21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#221

Postitus Postitas ccve » 26 Apr 2019 08:55

Mis mõõduga need FIA istmeraudade otsmised lapid on?
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#222

Postitus Postitas twist » 26 Apr 2019 12:59

4k kasti puhul pole see tagurpidi käigu luku puudumine nii suur probleem. Kui koordinatsioon paigas, on vähetõenäoline, et kang kogemata niivõrd paremale ja alla läheb. Endal pole sellise lahendusega 10a jooksul seda juhtunud.
5k kasti puhul võib tõesti viiendalt neljandale kiiruga alla rapsides tagurpidi käigu poole sattuda.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#223

Postitus Postitas Tony_2106 » 26 Apr 2019 13:19

ccve kirjutas:Mis mõõduga need FIA istmeraudade otsmised lapid on?


Pean need lapid üle mõõtma, kui paigaldama hakkan. Aga muidu, torud on pikkusega 600mm; 35x3mm.
Viimati muutis Tony_2106, 29 Apr 2019 23:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#224

Postitus Postitas atzkarik » 26 Apr 2019 16:15

Hulkur kirjutas:
Aga täitsa huvitab kuidas sa selle tagurpidikäigu sisse saad suurema hooga :D


Pidurdad rattad plokki ja läheb ilusti sisse! Olaaf või täpsemalt rääkida kogemustest ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#225

Postitus Postitas Tony_2106 » 26 Apr 2019 23:29

Täna oli plaanis muidu esimsed koopad tugevamaks teha, kagu sai tagumistega tehtud, kuid tegelesin hoopis kunde poolse poolraamiga ja läbi roostetanud koha asemele uus jupp plekist kokku keevitatud. Samuti sai paigaldatud tagaluugi kinnitused, kuna lukk ei taha toimida.

DSC_0646.JPG
DSC_0646.JPG (62.02 KiB) Vaadatud 1998 korda


DSC_0647.JPG
DSC_0647.JPG (72.03 KiB) Vaadatud 1998 korda


DSC_0648.JPG
DSC_0648.JPG (69.96 KiB) Vaadatud 1998 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#226

Postitus Postitas Tony_2106 » 27 Apr 2019 23:45

Täna sai vahetatud hooratta poolne suurem väntvõlli tihend ja ka hooratas mootorile külge. Samuti vahetasin ära kõik õlivanni seibid ja poldid. Kuna aeg garaažis sai kiirelt otsa, siis jätsin töö pooleli. Otsustasin ka, et kasutan originaal survelaagrit, mis masinal küljes oli, paigaldasin selle tagasi koos uue kahvliga ning selle ka selle uue kummi värgeldusega, mis käigukasti küljes käib ning millest kahvli siduri töösilindri poolne ots läbi läheb. Hooratta poldid pean veel momentvõtmega üle käima ja paigaldama ka juhtpuksid mootori ja käigukasti vahele. Lisaks sidurikomplekt ka külge ja siis mootor koos uute mootoripatjadega uuesti masina peale.

DSC_0653.JPG
DSC_0653.JPG (84.99 KiB) Vaadatud 1691 korda


DSC_0654.JPG
DSC_0654.JPG (68.38 KiB) Vaadatud 1691 korda


DSC_0655.JPG
DSC_0655.JPG (73.39 KiB) Vaadatud 1912 korda
Viimati muutis Tony_2106, 30 Apr 2019 04:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#227

Postitus Postitas Tony_2106 » 29 Apr 2019 12:38

Eile sai siis terve päev müratud masina mootoriruumi ja mootori alumise otsa tagasi käigukasti vahele tõstmisega. Olid mõned närvi minemised, päris palju ruppusid sõnud nii eesti kui ka vene keeles :? , aga lõpuks sai mootoriblokk tagasi käigukasti otsa :) iseasi muidugi, kas sai korralikult käigukasti otsa, sest mootori kinnitusi kinnitades, oli juhipoolne veidi teises asendis, kui kundepoolne. Iseasi, kas õigesti külge sai. Eks see siis ole näha, kui masin ei liigu ei edasi ega tagasi, vaid kole kolin :D Muideks töö nägi ette tegelikkuse kujutelmas kahte inimest: üks - sätib mootorit ja paigutab kasti otsa teine - vajadusel tõstab või langetab mootorit tõstukiga. Mu teiseks abiliseks olid jalad, millega kõhuli olles mootoriruumi kohal tõstsin ma vajadusel mootorit. Hea et ma rase pole, muidu oleks laps kõhus kannatada sanud ja oleks nürisünnitus ka pärast toimunud :D :D :D Aga suht koomiline võis see vaatepilt olla :)


DSC_0656.JPG
DSC_0656.JPG (74.84 KiB) Vaadatud 1795 korda


DSC_0659.JPG
DSC_0659.JPG (91.81 KiB) Vaadatud 1795 korda


DSC_0661.JPG
DSC_0661.JPG (78.95 KiB) Vaadatud 1795 korda


DSC_0662.JPG
DSC_0662.JPG (64.17 KiB) Vaadatud 1795 korda


DSC_0664.JPG
DSC_0664.JPG (105.08 KiB) Vaadatud 1795 korda



Samas tegin ka pisikese invertuuri, mida mul Lada asjadest liiga palju sai ostetud. Arvan, et neid tuleb veel juurde. Esialgu sain 2 kasti jagu asju.


