21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#301

Postitus Postitas Tony_2106 » 28 Jaan 2020 23:03

Täna sai pagasiruumi põhja pisike auk lõigatud, tagumine sumbutipütile 3-polt flants külge ning lahendasin ka leegitoru ja keskmise väljalaske toru vahelise konflikti ära. Viimase flantsi teen siis korda, kui toru endale veel püti külge saab. Hetkel jääb flants selline, nagu ta on. Tellitud sai ka 90 kraadised 2.5" torujupid ning neid kokku 4tk - 2tk on kaarjad ja teised on teistmoodi.

DSC_tagapüti_auk.jpg
DSC_tagapüti_auk.jpg (464.96 KiB) Vaadatud 2035 korda


DSC_pütt_flantsiga1.jpg
DSC_pütt_flantsiga1.jpg (495.26 KiB) Vaadatud 2035 korda


DSC_kesktoru_flantsiga.jpg
DSC_kesktoru_flantsiga.jpg (390.58 KiB) Vaadatud 2035 korda

Maario2106s
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 30 Sept 2019 22:13
Autod: 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#302

Postitus Postitas Maario2106s » 29 Jaan 2020 20:32

Tony_2106 kirjutas:Täna sai pagasiruumi põhja pisike auk lõigatud, tagumine sumbutipütile 3-polt flants külge ning lahendasin ka leegitoru ja keskmise väljalaske toru vahelise konflikti ära. Viimase flantsi teen siis korda, kui toru endale veel püti külge saab. Hetkel jääb flants selline, nagu ta on. Tellitud sai ka 90 kraadised 2.5" torujupid ning neid kokku 4tk - 2tk on kaarjad ja teised on teistmoodi.

DSC_tagapüti_auk.jpg

DSC_pütt_flantsiga1.jpg

DSC_kesktoru_flantsiga.jpg



See lõpupütt on jõhker kolakas küll, pidin ostma sellise aga loobusin, kuna ladale ikka owerkill :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#303

Postitus Postitas Tony_2106 » 29 Jaan 2020 21:34

Maario2106s kirjutas:See lõpupütt on jõhker kolakas küll, pidin ostma sellise aga loobusin, kuna ladale ikka owerkill :D


Tellides, ei osanud arvata, et see nii suur kolakas on - lõpupütti sisenev ots on 2.5" (seina paksus 1.5mm) ja läheb läbi püti, samade mõõtletega. Ainult, et see väljuv ots on 4.5", mis pärast tagaosast välja paistab. Plaanis oli 2,5" pütt osta, millel on ka kinnitusvits kaasas, kuid seda polnud saada, siis tegin otsuse ja võtsin antud isendi, siseneva otsaga 65mm ja väljuvaga 115mm.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#304

Postitus Postitas olaaf » 31 Jaan 2020 13:25

Milleks see kõik - 100kw rattast mootorile piisab 2" torust, see süldipüss, mis sul kapotiall oma 1451 kuubikuga tahab 48mm toru lõpuni välja. jämedas torus liiguvad gaasid (mida sul niigi vähe tekkib) veel aeglasemalt!

Sellisest korstnast tuleb ilmselt päris korralik karje, kui korralikult lahti vajutada :D


edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#305

Postitus Postitas Tony_2106 » 31 Jaan 2020 14:46

olaaf kirjutas:Milleks see kõik - 100kw rattast mootorile piisab 2" torust, see süldipüss, mis sul kapotiall oma 1451 kuubikuga tahab 48mm toru lõpuni välja. jämedas torus liiguvad gaasid (mida sul niigi vähe tekkib) veel aeglasemalt!

Sellisest korstnast tuleb ilmselt päris korralik karje, kui korralikult lahti vajutada :D


edu!


