Sai siis ka mitu talve plaanitud ja lõpuks soetatud endale 2105. Aastast 1983 ja meeletud 51kw.
Järel sai käidud Pärnus. Tartusse sõites suri neli korda teel välja. Peale 2 minutilist seismist oli jälle 40 km muretu. Järgmine päev lähemalt uurides oli suvise õhuvõtu peal. Sai klap ringi lülitatud ja mure lahendatud . Tagasillas ka undab midagi ja kolksub. Ilmselt mingi jama kardaaniga, sest korra sellili visates ja käega natuke sangutades kolksus ja logises. . Pidurid tahavad ka üle vaatamist kuna pidurdamisel kisub autot risti.
Sai nüüd karburaator maha võetud ja ära puhastatud. Oli palju mingit sodi sees kuna küttefiltrist ei olnud haisugi. Sai ka vähe süüdet timmitud ja sai kõvasti paremini käima. Ajaviiteks sai ka stanged maha kruvitut. Proovi tiirul andis genekas otsad. Seega kui kellegil on sobivat ja toimivat tartu ligidal võib pakkuda.
2105-aivo911-1983
2105-aivo911-1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.