21051, Raymond05, 1983
21051, Raymond05, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21051, Raymond05, 1983
Tervist, olen mitu aastat juba siin teiste Lada-meeste projekte lugenud ja otsustasin oma masinast ka juttu teha natuke, teistele Lada huvilistele kui ka endale lugemiseks. Masin on siis 83-nda aasta 21051. proovin võimalikult lühidalt siis kirjutada sellest, kuidas masin minuni jõudis.
Oli siis 2013 sügis, alustasin põhikoolis 8nda klassiga ning oli vaja teha kohustuslik loovtöö. klassivendadega siis mõtlesime, et ehitame natuke mu põllusõidu harjutamise 21011-te ja teeme sellest esitluse loovtöö asjus. saigi siis nii otsustatud. Mu ema rääkis siis ka tööl pausi ajal töökaaslastele sellest, asjast juhtus kuulma ema töökaaslane Igor, kes sõna sekka ütlemiseks mainis, et tal kogub tolmu juba aastast 2000 ülimalt heas korras 05 Lasnamäel garaažis, mille ostis ta isa uuena, Igor ise 50 aastane ja iga vaba hetke kulutab oma vanaduse käes kannatavate vanemate abistamiseks igapäevaasjus, seega tal polnud lootustki enda isa esimene ning enda nooruspõlveauto taastada selle kadunud hiilgusesse, seega ütles, et on nõus sellest loobuma väikse raha eest. Selle kasuks otsustasimegi, kuid Igor ütles, et läheb natuke aega enne, kui saab vaatama tulla, kuna vaba aega on väga vähe. ootasime mõned kuud, kuid Igor rohelist tuld ei andnud. Viskasime siis selle 05 mõtte peast ning naasesime 21011 ehitamise mõtte peale, ning sellega saigi loovtöö lõpetatud, Igorilt ikka veel ühtegi teadaannet ei tulnud, kuigi iga paari kuu tagant mu ema nähes ütles, et varsti juba saab. 2 ja pool aastat hiljem, aastal 2016, kui asi peaaegu juba unustatud oli, helistas Igor, ütles et ta ema lahkus siit ilmast, seega nüüd on aega Zigulli asjadega tegeleda. Saigi siis suusad aetud Lasnamäe poole vanasse maa-alusesse garaaži ja see 05 tundus olevat täpselt see millena Igor teda kirjeldas: paksu tolmu alt paistis ülimalt heas korras kere, justkui eile ära vahetatud põhi ja kapremonditud mootor, kerge hallitus- ja tolmukihi alt paistis punane nahksisu ning auto tundus olevat vähe läbisõitnud ning ühtki talve pole näinud nagu Igor väitiski, viimastel ülevaatuspaberitel aastast 1999 on kirjas läbisõit 43 000 ja arvestades auto seisundit, võis see vabalt olla alles esimene tiir. Auto ümbervormistamise ja muu paberimajanduse otsustasime esialgu edasi lükata, kuid käed sai löödud, rahad makstud, rehvid täis pumbatud, treiler kutsutud ning Igorile pool-muidu müüdud korraliku auto eest lubatud, et kui kord valmis saab, teen talle sõitu ta nooruspõlveautoga.
Niisiis sai auto mulle hoovi peale sõidutatud aasta 2016 kevadel, kus ta sai puhtaks pestud ja jäi õiget aega ootama.
mainitust siis paar udust fotot, 2016 kevad.
