15. leht 22-st

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 04 Jaan 2020 20:10
Postitas Tony_2106
Mangaan kirjutas:Kõige kergem viis on auto ühe külje peale keerata ja tagavararatas b-piilari alla panna.
Hea meelega teeksin seda, kasutades seda varjanti, kuid mul pole masinal hetkel pidureid, kuna piduritorud on maas. Ei riskiks niimoodi auto alla minemisega. Pealegi pole mu masinal tagavara ratast.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 06 Jaan 2020 23:39
Postitas Tony_2106
Täna sai taas garaažis käidud ning vähe paremad istmetalad keevitatud masinasse. Isegi iste on nüüd paigas. Võrreldes eelmise käkerdisega, mida kokku keevitasin, näevad need küll paremad välja. Nüüd on veel jäänud kunde pool ka talad kokku keevitada ja masinasse paigaldada, koos istmega.
DSC_0897_istmetalad.gif
DSC_0897_istmetalad.gif (327.02 KiB) Vaadatud 7072 korda
DSC_0899_iste_juht.gif
DSC_0899_iste_juht.gif (283.2 KiB) Vaadatud 7072 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 12 Jaan 2020 21:49
Postitas zajetz
Keera keevitusel voolu juurde kui paksemaid tükke kokku lased :)

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 13 Jaan 2020 01:16
Postitas Tony_2106
zajetz kirjutas:Keera keevitusel voolu juurde kui paksemaid tükke kokku lased :)
Kusjuures, mu Lincoln Electronics masinal on :
LOW nr.1 - kasutan kereplekkide paika punktimiseks. (Madalaim võimsuse aste)
Low nr.2 - kasutan kereplekkide lõplikult kokku keevitamisel. (Madalal keskmine)
HIGH nr.1 - Kasutan paksema metalli kokku punktimiseks. (Kõrge keskmine)
HIGH nr.2 - kasutan paksemast metallist detailide, lõplikult kokku keevitamisel (vahest ka punktimisel).(Maximum e. Kõige kõrgem aste)

Traadi väljastus kiirus oli vist nr.1 - nr.10-ni (või 16-ni).
Seal kasutan asendit 5-st kuni 7-ni

Kereplekke lasen kas Low nr.1 või Low nr.2, üldjuhul kasutan ikka nr.1 Low asendit, kui kerele tükke keevitan, sest muidu põletab masin pleki läbi :)

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 13 Jaan 2020 13:44
Postitas Lemz
Soovitan soojalt võtta keevitja kursusi. Aegajalt leidub EU poolt rahastatvaid tasuta koolitusi. Praegused keevised meenutavad linnugripis pääsukese pesapunutist.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 14 Jaan 2020 19:04
Postitas Tony_2106
Lemz kirjutas:Soovitan soojalt võtta keevitja kursusi. Aegajalt leidub EU poolt rahastatvaid tasuta koolitusi. Praegused keevised meenutavad linnugripis pääsukese pesapunutist.
Esiteks: Käisin ma TTHK metallitööd õppimas, kus oli lukksepatöö, keevitamine, treimine, freesimine ning CNC-pinkide opereerimise kursused ning seda 3,5.a.

Teiseks: Ma pole 14 aastat peale seda kooli keevitanud. Praktiseerimise ja meeldetuletamise eesmärgil saigi see masin võetud.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 14 Jaan 2020 19:49
Postitas Lemz
Esiteks: Ma tean väga hästi kus koolis ja mida sa õppisid
Teiseks: Seda enam peaksid asja meelde tuletama ja natuke harjutama, eriti kui sa sõiduki kandev konstruktsioonide kallal "täristamas" käid.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 22 Jaan 2020 22:08
Postitas Tony_2106
Sai soetatud selline karburaator DAAZ 2105-1107010-20. Antud isendil on lisaplaat, mille küljes olid kraan-kruvidega tosooli kolmik koos lõdvikutega. Antud lisaplaat on karburaatori alumise ja ülemise osa vahel. Paigaldasin selle karburaatori masinale ning masin hakkas tööle. Enne eemaldasin krussis pika rihma, mis tuleb mul välja vahetada või siis paigaldan vana esikaane koos vanade rihmaratastega (genekas, veepump ning väntvõll) tagasi.
1_9_DAAZ_2105-1107010-20.jpg
1_9_DAAZ_2105-1107010-20.jpg (420 KiB) Vaadatud 6337 korda
2_9_DAAZ_2105-1107010-20.jpg
2_9_DAAZ_2105-1107010-20.jpg (371.74 KiB) Vaadatud 6337 korda
Pean mõtlema uue lahenduse, et lisaks generaatorile, veepumbale ja alumisele rihmarattale, veab mootor ka kompressorit. Kuna kompressoril on kahele rihmale mõeldud rihmaratas, mis veab tiivikut kompressori sees ning samuti on sama rihmaratas ka ühendatud veepumba, geneka ning väntvõlli rihmarattaga. Mõtlesin, et keevitan väntvõlli rihmarattale teise rihmaratta külge, või panen poltidega ning lisaks keevitan ka kompressori rihmarattale teise rihmaratta otsa. Kahjuks tundub, et kompressori rihmaratas, mille küljes jookseb pikk rihm, on alumiiniumist, seega pean leidma muu lahenduse.