Hetkel läheb vaid otsetoru kuni tagausteni põhja alt. Ootan hetkel 90 kraadiseid torujuppe, et teha üle tagasilla kaar, mis on kuni tagumise püti alguseni. Tegin ka pisikese video, sellest n.ö. "otsetoru karjest". Karje on päris hea jah - isegi natuke tuld oli paaril korral näha, koos pisikese pauguga :) (hetkel peal 2105 karburaator, mis tegelikult mõeldud 1200cc-1300cc). 1500cc karburaator on olemas, kuid sinna on vaja puurida vaakumvooliku otsa jaoks auk ning paigaldada ka see ots. Ise ei tahaks seda teha, kuna kardan, et läheb midagi vussi.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#306

Postitus Postitas Tony_2106 » 31 Jaan 2020 14:53

Eile paigaldasin esistange torud koos kaasas olnud kinnitustega auto külge. Kuna mutrid olid kadunud, aga poldid
olemas, siis lõikasin tagumiste stange torude kronsteinide küljest, mutri kohad ära ning keevitasin mõlemale esimesele kronsteinile need külge. Siis detailid masina külge ja keevitasin tala nende vahele, kuhu mingil ajal on plaanis kaugtuled paigaldada. Lisaks pean sellele talale, veel tugevdused keevitama.

DSC_0945_stange_kinnitused_e.jpg
DSC_0945_stange_kinnitused_e.jpg (378.47 KiB) Vaadatud 1749 korda


DSC_0946_esitulede_raam.jpg
DSC_0946_esitulede_raam.jpg (344.65 KiB) Vaadatud 1749 korda

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#307

Postitus Postitas olaaf » 31 Jaan 2020 16:06

Kui me nüüd loogiliselt mõtleme, siis vaakumiga on ülelaadimisega mootoril kehvad lood, kindlam variant oleks siiski ainult tsentrifugaalregulaatorile loota. Mis pööretel ja kui palju see kompressor rõhku toodab ei oska kahjuks ennustada..


edu!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#308

Postitus Postitas Tony_2106 » 31 Jaan 2020 19:18

Täna saabus siis pisike pakk, kus olid Stance.ee-st tellitud vidinad sees:

1) 1x 2,5" Universaalne summuti 250mm (läheb väljalaske keskosa toru vahele) ning
2) 2x 90° Roostevaba põlv - 2,5'' (63mm) + 2x 90° Teras põlv - 2,5'' (63mm).

DSC_keskpütt_torud_90_1.jpg
DSC_keskpütt_torud_90_1.jpg (72.8 KiB) Vaadatud 1694 korda


Nendest ehitan väljalasketoru alates keskosast, üle tagasilla ning kuni tagapütini välja. Telisin igaks juhuks mõlemat 2tk. Plaan oli 90 kraadistest juppidest teha keskosast edasi S-kujuline jätk, mis läheb tagasilla peale. Edasi üks sirge jupp vahele ja taas S-kujuline jätk, mis lõppeks 3-polt flansiga ning kinnituks tagumise püti külge. Samas vaadates neid saabunud detaile, arvan, et saan teraspõlvedega ja kahe 90 kraadise jupiga arvatavasti asja aetud.

Väljalase_leegitorust_lopppytini.jpg
Väljalase_leegitorust_lopppytini.jpg (99.67 KiB) Vaadatud 1653 korda
Viimati muutis Tony_2106, 31 Jaan 2020 23:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#309

Postitus Postitas Tony_2106 » 31 Jaan 2020 19:21

olaaf kirjutas:Kui me nüüd loogiliselt mõtleme, siis vaakumiga on ülelaadimisega mootoril kehvad lood, kindlam variant oleks siiski ainult tsentrifugaalregulaatorile loota. Mis pööretel ja kui palju see kompressor rõhku toodab ei oska kahjuks ennustada..edu!