Oli siis 2013 sügis, alustasin põhikoolis 8nda klassiga ning oli vaja teha kohustuslik loovtöö. klassivendadega siis mõtlesime, et ehitame natuke mu põllusõidu harjutamise 21011-te ja teeme sellest esitluse loovtöö asjus. saigi siis nii otsustatud. Mu ema rääkis siis ka tööl pausi ajal töökaaslastele sellest, asjast juhtus kuulma ema töökaaslane Igor, kes sõna sekka ütlemiseks mainis, et tal kogub tolmu juba aastast 2000 ülimalt heas korras 05 Lasnamäel garaažis, mille ostis ta isa uuena, Igor ise 50 aastane ja iga vaba hetke kulutab oma vanaduse käes kannatavate vanemate abistamiseks igapäevaasjus, seega tal polnud lootustki enda isa esimene ning enda nooruspõlveauto taastada selle kadunud hiilgusesse, seega ütles, et on nõus sellest loobuma väikse raha eest. Selle kasuks otsustasimegi, kuid Igor ütles, et läheb natuke aega enne, kui saab vaatama tulla, kuna vaba aega on väga vähe. ootasime mõned kuud, kuid Igor rohelist tuld ei andnud. Viskasime siis selle 05 mõtte peast ning naasesime 21011 ehitamise mõtte peale, ning sellega saigi loovtöö lõpetatud, Igorilt ikka veel ühtegi teadaannet ei tulnud, kuigi iga paari kuu tagant mu ema nähes ütles, et varsti juba saab. 2 ja pool aastat hiljem, aastal 2016, kui asi peaaegu juba unustatud oli, helistas Igor, ütles et ta ema lahkus siit ilmast, seega nüüd on aega Zigulli asjadega tegeleda. Saigi siis suusad aetud Lasnamäe poole vanasse maa-alusesse garaaži ja see 05 tundus olevat täpselt see millena Igor teda kirjeldas: paksu tolmu alt paistis ülimalt heas korras kere, justkui eile ära vahetatud põhi ja kapremonditud mootor, kerge hallitus- ja tolmukihi alt paistis punane nahksisu ning auto tundus olevat vähe läbisõitnud ning ühtki talve pole näinud nagu Igor väitiski, viimastel ülevaatuspaberitel aastast 1999 on kirjas läbisõit 43 000 ja arvestades auto seisundit, võis see vabalt olla alles esimene tiir. Auto ümbervormistamise ja muu paberimajanduse otsustasime esialgu edasi lükata, kuid käed sai löödud, rahad makstud, rehvid täis pumbatud, treiler kutsutud ning Igorile pool-muidu müüdud korraliku auto eest lubatud, et kui kord valmis saab, teen talle sõitu ta nooruspõlveautoga.
Niisiis sai auto mulle hoovi peale sõidutatud aasta 2016 kevadel, kus ta sai puhtaks pestud ja jäi õiget aega ootama.
mainitust siis paar udust fotot, 2016 kevad.
Viimati muutis Raymond05, 03 Mai 2018 13:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Niisiis, kui sai ta lõpuks tolmust puhtaks pestud, selgus, et keretöid masin ei vaja, kuna karbid ja koopaääred olid ilma ühegi roostetäpita. oli ka näha, et vanale ajale kohaselt kivikaitsega ja tõrvaga tagasi pole hoitud,
mis on muidugi hea. Sai siis kapoti all uuritud asja, miskipärast käima ei lähe, 16 aastat seisnud siiski. Isa soovitas siis jagaja küljel oleva kondensaatori ära vahetada. Kui seda tegin, käivitus auto poolest pöördest. Mingisugune sõit sellega muidugi ei alanud, kuna esmalt tuli õlid ja filtrid välja vahetada värskemate vastu.
see tehtud, sai uuritud, miks auto nii vali on. auto sai tõstukile aetud ning resopütti haamriga tonksates juhtus nii:
sai siis otse Veerenni Lada poodi mindud ja uus resopütiga sumpsi osa ostetud, resopüti ja lisapütiga toru maksis 35 eurot, lisapütt poe omaniku sõnul tegevat tühikäiku vaiksemaks, kuid ega Ladat päris vaikseks niikuinii ei saa. Kuna ilma lisapütita toru ja lisapütiga toru maksumus oli üks ja sama, sai võetud lisapütiga toru, mida rohkem pütte, seda uhkem
mis on muidugi hea. Sai siis kapoti all uuritud asja, miskipärast käima ei lähe, 16 aastat seisnud siiski. Isa soovitas siis jagaja küljel oleva kondensaatori ära vahetada. Kui seda tegin, käivitus auto poolest pöördest. Mingisugune sõit sellega muidugi ei alanud, kuna esmalt tuli õlid ja filtrid välja vahetada värskemate vastu.
