18. leht 21-st

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Mär 2020 19:18
Postitas sansa
Jagaja kaanel juhtmed ka ära vahetasid? 1. 4. ja 2. 3.ga.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Mär 2020 19:32
Postitas Maario2106s
Pane nüüd juhtmed õieti peale ja läheb jälle!

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Mär 2020 19:51
Postitas Tony_2106
sansa kirjutas:Jagaja kaanel juhtmed ka ära vahetasid? 1. 4. ja 2. 3.ga.


Homme proovin juhtme kokku ajada :D

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Mär 2020 20:38
Postitas Tony_2106
Maario2106s kirjutas:Pane nüüd juhtmed õieti peale ja läheb jälle!


Kui ma ei eksi, siis hetkel lähevad juhtmed masinal niimoodi. Jagaja kaas on jagajal peal nii, et juhtmed 3 ja 4 on klapikambri kaane pool, 1 ja 2 on kütusepumba pool.

Vastavalt lähevad juhtmed ka silindritele, nagu pildil kujutatud:
jagaja 1 - silindrisse 1
jagaja 2 - silindrisse 2
jagaja 3 - silindrisse 3
jagaja 4 - silindrisse 4

süütejuhtmed_lada.jpg
süütejuhtmed_lada.jpg (182.15 KiB) Vaadatud 2607 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Mär 2020 22:46
Postitas ToM
Jah, ja ilmselt on sul nüüd süüde 180 kraadi vale. Nagu sansa ütles, vaheta jagaja peal 1--- 4 ning 2 --- 3 ringi.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 03 Mär 2020 19:21
Postitas Lemz
Aga õnneks on lisatuled ees :lol

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 03 Mär 2020 20:02
Postitas Tony_2106
Täna sai mässatud taas garaažis:

1. Keeratud süüde taas paika ning vahetatud küünlajuhtmete asukohad ära,
2. Vahetatud ka profülaktika mõttes kõik küünlad ära (õnneks oli varuks üks komplekt),
3. Kütusefilter oli ka kahtlane, seega sai see samuti vahetatud.

Veidi käiamist ja masin töötas taas (peale jagaja sättimist, erinevates asendites - 69 poos oli kõige parem :D ).

https://www.youtube.com/watch?v=tMP0PmaWPYE

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 04 Mär 2020 18:44
Postitas Tony_2106
Lemz kirjutas:Aga õnneks on lisatuled ees :lol


Jah, näeb garaažis nüüd paremini tööd teha, kuna valgus parem :D :D

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 05 Mär 2020 00:54
Postitas Tony_2106
Paar pilti ka aku asukohast :)

DSC_1017_Aku1.jpg
DSC_1017_Aku1.jpg (105.03 KiB) Vaadatud 2189 korda


Teisel pildil on näha ka pagasiruumi põhjas auk, mis tuleb veel kinni lappida.

DSC_1018_Aku2.jpg
DSC_1018_Aku2.jpg (117.55 KiB) Vaadatud 2189 korda


Selleks tegin ka joonise, mille järgi teen sinna lapikese (ühes tükis või siis keevitan mitmest kokku). Lapikesele teen ka luugi, mille kaudu saab tagapüti polte küljest võtta ilma, et auto alla ronima peaks (enam-vähem :D )

DSC_1020_Summutipytikate1.jpg
DSC_1020_Summutipytikate1.jpg (124.34 KiB) Vaadatud 2189 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 05 Mär 2020 16:56
Postitas n6ps
Sportliku suunitusega autol peaks raskusi jagama natuke. Aku silla peale(juba ohutuse mõttes) ja paremasse äärde pigem, kui juht ja aku vasakul, siis rohkem kaalu ka vasakul.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 05 Mär 2020 17:32
Postitas Tony_2106
n6ps kirjutas:Sportliku suunitusega autol peaks raskusi jagama natuke. Aku silla peale(juba ohutuse mõttes) ja paremasse äärde pigem, kui juht ja aku vasakul, siis rohkem kaalu ka vasakul.


Hetkel on see ajutine koht, plaanin mingil hetkel selle tõesti mujale toimetada.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 08:44
Postitas Tony_2106
Eile sai garaažis veidi koristatud ja tegemisi segav kraam teise garaaži eest ära viidud. Kuna masina mootor töötas, siis sai laotud maisin täis ja sai kolme korraga asjad viidud. Selle hetkeni, kui mootor hästi enam töötada ei tahtnud ja välja suri. Vaatasin, et auto all oli ka väike õliloik. Terve kundepoolne mootoriruumi osa oli õli täis. Alguses mõtlesin, et äkki klapikambri vahelt tuleb, kuid eksisin. Pärast GoProga mootoriruumis videot tehes ja LED valgustiga tuld näidates, ilmnes ka õliloigu tekitaja.

Põhjus siis videos näha.

https://www.youtube.com/watch?v=jmdSX7uXyGA

Ei mäleta enam, kas kasutasin seal vanu tikkpolte ja mutreid või sai sinna ka uued pandud.
Igatahes Lada Kaupluse külastus on taas soolas :)

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 19:08
Postitas Tony_2106
Täna sai käidud Veerenni Lada poes shoppamas. Soetasin uue ketipinguti, tihendid, tikkpoldid koos mutrite ning seibidega. Lisaks võtsin ka nukkvõlli hammasratta kinnituspoldi alla käivaid seibe, mis peale poldi kinnitamist vastu mutrit kangutatakse. Lisaks 1L rohelist jahutusvedelikku ka. Garaaži jõudes leidsin ka vana ketipinguti üles ning see oli korras. Vahetasin ketipinguti, tolle tikkpoldid ja mutrid välja.