Kompressorit ajab ringi kiilrihm, mida ajab ringi väntvõlli rihmaratas. Mida kiiremini mootor töötab, seda rohkem toodab kompressor ka õhku. Rihmarataste lahenduse pean välja mõtlema vaid.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#310

Postitus Postitas Martin17 » 01 Veebr 2020 23:01

rõhkub tuleb siiski piirata/reguleerida ka millegiga (ülelaadimiste puhul enamjaolt vaakumiga või elektriliselt)

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#311

Postitus Postitas Tony_2106 » 01 Veebr 2020 23:37

Martin17 kirjutas:rõhkub tuleb siiski piirata/reguleerida ka millegiga (ülelaadimiste puhul enamjaolt vaakumiga või elektriliselt)


Süsteemil on Blow-Off klapp ka küljes

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#312

Postitus Postitas Martin17 » 02 Veebr 2020 03:21

BOV jaoks ikka vaakumit või elektrilist vaakumsolenoidi vaja

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#313

Postitus Postitas Tony_2106 » 02 Veebr 2020 07:44

Martin17 kirjutas:BOV jaoks ikka vaakumit või elektrilist vaakumsolenoidi vaja


Kasutan sama vaakumvoolikut, mis läheb karburaatorist jagajasse.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#314

Postitus Postitas Martin17 » 02 Veebr 2020 11:36

Tony_2106 kirjutas:
Martin17 kirjutas:BOV jaoks ikka vaakumit või elektrilist vaakumsolenoidi vaja


Kasutan sama vaakumvoolikut, mis läheb karburaatorist jagajasse.


olaaf mainis, et vaakumiga kehvasti,seepärast oleks vaja kasutada kindluse mõttes alternatiivi

Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 21063 #88

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#315

Postitus Postitas Thor » 03 Veebr 2020 11:19

Targem kasutada wastegate süsteemi, mis vastavalt vedru jäikusele parajal hetkel avanema hakkab
High precision based on guessing.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#316

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Veebr 2020 17:12

Eile sai tehtud väljalase, alates leegitorust kuni tagumise pütini välja.

DSC_keskpütt.jpg
DSC_keskpütt.jpg (122.65 KiB) Vaadatud 1354 korda


DSC_kesktoru1.jpg
DSC_kesktoru1.jpg (78.62 KiB) Vaadatud 1354 korda


DSC_kesktoru2_yle_tagasilla.jpg
DSC_kesktoru2_yle_tagasilla.jpg (110.34 KiB) Vaadatud 1354 korda


DSC_tagapytt_1.jpg
DSC_tagapytt_1.jpg (61.08 KiB) Vaadatud 1354 korda


DSC_tagapytt_2.jpg
DSC_tagapytt_2.jpg (67.16 KiB) Vaadatud 1354 korda

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#317

Postitus Postitas n6ps » 03 Veebr 2020 17:51

Mootoripadjast sumpakinnitus? :D
Toru diagonaalvardale liialt lähedal ei ole?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#318

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Veebr 2020 18:11

n6ps kirjutas:Mootoripadjast sumpakinnitus? :D
Toru diagonaalvardale liialt lähedal ei ole?


Vaatasin ka, et vist on liiga lähedal, pean mingil ajal ringi tegema. Plaanis on nii või naa leegitoru küljest võtta ja siis teen ka selle veidi paremini.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 685
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#319

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Veebr 2020 18:14

Thor kirjutas:Targem kasutada wastegate süsteemi, mis vastavalt vedru jäikusele parajal hetkel avanema hakkab


Olen mõelnud sellele, kuid hetkel plaanin üldse selle kompressori maha visata, kuna rihm ei seisa peal. Seega pean generaatori ja väntvõlli rihmaratta taas vana vastu tagasi vahetama.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 625
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#320

Postitus Postitas Hulkur » 03 Veebr 2020 19:45

n6ps kirjutas:Mootoripadjast sumpakinnitus? :D
Toru diagonaalvardale liialt lähedal ei ole?


Ega need lada mootoripadjad muuks kõlbagi.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: andreo ja 10 külalist