8. leht 22-st
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 24 Veebr 2019 21:39
Postitas Tony_2106
Arutelu tollimaksu üle on tore küll, kuid nüüd suundume tagasi auto teema juurde. Sai vahepeal juhi poolse küljekarbi vahetusest paus tehtud, ja lõigatud välja juhi taga istuva kaasreisija turvavöö kinnituse mutrikoht, mis oli läbi roostetanud, nagu ka vanast tükist näha on, mis masina põrandal, parempoolne on plekist välja lõigatud paik, mis sai keevitatud asemele. Paiga keevitamine sai lõbus olema, kuna rattakoopas oli keevitamise tagajärjel tuld võttev mögin, mida sai korduvalt kustutatud
- DSC_0402.JPG (93.33 KiB) Vaadatud 8277 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 25 Veebr 2019 23:30
Postitas Tony_2106
Tänase päeva tegemised:
1. Juhi poolse karbi põhja veidi parandatud.
2. Küljekarbi vaheleht paigaldatud
3. Küljekarp paigaldatud.
4. Esiukse ingede posti alumise osa roostene koht vahetatud uue pleki vastu.
Nüüd jäänud veel esiosas keevitada külhe esitiib (juhipoolne), Esipõll, kapott tugevdada ning tagaosas vahetada kütusepaagi alumine plekk + varuratta alumine plekk. Siis edasi VFTS koopalaiendid, esispoiler, pagasiluuk tiivaga. Mootorit veidi näppida.
Paar pilti ka tänasest tööst:
- DSC_0410.JPG (57.87 KiB) Vaadatud 8168 korda
- DSC_0411.JPG (62.84 KiB) Vaadatud 8168 korda
- DSC_0412.JPG (58.22 KiB) Vaadatud 8168 korda
- DSC_0414.JPG (65.27 KiB) Vaadatud 8168 korda
- DSC_0415.JPG (56.75 KiB) Vaadatud 8168 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 28 Veebr 2019 08:56
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 28 Veebr 2019 12:52
Postitas kristjan92
Tubli töö, kas oled seda asja kuskil õppinud või esimene kord?
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 28 Veebr 2019 14:31
Postitas Tony_2106
kristjan92 kirjutas:Tubli töö, kas oled seda asja kuskil õppinud või esimene kord?
muidu oli küll autole plekitööde tegemine esimene kord, aga kunagi sai keevitamist ja lukksepatööd metallitöö raames õpitud.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Mär 2019 02:37
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Mär 2019 11:23
Postitas Walter
Kui tagumise laiendi nii kõrgele viid, siis plaanid vist päris suure ratta alla panna. Kui nii, siis keevita sisemine koobas ka uus ja suurem
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Mär 2019 20:32
Postitas Tony_2106
Walter kirjutas:Kui tagumise laiendi nii kõrgele viid, siis plaanid vist päris suure ratta alla panna. Kui nii, siis keevita sisemine koobas ka uus ja suurem
Plaanis 15" veljed alla lükata.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Mär 2019 12:20
Postitas Lemz
15 mahub ka originaal koopasse täitsa vabalt.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Mär 2019 21:41
Postitas Hulkur
Lemz kirjutas:15 mahub ka originaal koopasse täitsa vabalt.
Madal rehv kindlasti. Talvel tahad panna hea rehvi alla... siis võib hakata viilima kuskile....
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 12 Mär 2019 08:44
Postitas Lemz
195/50R15 suht tavaline ja mitte just väga madal probleemideta all. 225/50R15 michelin täisslick pööramisel käis esimese tiiva esimese nurga vastu, etteviidud sillatalaga, pidi serva rullima. Tagaosaga probleeme pole olnud.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 18 Mär 2019 18:40
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 22 Mär 2019 05:28
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 22 Mär 2019 18:06
Postitas Tony_2106
Täna sai hommikul vara juba garaaži lennatud ja jätkatud seal, kus eelneval päeval töö pooleli jäi. Aga lõikan vist rattakoopa osaliselt välja, selle asemele teen plekist või järelkäru poritiivadest uue koopa. Seega tagumise juhipoolse rattakoopa tööd jäid taas pooleli. Otsustasin vahelduseks mootoriruumi veidi tühjendada, kuna eelduste kohaselt lendab see 1500cc mootor koos käigukastiga vahelt minema. Asemele tuleb 2000cc Fiat 132 mootor, koos kahe Webberiga ning vähe parema käigukastiga. Väljalaskesüsteem saab ka uue kuue. Käigukasti tunnelit pean veidi laiemaks tegema, kuna leegitoru + kollektor, mis mootoriga kaasa tuleb, ei mahu muidu ära. Eemaldatud sai siis generaator, veepumba komplekt, jahutuslõdvikute kolmik bloki küljest, söefilter, kütusepump + voolikud ning starter. esialgu tõstsin süütepooli ka veidi kõrvale.
- DSC_0481.JPG (85.23 KiB) Vaadatud 6768 korda
- DSC_0482.JPG (56.73 KiB) Vaadatud 6768 korda
- DSC_0484_mootoriruum.jpg (82.5 KiB) Vaadatud 6768 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 22 Mär 2019 20:47
Postitas hendu
Mina soovitaks koopa ukse poolset osa ka lõigata ning ust ka, ise ei teinud ja hetkel kahetsen.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 23 Mär 2019 00:38
Postitas Tony_2106
hendu kirjutas:Mina soovitaks koopa ukse poolset osa ka lõigata ning ust ka, ise ei teinud ja hetkel kahetsen.
Kusjuures ma printisin endale välja need sinu tehtud näidispildid ja hakkasin nende järgi autol laiendite ja esipõlle lisa märkima. Kahjuks, kui üleliigseid plekke lõikama hakkasin, siis lõikasin ikka valesti ja esipõll ei lähe nüüd koopalaienditega esitiibadel kokku. Üritan tagumised normaalseks saada ja vaatan, äkki pean plekki juurde keevitama, et esiosa ka korda saada.
Kas ukselukustussüsteem jääb samale kohale, kui lõikan nii, nagu soovitasid, osa tagumisest uksest ka ära?
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 24 Mär 2019 08:23
Postitas Tony_2106
Tundub et ees on kõvasti tööd. Kui hästi läheb, siis saan ehk enamuse puhkuse ajal tehtud + vabadel päevadel peale tööd. Võimalik, et leidub veel midagi, mida teha:
Pidurid
Hüdro käsipidur koos silindriga + reseruaar salongi
Tagumised pidurisilindrid vahetada + pidurid õhutada
Kütusesüsteem
Kütusepump elektriline
Kütuserõhu regulaator karburaatoriga mootorile
Kütuserõhu näidik
JAZ Turvapaak (SFI) (Kütusele) - 45 L – 437x400x250mm (võibolla kasutan originaali)
Istmed ja rool
Polditavad istme talad
Sportistmetele kinnitused teha.
Sportrooli vahetükk
SPARCO istmesiinid (kahele istmele)
Turvavööd turvavööd 2tk
Väljalase (kollektor, leegitoru, summutiosad)
Otsetoru koos tagumise pütiga 2,5"
Väljalase käigukasti kõrvale.
Mootor koos sisselaske ja käigukastiga vahetada.
Õlid ja filtrid
Motul 75w140 Gear Competition (1L)
Motul RBF 660 Racing pidurivedelik (4tk 500ml)
JDM õlifilter
Motul 300V Chrono 10W40 - 2x2L
Välimus
Tungraua kohad keevitada
Rattakoopad (tagumised) uued keevitada
VFTS 3 osaline esilisa (korralikult paigaldada)
VFTS 4 koopalaiendit (korralikult paigaldada)
Tagaluuk koos VFTS tiivaga + kinnitused paigaldada
Kapott (fiibrist) + kinnitused paigaldada
Tihend laienditele paigaldada
Küljepeegellid paigaldada
Polykarbonaat aknad ustele paigaldada
Uksetihendid paigaldada (4tk)
Veermik, vedrustus ja veljed
Tugevad tagasillavardad - Komplekt paigaldada
Ülemised ja alumised õõtsad tugevdada + Polypuksid Esisilda (punased) paigaldada
Polypuksid - Stabikapuksid 4tk (kollased) vahetada
Esimene topelt sabilisaator paigaldada
Tagumine stabilisaator paigaldada
Strudbar mootoriruumi paigaldada
Tugevdatud alumised ning ülemised sharniirid paigaldada
Rooliotsad ja keskmine varras vahetada
Pendelhoob vahetada
Bilstein B6 amordid 2101-2107 B6 Sport (Ette) + koronsteinid ja puksid
Bilstein B6 amordid 2101-2107 B6 Sport (Taha) + puksid
Niva esivedrud ja taha 2102 tagumised vedrud
Jahutussüsteem
UUS 3-realine VFTS radiaator paigaldada (esialgu originaal läheb külge)
Jahutussüsteemi lõdvikute komplekt 2105 - silikoonist 5mm paigaldada.
Elektrisüsteem
Kaitsmed ja releed salongi tuua
Aku salongi
Näidikud salongi paigaldada (veetemp, õlitemp, väljalaske temp., tahhokas)
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 24 Mär 2019 15:40
Postitas Tony_2106
Täna soetasin omale mootoritõstuki, mis kannatab kuni 2 tonni ning selle juurde ka tasakaalustuse jubina, mis kannatab 650kg kanti raskust. See punane sõber eelduste kohaselt asendab 2-3 abilis, kellega muidu oleks mootorit välja tõstnud
- MEG59A_MEG15_1.jpg (111.78 KiB) Vaadatud 6489 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 27 Mär 2019 23:39
Postitas Tony_2106
Niisiis, täna sai taas garaaži pool-päev tehtud. Mootori autopealt maha kargamist sai veidi kaasa aidatud tõstukiga
Käigukast jäi hetkel masina külge. Samuti sai ka mootorit veidi lahti võetud. Mootoribloki küljes olevatest käigukasti juhtpuksidest, läks üks katki, tegemist oli ka blokikaane poltidega, paar tükki olid veidi roostes.
Nüüd jääb veel (mootori osas):
mootor õlist puhastada,
õlipump vahetada,
Blokisoojenduse asemele mingi teatud vidin vaadata,
blokk värvida,
mootor uuesti kokku lappida,
uus hooratas + sidurikomplekt,
uued hooratta poldid nii igaks juhuks.
Loodan enne puhkust antud asjadega ühele poole saada. Samas on ka poolraamid ees sugteliselt mädad. Needki pean kas nüüd parandama või siis täitsa uued paigaldama.
Peale seda uuesti mootor peale + sisselase, karpad, väljalase. jne
Mõned pildid tänastest tegudest n.ö. järjest:
- DSC_0489.JPG (89.09 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0490.JPG (89.95 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0492.JPG (80.85 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0493.JPG (80.17 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0494.JPG (85.45 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0495.JPG (95.92 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0496.JPG (75.77 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0497.JPG (75.34 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0500.JPG (87.28 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0502.JPG (65.7 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0503.JPG (80.18 KiB) Vaadatud 6278 korda
- DSC_0504.JPG (53.83 KiB) Vaadatud 6278 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 28 Mär 2019 17:16
Postitas Tony_2106