see tehtud, sai uuritud, miks auto nii vali on. auto sai tõstukile aetud ning resopütti haamriga tonksates juhtus nii:
sai siis otse Veerenni Lada poodi mindud ja uus resopütiga sumpsi osa ostetud, resopüti ja lisapütiga toru maksis 35 eurot, lisapütt poe omaniku sõnul tegevat tühikäiku vaiksemaks, kuid ega Ladat päris vaikseks niikuinii ei saa. Kuna ilma lisapütita toru ja lisapütiga toru maksumus oli üks ja sama, sai võetud lisapütiga toru, mida rohkem pütte, seda uhkem
- Manused
-
- 1.jpg (78.85 KiB) Vaadatud 12878 korda
Viimati muutis Raymond05, 02 Mai 2018 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Kui lõpuks õlid ja filtrid vahetatud sai ja auto iseenesest toimima, sai tehtud üks proovisõit, veneaegsete rehvide tõttu auto ujus nii jubedasti, et üle 30 kmh sõita ei julenud, seega sai võetud eelmise omaniku poolt kaasa kingitud veljehunnikust 4 kobedamat, traatharja ja liivapaberiga puhtaks töödeldud ning üle krunditud. Sai siis värviks valitud hõbedane ning värv pärast ka lakitud, tulemusega võis enamvähem rahule jääda. Velgedeks siis ikka 05 originaalid, kaks kitsast velge ja kaks, mis on originaalist tolli võrra laiemad. Tagasillale lähevad siis laiemad muidugi. Sai siis ka rehvid lastud paigaldada. Igavuse vili oli see, et sai pulli pärast ventiilikorgid tehtud Nagaani padrunihülssidest
Re: 21051, Raymond05, 1983
Sai siis mõeldud, mis head sisuga teha annab. Mulle seal sees olev väsinud kummist põhjapolsterdus ei istu, seega sai otsustatud osta vilti, et sellest siis põhjapolster ise meisterdada. Kui sellest midagi välja ei tule, läheb põhja peale 03 pruun riidest polsterdus. 05 iste samuti just kõige mugavam pole, kuid austades autentsust, sai võõra istme aretamise asemel pandud ette 07 istmed, kuna niikuinii seisid need mul kasutult. Punane sisu ka just minu maitsele pole, seega originaalis olevad plastikust punased uksepolstrid sai asendatud vanemate mudelite (vist 06 oma) uksepolstritega, mille ülaossa siis ka 06 lisaliistud ka panna, et polstri suurus vastavuses oleks. Uste käepidemeteks on plaan panna ka 06 omad.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Kui auto jäi ühe talve õue märja kätte, tuli ilmsile üks probleem. Nimelt selgus, et 05 on elanud üle mingisuguse avarii, mille järel on kõrvalistuja poolsed tiib ja ukseplekk välja vahetatud ja värvitud, kuid alla pole krunti pandud ning juhipoolne tiib paksu pahtlikihi all, mis koorub. Lisaks sellele tuli välja, et pagasiluuki on värvitud mingisuguse põrandavärviga, mis näpuga hõõrudes näpu ära määrib. Ning arvestades ka fakti, et siit-sealt kipub värvi alt kerge rooste välja punnitama, sai otsustatud, et kergetest keretöödest ja ülevärvimisest pääsu pole. Sai siis üleliigsed jubinad ja liistud maha keeratud ja alustatud lihvimisega ning kuna tol hetkel polnud võimalust auto ööseks garaaži ajada, tuli iga töösessiooni lõpus õhtul kõik haljad ja töödeldud roosteohuga kohad happekrundiga üle pritsida ja siis hiljem krunt peale lasta.
Fotodel küljekarpidel pole roosteaugud vaid tegu on on pigiga millega karpide kummist kaunistusliistud kinnitatud olid. Kõik pinnad, kuhu kivikaitset oli lastud, olid paksult pintsliga valge värviga üle võõbatud. Liivapritsi kasutamise võimaluse puudumise tõttu tuli seda siis ise lihvida, paras katsumus oli seda paksu ja ebatasast värvikihti välja töödelda.
Fotodel küljekarpidel pole roosteaugud vaid tegu on on pigiga millega karpide kummist kaunistusliistud kinnitatud olid. Kõik pinnad, kuhu kivikaitset oli lastud, olid paksult pintsliga valge värviga üle võõbatud. Liivapritsi kasutamise võimaluse puudumise tõttu tuli seda siis ise lihvida, paras katsumus oli seda paksu ja ebatasast värvikihti välja töödelda.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Üks hetk sai siis otsustatud, et aeg on paberimajandusega tegeleda. Läksime siis jutule Igoriga, kellelt sai auto ostetud aastake tagasi, ja andsime talle ostu-müügi lepingu, et ta siis enda isalt allkirju küsiks. Saime allkirja, täitsime paberid ära, otsisime auto dokumendid üles ning läksime siis päev hiljem ARKi. ARKis öeldi, et auto eelmine omanik suri just täna hommikul, mis tähendas, et meie ajastus oli vägagi napikas. ARKis siis trükiti uued dokumendid minu nimele ning mingil põhjusel pidin ostma uued numbrid, sellest hetkest saadik sai auto numbriks siis 412BSC. 200 Euri läks ARKis paberimajandusega kuid vähemalt sai auto arvele, mis on samm lähemal tänavalegaalsusele
Re: 21051, Raymond05, 1983
Ning auto hetkeline seis ongi siis seal maal, et on vaja veel paar nädalavahetust tegeleda lihvimistöödega, siit sealt veel pahteldada ja siis värvida üle. Värviks saab siis ikkagi LADA 201 nagu originaalis on. Nädala sees, kus kooli tõttu pole võimalik lihvimistöödega tegeleda, ostan auto osi kokku, et pärast värvimist näeks ka pealekrutitud detailid head välja
paar pilti ka auto põhjaalusest seisundist:
paar pilti ka auto põhjaalusest seisundist:
Re: 21051, Raymond05, 1983
Vahepeal, kuni veel on nokitsemist enne värvimist, tegelen ka vaikselt auto kasutajasôbralikumaks tegemisega (helitehnika, heliisolatsioon jne). Sai siis môeldud, et tahaks head heli sisse, kuid ei raatsi neid tutikaid uksepolstreid lôhkuma hakata ega mujalegi auke sisse hakata puurima, seega jôudsin järeldusele, et tuleb midagi huvitavamat välja môelda. Tulemuseks sai siis see, et sai ehitatud vineerist uus aknalaud taha, kerge lisaga, et 8 kôlarit ritta mahutada. Kummaski servas siis kaks tweeterit ja keskel 4 kesksageduskôlarit. Selleks, et tweeterisse ainult kôrg- ja kesksageduskôlarile ainult kesksagedus jôuaks, sai Oomipoest tellitud kondensaatorid (bipolaarsed elektrolüütkondensaatorid mahtuvusega 22 mikrofaradit 4 tk tweeteritele ja 3.3 mikrofaradit 4 tk kesksagedustele). Kuna makil on ainult 4 väljundit, siis on iga väljundi kohta rööbiti ühendatud üks kesksageduskôlar ja üks tweeter. Lôpptulemuseks jäänud hääl oli üsna terav Eks see veel näha ole, kas see kôlar sinna aknalauale jääb vôi ei. Eeliseks armatuuri vôi ukse sisse paigaldamise ees on see, et kui miskipärast ei meeldi, siis saab iga kell selle sealt välja visata ja ühtegi tühja auku haigutama ei jää Ning pagasiruumi sisse saab proovitud kahe 8" elemendiga bassikôlar, eks näha ole, kui ei proovi, siis ei saa teada kuidas jääb
Re: 21051, Raymond05, 1983
Velg hakkab siis selline välja nägema keskkapsel on naljapärast seal rohkem, lihtsalt et tulemus jääks ajastukohane
-
22106VFTS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107
Re: 21051, Raymond05, 1983
Ette peaksid ikka kuidagi kõlarid välja mõtlema, kui ainult taga on, siis on heli kole nigel. Ise leiutasin 02-te puidust flantsi ja nurgikutega armatuuri alla äärtesse.
Build your car for yourself, not everyone else.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Eks see näha ole jah, vähemalt on tagumine partii valmis ja saab edasi vaadata. Kui hääl ei vasta ootustele, siis môtlen etteotsa ka midagi juurde2106VFTS kirjutas:Ette peaksid ikka kuidagi kõlarid välja mõtlema, kui ainult taga on, siis on heli kole nigel. Ise leiutasin 02-te puidust flantsi ja nurgikutega armatuuri alla äärtesse.
- Argo66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Nõuka ajal sai ka 02-e esiistmete alla tehtud kastid.
Esimene ots oli kõrgem ja tugevdustalast alates taguots peenem.
Sisuks kasutasin Radiotehnika kõlarit S30.
Esimene ots oli kõrgem ja tugevdustalast alates taguots peenem.
Sisuks kasutasin Radiotehnika kõlarit S30.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Eks neid variante ole mitmeid. Sellisest asjast olen ka kuulnud jah, et esiistmete alla pannakse. Taga aknalauale 8 tükki ritta seadmine sai tehtud ka pooleldi visuaalse efekti jaoks. Ainuke jama on, et tahavaatepeeglist ei näe objekte, mis on lähemal kui 20 meetrit, mistôttu on olnud ka môte teha see kast kokkuklapitavaks kas elektrimootorite jôul vôi käsitsi aga sellise peene inseneriteaduse peale on môtet energiat kulutada alles siis, kui auto saab juba nii hea, et mitte millegi muu kallal nokkida enam poleArgo66 kirjutas:Nõuka ajal sai ka 02-e esiistmete alla tehtud kastid.
Esimene ots oli kõrgem ja tugevdustalast alates taguots peenem.
Sisuks kasutasin Radiotehnika kõlarit S30.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Vahepeal on siis nii palju toimunud, et ônnestus osta uued esituled, iseenesest väga asjalikud, aga keegi osav on autot värvinud ilma viitsimata esitulesid eelnevalt eemaldada, seega need on servadest paksult sinist värvi täis. Nüüdseks on nad juba nitrolahustiga puhtaks nühitud ja ootavad koos teiste uute ja taastatud juppidega nüüd seda, et auto saaks ülevärvi, siis saab ilusad jupid peale kruttida tasapisi sai siis ka uurima hakatud, mis pôhjusel pidurid on kinni ja nii viletsalt ja ebaühtlaselt töötavad. Auto sai siis tungi peale aetud ja vaatepilt oli üsna kole. Piduriketta flantsi kinnituspoldid olid igatepidi kôverad (ligi 20 kraadi, imestan kuidas need üldse ketast kinni suutsid hoida) ja keere oli peaaegu et sile. Ketas ise asendust ei vaja, sest seal ressurssi veel jätkus. Seda ei saa öelda küll piduriklotside kohta, mis on nii siledad, et ressurssi jätkus veel umbes kahe pidurduse jagu fotodel on ka vôrdlus toodud auto alt tulnud ja tutika klotsi vahel
- Manused
-
- WP_20180601_22_04_26_Pro.jpg (48.57 KiB) Vaadatud 11884 korda
-
- WP_20180601_20_09_19_Pro.jpg (99.25 KiB) Vaadatud 11884 korda
-
- WP_20180601_20_18_27_Pro.jpg (77.63 KiB) Vaadatud 11884 korda
-
- WP_20180601_20_18_41_Pro.jpg (86.96 KiB) Vaadatud 11884 korda
-
- 69ADA698-71A8-4C8D-8B5E-AC084EF3C350.jpg (89.79 KiB) Vaadatud 11884 korda
Re: 21051, Raymond05, 1983
Teema värskendamiseks natuke juttu siis juurde. Asi endiselt areneb tasakesi, enne ülevärvimist vajavad küljekarbid lihvimist ja paar väiksemat kohta luukidel pahtlit, palju enam jäänud pole
paar asja sai juurde ka ostetud: Kapoti alla rändas seksikas erkkollane strutbar\lanseronide tugevdusvarb (kahjuks mitte jäme nôukogudeaegne kuid siiski, ehk sobib.) ning kabiini sisse sai krutitud roostetanud originaali asemel kroomitud käigukang, mille otsa läks merevaigust käigukanginupp minu lapsepôlveautolt, isa ammuselt oranzilt 02-lt, mis läks ôllepurgi toorikuks juba ligi 15 aastat tagasi kahjuks. Selle strutbariga siis sellised lood, et komplektse kapotialusega 05-le jäävad strutbari paigaldamisele ette kummalgi pool toru kinnituskohtade juures kaks pisikest releed, ning paisupaagi ja kaitsmeploki kattega läheb olemine väga kitsaks. Täna kuuris kaevates leidsin eelpool mainitud oranzist 02-st alles jäänud juppe veelgi, sealhulgas siis pidurite komponente (silindrid, kolvid, klotsid), mis kohe ka rakendust leidsid, kuna parempoolset pidurit lahti lammutades sai varrast välja pekstes silindri küljest üks "kôrv" minema löödud ning ka ôhutuse polt silindisse pooleks keeratud. Loomulikult, nagu kombeks on, juhtusid need kaks asja muidugi eri silindritel, seega môlemad silindrid lähevad vahetusse, uued kolvid ka, mis kuurist leitud. vanast pidurist jääb alles ainult support ja silindreid ühendav piduritoru. Paar pilti siis ka asjast.
paar asja sai juurde ka ostetud: Kapoti alla rändas seksikas erkkollane strutbar\lanseronide tugevdusvarb (kahjuks mitte jäme nôukogudeaegne kuid siiski, ehk sobib.) ning kabiini sisse sai krutitud roostetanud originaali asemel kroomitud käigukang, mille otsa läks merevaigust käigukanginupp minu lapsepôlveautolt, isa ammuselt oranzilt 02-lt, mis läks ôllepurgi toorikuks juba ligi 15 aastat tagasi kahjuks. Selle strutbariga siis sellised lood, et komplektse kapotialusega 05-le jäävad strutbari paigaldamisele ette kummalgi pool toru kinnituskohtade juures kaks pisikest releed, ning paisupaagi ja kaitsmeploki kattega läheb olemine väga kitsaks. Täna kuuris kaevates leidsin eelpool mainitud oranzist 02-st alles jäänud juppe veelgi, sealhulgas siis pidurite komponente (silindrid, kolvid, klotsid), mis kohe ka rakendust leidsid, kuna parempoolset pidurit lahti lammutades sai varrast välja pekstes silindri küljest üks "kôrv" minema löödud ning ka ôhutuse polt silindisse pooleks keeratud. Loomulikult, nagu kombeks on, juhtusid need kaks asja muidugi eri silindritel, seega môlemad silindrid lähevad vahetusse, uued kolvid ka, mis kuurist leitud. vanast pidurist jääb alles ainult support ja silindreid ühendav piduritoru. Paar pilti siis ka asjast.
- Manused
-
- WP_20180628_11_44_23_Pro.jpg (91.04 KiB) Vaadatud 11515 korda
-
- WP_20180628_22_33_23_Pro.jpg (112.58 KiB) Vaadatud 11515 korda
-
- WP_20180628_11_44_07_Pro.jpg (86.39 KiB) Vaadatud 11515 korda
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 21051, Raymond05, 1983
Tore näha et asi areneb. Kas sul juhtumisi ka vardal selline lugu.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: 21051, Raymond05, 1983
Nagu probleemist aru saan, siis sul oli see mutter vales môôdus vist? Minul läks paremini ja sellist asja pole, mutter on oluliselt suurem minu omal ja istub väga tihedalt sinna toru sisse. Kiirete môôtmiste tulemusena sain sellised numbrid, et kui strutbari enda SISEMINE läbimôôt sealt servast on 27.2mm, siis selle sisse mineva mutri "krae" läbimôôt on 26.7mm, seega üsnagi väikese loksuga ja täpnekristjan92 kirjutas:Tore näha et asi areneb. Kas sul juhtumisi ka vardal selline lugu.
23992227031ce5_l.jpg
- Manused
-
- WP_20180629_13_07_01_Pro.jpg (48.25 KiB) Vaadatud 11442 korda
-
- WP_20180629_13_05_16_Pro.jpg (64.6 KiB) Vaadatud 11442 korda
-
- WP_20180629_12_57_52_Pro.jpg (51.33 KiB) Vaadatud 11442 korda
Re: 21051, Raymond05, 1983
Täna sai siis kôrvalistuja poolne esipidur valmis (sai siis uued silindrid, uued kolvid, uued klotsid, uued tihendusrôngad ja uued tolmukatted, muu vana sündis veel kasutada küll). Seega esimesed pidurid tuleb ära ôhutada ja siis varsti tagapidurite kallale aga tagapiduri ajaks on loodetavasti juba värv seljas ja auto kokkulaotud esipidurid olid eelisjärjekorras, sest nad olid kinni, ent auto on vaja transportida värvikambrisse, ehk teisisônu 20 meetrit eemale, teisse kuuri
- Manused
-
- WP_20180629_20_20_06_Pro.jpg (126.49 KiB) Vaadatud 11384 korda