21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#141

Postitus Postitas Tony_2106 » 24 Veebr 2019 21:39

Arutelu tollimaksu üle on tore küll, kuid nüüd suundume tagasi auto teema juurde. Sai vahepeal juhi poolse küljekarbi vahetusest paus tehtud, ja lõigatud välja juhi taga istuva kaasreisija turvavöö kinnituse mutrikoht, mis oli läbi roostetanud, nagu ka vanast tükist näha on, mis masina põrandal, parempoolne on plekist välja lõigatud paik, mis sai keevitatud asemele. Paiga keevitamine sai lõbus olema, kuna rattakoopas oli keevitamise tagajärjel tuld võttev mögin, mida sai korduvalt kustutatud :)


DSC_0402.JPG
DSC_0402.JPG (93.33 KiB) Vaadatud 1645 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#142

Postitus Postitas Tony_2106 » 25 Veebr 2019 23:30

Tänase päeva tegemised:

1. Juhi poolse karbi põhja veidi parandatud.
2. Küljekarbi vaheleht paigaldatud
3. Küljekarp paigaldatud.
4. Esiukse ingede posti alumise osa roostene koht vahetatud uue pleki vastu.

Nüüd jäänud veel esiosas keevitada külhe esitiib (juhipoolne), Esipõll, kapott tugevdada ning tagaosas vahetada kütusepaagi alumine plekk + varuratta alumine plekk. Siis edasi VFTS koopalaiendid, esispoiler, pagasiluuk tiivaga. Mootorit veidi näppida.

Paar pilti ka tänasest tööst:

DSC_0410.JPG
DSC_0410.JPG (57.87 KiB) Vaadatud 1536 korda


DSC_0411.JPG
DSC_0411.JPG (62.84 KiB) Vaadatud 1536 korda


DSC_0412.JPG
DSC_0412.JPG (58.22 KiB) Vaadatud 1536 korda


DSC_0414.JPG
DSC_0414.JPG (65.27 KiB) Vaadatud 1536 korda


DSC_0415.JPG
DSC_0415.JPG (56.75 KiB) Vaadatud 1536 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#143

Postitus Postitas Tony_2106 » 28 Veebr 2019 08:56

Eile sai esittiib ja -põll masinale külge ja need ka värvitud.

DSC_0416.JPG
DSC_0416.JPG (244.16 KiB) Vaadatud 1387 korda


DSC_0417.JPG
DSC_0417.JPG (202.48 KiB) Vaadatud 1387 korda


DSC_0418.JPG
DSC_0418.JPG (225.71 KiB) Vaadatud 1387 korda

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 749
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#144

Postitus Postitas kristjan92 » 28 Veebr 2019 12:52

Tubli töö, kas oled seda asja kuskil õppinud või esimene kord? :D
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#145

Postitus Postitas Tony_2106 » 28 Veebr 2019 14:31

kristjan92 kirjutas:Tubli töö, kas oled seda asja kuskil õppinud või esimene kord? :D


muidu oli küll autole plekitööde tegemine esimene kord, aga kunagi sai keevitamist ja lukksepatööd metallitöö raames õpitud.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#146

Postitus Postitas Tony_2106 » 10 Mär 2019 02:37

Vahepeal üritasin VFTS koopalaiendeid, esiosa lisa ja pagasiluuki tiivaga paigaldada. Viimane läks ideaalselt külge, ja seda ajutiselt. Ülejäänud detailide paigaldamine läks aia taha :(

DSC_0425.JPG
DSC_0425.JPG (71.67 KiB) Vaadatud 1005 korda


DSC_0426.JPG
DSC_0426.JPG (82.93 KiB) Vaadatud 1005 korda


DSC_0430.JPG
DSC_0430.JPG (59.24 KiB) Vaadatud 1005 korda


DSC_0435.JPG
DSC_0435.JPG (68.15 KiB) Vaadatud 1005 korda


DSC_0440.JPG
DSC_0440.JPG (71.27 KiB) Vaadatud 1005 korda

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 478
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#147

Postitus Postitas Walter » 10 Mär 2019 11:23

Kui tagumise laiendi nii kõrgele viid, siis plaanid vist päris suure ratta alla panna. Kui nii, siis keevita sisemine koobas ka uus ja suurem
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#148

Postitus Postitas Tony_2106 » 10 Mär 2019 20:32

Walter kirjutas:Kui tagumise laiendi nii kõrgele viid, siis plaanid vist päris suure ratta alla panna. Kui nii, siis keevita sisemine koobas ka uus ja suurem


Plaanis 15" veljed alla lükata.

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#149

Postitus Postitas Lemz » 11 Mär 2019 12:20

15 mahub ka originaal koopasse täitsa vabalt.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 597
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#150

Postitus Postitas Hulkur » 11 Mär 2019 21:41

Lemz kirjutas:15 mahub ka originaal koopasse täitsa vabalt.


Madal rehv kindlasti. Talvel tahad panna hea rehvi alla... siis võib hakata viilima kuskile....