Proovisin ka masinat käivitada, kuid masin tegi ikka sellist häält, nagu videos käivitades kuulda on. Siis hakkasin mõtlema, et äkki on nukkvõll ja klapid paigast ära või midagi muud viga. Sest hääle järgi tundus, et asi keerleks nagu kergelt.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 19:27
Postitas Maario2106s
Tony_2106 kirjutas:Täna sai käidud Veerenni Lada poes shoppamas. Soetasin uue ketipinguti, tihendid, tikkpoldid koos mutrite ning seibidega. Lisaks võtsin ka nukkvõlli hammasratta kinnituspoldi alla käivaid seibe, mis peale poldi kinnitamist vastu mutrit kangutatakse. Lisaks 1L rohelist jahutusvedelikku ka. Garaaži jõudes leidsin ka vana ketipinguti üles ning see oli korras. Vahetasin ketipinguti, tolle tikkpoldid ja mutrid välja.

Proovisin ka masinat käivitada, kuid masin tegi ikka sellist häält, nagu videos käivitades kuulda on. Siis hakkasin mõtlema, et äkki on nukkvõll ja klapid paigast ära või midagi muud viga. Sest hääle järgi tundus, et asi keerleks nagu kergelt.


Ega klapid pähe ei käinud? käib kuidagi maru kergelt see asi tõesti :o :shock:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 20:31
Postitas Tony_2106
Maario2106s kirjutas:Ega klapid pähe ei käinud? käib kuidagi maru kergelt see asi tõesti :o :shock:


Ei tea, polnud aega eriti uurida, pidin õhtu tööle ronima. Homme vaatan üle ja seega pean terve ülemise otsa taas lahti võtma. Isegi, kui klapid pekkis on, on mul õnneks uued klapid tagavaraks olemas. Aga ma väga loodan, et seda pole juhtunud. Saab jälle Plokikaanetihendit vahetada :D Pean veel Ladapoest ka läbi minema ja plokikaane kolmiku tihendi jahutusesüsteemile ostma. Vana oli väsinud veidi. Siin tuleb ka üks vanasõna meelde - "Ei tasu enne õhtut hõisata". Nimelt olin juba suht häppi, et masin taas töötab. :( :shock:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 21:07
Postitas Viin
Esialgu vaata kas märgid paigas veel. Selle uurimiseks piisab klapikambri kaane eemaldamisest.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 09 Mär 2020 21:24
Postitas Tony_2106
Viin kirjutas:Esialgu vaata kas märgid paigas veel. Selle uurimiseks piisab klapikambri kaane eemaldamisest.


Seda ma juba jõudsin vaadata, kui keerasin väntvõlli keskmise triibu juurde esikaanel, oli nukkvõlli märk umbes 90 kraadi paremale, esiotsa poolt vaadates nihkunud.

Hetkel hakkasin mõtlema, kas nukkvõlli nii ka paika keerata ilma, et peaks plokikaant taas eemaldama, koos väljalaske ja sisselaskega?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 10 Mär 2020 13:41
Postitas Tony_2106
Täna sai garaažis käidud ja huvi pärast nukkvõlli keeratud ja ketipinguti sai ka vahetatud. Aga heli on ikka sama, nagu eelmises videos. Kuid vahepeal käis sumpsis pauk ja karpast lõi korraks korralikult tuld välja. Peab profülaktika mõttes puhkuse ajal, ikka mootori taas maha kiskuma ja uuesti pilbasteks lammutama. Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada. Või siis kellegi kõrvale kutsuma, et koos mootori remont teha (1-2 päevaga).

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 10 Mär 2020 15:30
Postitas Lemz
"Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada."

Heureka, lõpuks ometi oled kogu selle ehitussaaga juures jõudnud esimesele õigele otsusele. ;)

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 10 Mär 2020 17:02
Postitas n6ps
Tony_2106 kirjutas:Täna sai garaažis käidud ja huvi pärast nukkvõlli keeratud ja ketipinguti sai ka vahetatud. Aga heli on ikka sama, nagu eelmises videos. Kuid vahepeal käis sumpsis pauk ja karpast lõi korraks korralikult tuld välja. Peab profülaktika mõttes puhkuse ajal, ikka mootori taas maha kiskuma ja uuesti pilbasteks lammutama. Tasuks vist mootor kellegi targema juurde viia, sest ei viitsi ise seda katse-eksitus meetodit enam kasutada.


Ära viska luuda nurka, egas muudmoodi ei õpigi.


"Seda ma juba jõudsin vaadata, kui keerasin väntvõlli keskmise triibu juurde esikaanel, oli nukkvõlli märk umbes 90 kraadi paremale, esiotsa poolt vaadates nihkunud.

Hetkel hakkasin mõtlema, kas nukkvõlli nii ka paika keerata ilma, et peaks plokikaant taas eemaldama, koos väljalaske ja sisselaskega?"


siit küsimus - Kas sa nuka ka paika tagasi panid? mitte et klapid juba ilmselt kõverad poleks...