Pisike video PROOV käivituamisest :) Videos on masinal peal see soojendusplaadiga DAAZ 2105-1107010-20 karburaator. Videos olev suits on arvatavasti väljalaske kollaktoril ja leegitorul paiknev jahutusvedelik (vist). Karpa sülitas korraks tuld välja :D . Masina hääl on nagu ameerika Dragsteril, kui videot vaadata, sest ma pole hetkel väljalaskesüsteemi, alates leegitorust lõpuni kokku keevitanud.

Testkäivitus 1500cc, 5-ne kast

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 23 Jaan 2020 10:42
Postitas twist
https://www.ladamoscow.com/compressor-s ... 21213-niva

Ei saanud jutust täpselt aru, aga kõiki lisaseadmeid veetakse ikka ühe rihmaga ju?
Või sul on mingi komplekt, kus kompressor on kiilrihmaga?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 23 Jaan 2020 18:25
Postitas n6ps
See plaat viska vahelt minema. tegu kunagise gaasiseadmega(olen 99% kindel). mul oli ka see vahel ilma kolmiku ja voolikuteta, alguses ei pannud tähele ja ei saanud pikalt aru miks pill käia ei taha. :D

Ning see et tuld karpast lendas on ilmselt lahja küttesegu viga.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 23 Jaan 2020 19:24
Postitas Maario2106s
Suveks paned kõik vanad jupid tagasi ja rajale? Mis seal kompressori paigalduse juures nii keerulist on? tõesti ei anna sinna mingit kronsat ehitada?, et rihm hakkaks normaalselt jooksma :sein Iga väike tagasilöök ja kohe vana jupp tagasi projekt? Aga ikkagi jõudu ehitusel!

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 23 Jaan 2020 19:58
Postitas Tony_2106
Maario2106s kirjutas:Suveks paned kõik vanad jupid tagasi ja rajale? Mis seal kompressori paigalduse juures nii keerulist on? tõesti ei anna sinna mingit kronsat ehitada?, et rihm hakkaks normaalselt jooksma :sein Iga väike tagasilöök ja kohe vana jupp tagasi projekt? Aga ikkagi jõudu ehitusel!
Eks näis, mis masinaga saab, vahest on küll debrakas peal - ei viitsi enam. Mootori osas on plokk endine, plokikaas on uus, väljalase 4-2-1 jne. Kui uus supp ei sobi, siis vanaga ikka töötab :D

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 23 Jaan 2020 20:03
Postitas Tony_2106
twist kirjutas:https://www.ladamoscow.com/compressor-s ... 21213-niva

Ei saanud jutust täpselt aru, aga kõiki lisaseadmeid veetakse ikka ühe rihmaga ju?
Või sul on mingi komplekt, kus kompressor on kiilrihmaga?
Komperssor on jah kiilrihmaga. Taoline, nagu seal LadaMoskva lehel oli.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 24 Jaan 2020 22:39
Postitas Tony_2106
Täna sain Osta.ee kaudu ostetud klapikambrikaane kätte. Lasin harjaga puhtaks, kruntisin ära ning lasin ka punase kuumuskindla värvi peale. Nüüd on jäänud veel oodata värvi kuivamist, siis saan ära ka lakkida.