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#151

Postitus Postitas Lemz » 12 Mär 2019 08:44

195/50R15 suht tavaline ja mitte just väga madal probleemideta all. 225/50R15 michelin täisslick pööramisel käis esimese tiiva esimese nurga vastu, etteviidud sillatalaga, pidi serva rullima. Tagaosaga probleeme pole olnud.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#152

Postitus Postitas Tony_2106 » 18 Mär 2019 18:40

Niisiis, täna sai taas Garaažis musta armukest vaatamas käidud. Saabusid ka Rallipoest soetatud veljed, tikkpoldid ning rattamutrid. Teisele sõidukile, mis garaažis oli, sai pisike hooldus tehtud ja mootoriõli vahetatud. Korgi eemaldamisel oli üllatus suur, mootoris polnud õli :O Siis nägin ämblikuvõrkku ja sohe jagasin matsu lahti - talve jooksul oli see sindrinahk joomas käinud :D .... Aga nali naljaks. Üllatus oli küll suur. Mis seal ikka valasin siis 850ml õli mootorisse, nagu tollel masinal oli ette nähtud. Paar pilti ka päeva tööst, seoses musta armukesega:

DSC_0457.JPG
DSC_0457.JPG (81.22 KiB) Vaadatud 373 korda


DSC_0458.JPG
DSC_0458.JPG (81.26 KiB) Vaadatud 373 korda


DSC_0459.JPG
DSC_0459.JPG (55.69 KiB) Vaadatud 373 korda


DSC_0469.JPG
DSC_0469.JPG (71.48 KiB) Vaadatud 373 korda


DSC_0471.JPG
DSC_0471.JPG (81.96 KiB) Vaadatud 373 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#153

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Mär 2019 05:28

Eile sai kütuse paak eemaldatud. Ei tahaks koos masinaga garaažis õhku lennata, kui tagatiibasid VFTS laiendite tarvis lõikuma hakkan ja pärast keevitama. Paak iseenesest on normaalne, kuid üks vooliku nippel logiseb paagi küljes (tankimis ava juures olev). Pagasiruumi põhi ja tagavararatta alumine osa on ka rahuldav, kuid kütusepaagi alumisel plekil on auk sees, mis oli tingitud porikummi kronsteini roostetamisest ja tuli koos porikummiga küljest ära.

Eeldan, et seda jaburust mul enam vist tarvis ei lähe, mis viimasel pildil kujutatud.


DSC_0478.JPG
DSC_0478.JPG (85.77 KiB) Vaadatud 213 korda


DSC_0476.JPG
DSC_0476.JPG (90.67 KiB) Vaadatud 213 korda


DSC_0475.JPG
DSC_0475.JPG (74.76 KiB) Vaadatud 213 korda


DSC_0473.JPG
DSC_0473.JPG (60.37 KiB) Vaadatud 213 korda


DSC_0472.JPG
DSC_0472.JPG (68.46 KiB) Vaadatud 213 korda


DSC_0474.JPG
DSC_0474.JPG (79.63 KiB) Vaadatud 213 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#154

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Mär 2019 18:06

Täna sai hommikul vara juba garaaži lennatud ja jätkatud seal, kus eelneval päeval töö pooleli jäi. Aga lõikan vist rattakoopa osaliselt välja, selle asemele teen plekist või järelkäru poritiivadest uue koopa. Seega tagumise juhipoolse rattakoopa tööd jäid taas pooleli. Otsustasin vahelduseks mootoriruumi veidi tühjendada, kuna eelduste kohaselt lendab see 1500cc mootor koos käigukastiga vahelt minema. Asemele tuleb 2000cc Fiat 132 mootor, koos kahe Webberiga ning vähe parema käigukastiga. Väljalaskesüsteem saab ka uue kuue. Käigukasti tunnelit pean veidi laiemaks tegema, kuna leegitoru + kollektor, mis mootoriga kaasa tuleb, ei mahu muidu ära. Eemaldatud sai siis generaator, veepumba komplekt, jahutuslõdvikute kolmik bloki küljest, söefilter, kütusepump + voolikud ning starter. esialgu tõstsin süütepooli ka veidi kõrvale.

DSC_0481.JPG
DSC_0481.JPG (85.23 KiB) Vaadatud 136 korda


DSC_0482.JPG
DSC_0482.JPG (56.73 KiB) Vaadatud 136 korda


DSC_0484_mootoriruum.jpg
DSC_0484_mootoriruum.jpg (82.5 KiB) Vaadatud 136 korda

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#155

Postitus Postitas hendu » 22 Mär 2019 20:47

Mina soovitaks koopa ukse poolset osa ka lõigata ning ust ka, ise ei teinud ja hetkel kahetsen.

Pilt

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#156

Postitus Postitas Tony_2106 » 23 Mär 2019 00:38

hendu kirjutas:Mina soovitaks koopa ukse poolset osa ka lõigata ning ust ka, ise ei teinud ja hetkel kahetsen.


Kusjuures ma printisin endale välja need sinu tehtud näidispildid ja hakkasin nende järgi autol laiendite ja esipõlle lisa märkima. Kahjuks, kui üleliigseid plekke lõikama hakkasin, siis lõikasin ikka valesti ja esipõll ei lähe nüüd koopalaienditega esitiibadel kokku. Üritan tagumised normaalseks saada ja vaatan, äkki pean plekki juurde keevitama, et esiosa ka korda saada.

Kas ukselukustussüsteem jääb samale kohale, kui lõikan nii, nagu soovitasid, osa tagumisest uksest ka ära?


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist