliku on asi perses naguini. Uued klapid, kui paigaldad sovelda need kaande ka enne! :puzzled

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 19:52
Postitas Tony_2106
Maario2106s kirjutas:No. Jopakolla, ma sain ikka korralikult naerda, kui seda kõike lugesin. Esiteks 98% on kõik need klapid sul kõverad mis vasta kolbi käinud on onju! Teiseks, sul pole sellel mootoril kompressiooni, sest klapid on kõverad! sellest ka see vaba pöörlemise hääl ja starteriga pole siin mingit probleemi. Igakord, kui sa plokikaane maha võtad pead ka uue tihendi panema. Klappide pidavust oleks saanud kontrollida, kui oleksid klapid kinnises asendis sisse-välja laske avadesse diislit-bena vms valanud, oleksid kohe teada saanud mis teema on.Kui klapid läbi jooksevad vedeliku on asi perses naguini. Uued klapid, kui paigaldad sovelda need kaande ka enne! :puzzled
Tore, kui suutsin praegusel süngel ajal, veidi tuju tõsta ja kedagi korralikult naerma ajada. Aga mis puudutab nüüd klappe ja muud, siis ootan puhkust, siis on rohkem aega päeval asju rahus vaadata. Hetkel on tihe töögraafik ja see ei lase korralikult süveneda asjadesse. Peale tööd garaažis olles, mõte ei tööta ning siis ei viitsi ma midagi korralikult teha.

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Postitatud: 19 Mär 2020 20:33
Postitas n6ps
logman kirjutas:Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?

Ei ole hullu midagi, teemaomanik paneb mootori kokku, kutsub sõbra teise autoga vedama, esimene käik siksil sees sikutab nii 10-20km ja küll füüsika need klapid sirgeks tagasi tõmbab. :lol: :lol: