2105, kannekas, 1982
Postitatud: 20 Mär 2018 19:51
Tere! Mõtlesin teha oma Ladast foorumisse teema kuna käsil on hetkel 2105-e ehitamine 2107-ele väga sarnaseks.
Auto ajaloost nii palju, et ostsin selle mõned aastad tagasi, autot oli kasutatud rahvaralliks ja peal oli ära tehtud 1.3 mootor, kere oli tugev, aga värvi oli parandatud spray värvidega ja värv oli luitund. Lisaks oli esitiib mõlkis. Kuna mootor kõige paremini ei toiminud, siis panin autole peale 1.6 mootori ja 5 käigulise käigukasti, mis seisis mul õues oleva katkise 2107-me peal. Siis juhtus autoga õnnetus ja otsustasin mõlemad esitiivad ära vahetada ja lasin auto altpoolt ära värvida ehk kapott, tagaluuk ja katus jäid värvimata. Peale seda läks põlema garaasi boks kus Lada seisis, aga auto pidas suurele kuumale vastu . Kõik oli korras kuni autole sõideti Tallinnas külje pealt sisse niiet tagatiib ja tagumine uks pidid vahetusse minema. Vahetasin osad ära ja värvisin ära. paar kuud tagasi juhtus jälle väike õnnetus, mille tagajärjel said viga juhiuks ja karp, mille peale mõtlesin õues olevalt 2107-melt võtta uued varuosad ja ehitada 2105 2107-meks. Värvisin auto ära, aga tuli välja, et 2107-e kapott ja iluvõre ei istu 2105-ele. Sisu sai vahetatud teise vastu, aga puudu on veel 2107-e pruunid uksepolstrid. Nüüd on jäänud veel kapoti peale aretamine, arvatavasti tuleb keevitama hakata. Esimene ja tagumine stange on vaja ka külge panna. Hiljem lisan pildi kui kõik osad küljes on. Niiet auto ajalugu on väga hull, aga seda Ladat ei võta miski .
Auto ajaloost nii palju, et ostsin selle mõned aastad tagasi, autot oli kasutatud rahvaralliks ja peal oli ära tehtud 1.3 mootor, kere oli tugev, aga värvi oli parandatud spray värvidega ja värv oli luitund. Lisaks oli esitiib mõlkis. Kuna mootor kõige paremini ei toiminud, siis panin autole peale 1.6 mootori ja 5 käigulise käigukasti, mis seisis mul õues oleva katkise 2107-me peal. Siis juhtus autoga õnnetus ja otsustasin mõlemad esitiivad ära vahetada ja lasin auto altpoolt ära värvida ehk kapott, tagaluuk ja katus jäid värvimata. Peale seda läks põlema garaasi boks kus Lada seisis, aga auto pidas suurele kuumale vastu . Kõik oli korras kuni autole sõideti Tallinnas külje pealt sisse niiet tagatiib ja tagumine uks pidid vahetusse minema. Vahetasin osad ära ja värvisin ära. paar kuud tagasi juhtus jälle väike õnnetus, mille tagajärjel said viga juhiuks ja karp, mille peale mõtlesin õues olevalt 2107-melt võtta uued varuosad ja ehitada 2105 2107-meks. Värvisin auto ära, aga tuli välja, et 2107-e kapott ja iluvõre ei istu 2105-ele. Sisu sai vahetatud teise vastu, aga puudu on veel 2107-e pruunid uksepolstrid. Nüüd on jäänud veel kapoti peale aretamine, arvatavasti tuleb keevitama hakata. Esimene ja tagumine stange on vaja ka külge panna. Hiljem lisan pildi kui kõik osad küljes on. Niiet auto ajalugu on väga hull, aga seda Ladat ei võta miski .