DSC_0665.JPG
DSC_0665.JPG (72.11 KiB) Vaadatud 1793 korda


DSC_0666.JPG
DSC_0666.JPG (70.22 KiB) Vaadatud 1793 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#228

Postitus Postitas Tony_2106 » 02 Mai 2019 03:54

Krt pean mootori taas välja kiskuma :) Unustasin hooratast nimelt piduripuhastus ainega puhastada, nendest ladustamise materjalidest. Mõnes mõttes on hea, et selle unustasin, mootor läks nii või naa valesti peale ja hiljem mõtlesin, et kasutan ikka valeo originaal sidurit :)

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#229

Postitus Postitas Tony_2106 » 05 Mai 2019 11:55

Suured tänud kasutajale Väike Mägilane, kes mulle Esipidurisüsteemi saatis :)

DSC_0669.JPG
DSC_0669.JPG (55.92 KiB) Vaadatud 1437 korda


DSC_0671.JPG
DSC_0671.JPG (56.62 KiB) Vaadatud 1437 korda


DSC_0673.JPG
DSC_0673.JPG (67.12 KiB) Vaadatud 1437 korda


DSC_0674-75.jpg
DSC_0674-75.jpg (48.79 KiB) Vaadatud 1437 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#230

Postitus Postitas Tony_2106 » 06 Mai 2019 11:14

Täna saabus pisike pakk, mu projektile, milles olid järgmised asjad:

1. Planetaarstarter
2. Alt tõmmatav Hüdrokäsipidur (lukustatav)
3. 2x esimeste poolraamide lisatugevdusplaadid

Antud hüdrokäsipiduri ühendan ma esimese pidurisüsteemiga. Teine hüdrokäsipidur on mul mõeldud tagumistele ratastele. Viimane on eest taha tõmmatav ja pole lukustatav. Lisaks on mul ka olemaslisaraam, kuhu need mõlemad kinnitada.

DSC_0677.JPG
DSC_0677.JPG (58.4 KiB) Vaadatud 1333 korda

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#231

Postitus Postitas Lemz » 06 Mai 2019 11:38

Seda jama on väga raske kommenteerida.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#232

Postitus Postitas atzkarik » 06 Mai 2019 11:43

Kui juba hakkad esiratastele käsipidurit panema pane vasakule ja paremale rattale eraldi ! Ehk kolm käsipidurit. Üks pidurdab tagumisi rattaid, teine käsipidur esimest vasakut, kolmas esimest paremat :D :D :D Ja ära unusta sidurit, mida saaks ka kangi peale teha ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#233

Postitus Postitas karlerik110 » 06 Mai 2019 11:45

Enamus autori poste siin teemas on puhas kuld, pea igapäevane naeruannus on garanteeritud, jätka samas vaimus :spin

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#234

Postitus Postitas Tony_2106 » 06 Mai 2019 12:59

karlerik110 kirjutas:Enamus autori poste siin teemas on puhas kuld, pea igapäevane naeruannus on garanteeritud, jätka samas vaimus :spin


Eino aitähh! :D Naera terviseks siis :spin

madis.allik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 26 Jaan 2010 14:27
Asukoht: viiratsi
Autod: Soovin,kuna mind huvitavad ladad.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#235

Postitus Postitas madis.allik » 06 Mai 2019 13:49

Miks on esiratastele käsipidurit vaja??

Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#236

Postitus Postitas Raymond05 » 06 Mai 2019 13:53

madis.allik kirjutas:Miks on esiratastele käsipidurit vaja??


Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 564
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#237

Postitus Postitas Tony_2106 » 06 Mai 2019 15:52

Raymond05 kirjutas:Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata :D


Ei burnoudi jaoks

Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#238

Postitus Postitas Raymond05 » 06 Mai 2019 15:57

Kui neid igasuguseid kange tuleb niivõrd palju salongi, oleks minu ettepanek et efekti pärast aretada üksiku käigukangi asemel Hurst Lightning Rods-i käiguvahetuse süsteemi tänapäevane USAS toodetav analoog nimetusega "Kilduff Shifter" mõnele automaatkastile peale ja see sinna autosse potsatada, vot siis oleks tõsiselt väärt vaatepilt :D
Manused
218509-536e1099cab399ebec44a1540c5f1e6f.jpg
218509-536e1099cab399ebec44a1540c5f1e6f.jpg (22.62 KiB) Vaadatud 1222 korda

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#239

Postitus Postitas Lemz » 06 Mai 2019 16:09

Tony_2106 kirjutas:
Raymond05 kirjutas:Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata :D


Ei burnoudi jaoks


Krt. Ma olen ka nii mõnegi burnoudi teinud aga käsipidureid endiselt 1, kunagi üks drägi vana ütles kuldsed sõnad "kui mootor ei jõua ratast ja pidurit üle keerata ei ole sul drägi rajale asja".
Asja lihtsamaks teha siis esipiduritele käib vahele linelock solenoid ja ongi sama efekt mis salongitäiel kangidel ainult võtab 97korda vähem ruumi.
https://www.ebay.com/bhp/brake-line-lock
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#240

Postitus Postitas Walter » 06 Mai 2019 18:18

30 euri ja võin sulle elektroonilise line locki müüa.
MännikuLaiali.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: n6ps ja 5 külalist