2121, indrek06, 1980
Postitatud: 17 Veebr 2018 02:20
Peale 2105 müümist sai hakatud uuesti turgu jälgima. Vaatasin ja kaalusin läbi küll erinevaid 03 ja 06 pakkumisi, kuid midagi eriti võtta polnud. Ühel päeval tekkis uitmõte lisada facebooki Ladade kommuuni kuulutus, et otsin Nivat. Kuulutuse lisasin sinna rohkem huvipärast, et kas midagi üldse pakutakse. Umbes 20 min hiljem saabus postkasti kiri, milles pakuti kirjelduse järgi täitsa korralikku nivat ja minu soovitud hinnaklassis. Seejärel helistasin omanikule ja juba mõned tunnid hiljem vurasin Tartusse autot vaatama.
Pilt mida nägin, oli meeldiv. Eelmine omanik oli autoga suhteliselt palju vaeva näinud, keretööd teinud, põhja all uus mastiks, sildades pea kõik jupid, vardad ja puksid uute vastu vahetatud, uued ja vähe kõrgemad tagumised vedrud jne. Ainus detail, mis pisut metallitööd vajab on tagapõll, kuid kuna ülejäänud kere ja poolraamid korralikud on, siis pole probleemi ka see ära teha.
Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Kaasa sain veel hunniku varuosi ning esisilla tõstmiseks vajalikud flantsid šarniiride alla ja vedrukõrgendused. Koju sõitis auto 85km omal rattal.
Mõned pildid. Selline huvitav matt roheline värv - mulle täitsa meeldib.
Autol on peal ka üks huvitav lisa - roolivõimendi. Polegi Nivadel sellist asja varem kohanud. Pump ja anum pärinevad küll BMW e34 pealt, kuid ülejäänud süsteem tundub olema lada originaal, võimalik, et uuema niva pealt ümber lapatud..?
Hetke plaan hoida auto korras ja vajadusel kasutada sihtotstarbeliselt.
Pilt mida nägin, oli meeldiv. Eelmine omanik oli autoga suhteliselt palju vaeva näinud, keretööd teinud, põhja all uus mastiks, sildades pea kõik jupid, vardad ja puksid uute vastu vahetatud, uued ja vähe kõrgemad tagumised vedrud jne. Ainus detail, mis pisut metallitööd vajab on tagapõll, kuid kuna ülejäänud kere ja poolraamid korralikud on, siis pole probleemi ka see ära teha.
Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Kaasa sain veel hunniku varuosi ning esisilla tõstmiseks vajalikud flantsid šarniiride alla ja vedrukõrgendused. Koju sõitis auto 85km omal rattal.
Mõned pildid. Selline huvitav matt roheline värv - mulle täitsa meeldib.
Autol on peal ka üks huvitav lisa - roolivõimendi. Polegi Nivadel sellist asja varem kohanud. Pump ja anum pärinevad küll BMW e34 pealt, kuid ülejäänud süsteem tundub olema lada originaal, võimalik, et uuema niva pealt ümber lapatud..?
Hetke plaan hoida auto korras ja vajadusel kasutada sihtotstarbeliselt.