Kaane seisukord enne ja lõpptulemus, enne lakkimist:
Klapikambrikaas-uus-6-1.jpg
Klapikambrikaas-uus-6-1.jpg (657.47 KiB) Vaadatud 6084 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 26 Jaan 2020 10:53
Postitas ToM
n6ps kirjutas:See plaat viska vahelt minema. tegu kunagise gaasiseadmega(olen 99% kindel). mul oli ka see vahel ilma kolmiku ja voolikuteta, alguses ei pannud tähele ja ei saanud pikalt aru miks pill käia ei taha. :D

Ning see et tuld karpast lendas on ilmselt lahja küttesegu viga.
Jus tnii, tosooli kolmik pole see kindlasti, LPG gaasi mixer.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 26 Jaan 2020 11:43
Postitas Tony_2106
ToM kirjutas:Just nii, tosooli kolmik pole see kindlasti, LPG gaasi mixer.
Selge, siis pean alumise otsa lahti võtma ja viskan selle vahelt LPG plaadi DAAZ 2105-1107010-20 karburaatori vahelt minema või siis vahetan alumised osad DAAZ 2107-1107010-10 karpaga ära, kuna viimasel pole vaakumvooliku kohta. Hetkel ootan olafi vastust, seoses DAAZ 2107-1107010-10 ning DAAZ 2105-1107010-20 karburaatorite erinevuste osas. Seda tean, et see 2105-20 karpa on 1200 ja 1300cc mootori oma, kuid eeldan, et neid erinevusi on ehk veel, mida ma ei tea.

Huvitav, kas seda plaati saaks kasutada ka nitrosüsteemi paigaldamiseks?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 26 Jaan 2020 16:30
Postitas ToM
Tony_2106 kirjutas:

Huvitav, kas seda plaati saaks kasutada ka nitrosüsteemi paigaldamiseks?
Tasub proovida.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 26 Jaan 2020 17:27
Postitas n6ps
ToM kirjutas:
Tony_2106 kirjutas:

Huvitav, kas seda plaati saaks kasutada ka nitrosüsteemi paigaldamiseks?
Tasub proovida.
Pigem ei tasu :D "nitrot" pihustatakse mootorisse koos lisakütusega. Süsteemi seadistamiseks vaja vahetada düüse jms. Sellisel juhul pole mõtet ratast leiutada ja panna selleks ettenähtud pihusti. Lisaks kui vaadata selle plaadi ehitust, siis see ei segaks neid gaase ilusti + võib hakata nitrot karpast välja suruma kui veel 2. lõõri siiber kinni.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 26 Jaan 2020 18:52
Postitas Tony_2106
n6ps kirjutas:Pigem ei tasu :D "nitrot" pihustatakse mootorisse koos lisakütusega. Süsteemi seadistamiseks vaja vahetada düüse jms. Sellisel juhul pole mõtet ratast leiutada ja panna selleks ettenähtud pihusti. Lisaks kui vaadata selle plaadi ehitust, siis see ei segaks neid gaase ilusti + võib hakata nitrot karpast välja suruma kui veel 2. lõõri siiber kinni.
Selge, siis ma ei proovi, pigem katsun oma rihma maha viskamise probleemile lahenduse leida ning muud tööd lõpuni teha ning samuti ka aku täis laadida, et masinat käivitada :) ilma rihmata läheb ilusti käima, kuid rihmaga pole akul jõudu üldse.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 27 Jaan 2020 21:52
Postitas Tony_2106
Täna sai korra Garaažis käidud ning kohale jõudsid 2,5"-sed flansid (4 komplekti), istmesiinid juhiistmele ning tagumine sumbutipütt (üks ots 2,5" ja väljuv ots vist 3"). Ei osanud arvata, et see pütt nii suur on, arvasin, et see väiksem :) Pean vist nüüd geneka taas maha kiskuma ning kõik rihmarattad tagasi vanade vastu vahetama. Samas leidma ka lahenduse, kuidas kompressorile rihm külge saada. Üks idee on, kuid kui see ei aita, siis pean midagi muud välja mõtlema.
DSC_istmesiinid1.jpg
DSC_istmesiinid1.jpg (314.27 KiB) Vaadatud 5704 korda
DSC_tagapütt_flansid.jpg
DSC_tagapütt_flansid.jpg (325.58 KiB) Vaadatud 5704 korda
DSC_tagapütt_1.jpg
DSC_tagapütt_1.jpg (342.58 KiB) Vaadatud 5704 korda