21053, indrek06, 1987

21053, indrek06, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Indrek06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39

21053, indrek06, 1987

#1

Postitus Postitas Indrek06 » 12 Nov 2017 21:12

Kuna kopikas sai müüdud, aga hing ihaldas ladat, millega talve nautida ja mida kahju poleks pisut ümber ehitada, sai enda hoovi toodud järgnev aparaat.

Auto kuulus mõned aastad tagasi ühele sõbrale (kasutaja rinks), kes mõnda aega autoga sõitis ja selle siis omakorda enda sugulasele müüs. Tema käes sai auto 14" plekkveljed koos korralike Goodyeari naastudega alla, kuid autoga sõideti väga vähe ja enamuse ajast see seisis. Hiljuti sain teada, et antud zigull on müügiks ning kuna teadsin, et auto kere oli rinksi käes tugev ja tehnika poole pealt koonerdatud polnud, hakkas asi mulle aina rohkem huvi pakkuma.
Saigi siis möödunud laupäeval Viljandisse vuratud ja auto oma silmaga üle kaedud. Eks pindmist roostet oli siia-sinna pisut juurde tekkinud, kuid kuna auto oli 2a lageda taeva all seisnud siis oli see loomulik. ;) Mootor tahtis vaid laetud akut ja tilka värsket benssu ja käis nagu kell. :) Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Rehvid täis pumbatud ja ca 170km pikkune teekond kodupoole võis alata. Koduteel mingeid viperusi ei esinenud, tehnika pidas ilusti vastu ning pidurdades ka kuhugi poole ei kiskunud. Teepeal sai tuvastatud ainult kolksuv kardaanirist ja salongisoojenduse kraan oli samuti lahtises asendis kinni kiilunud. Ei julgenud seda teepeal eriti kangutama ka hakata ja sai pisut lahtise aknaga kodupoole vuratud, kuna salong läks päris saunaks ära. :D

Järgmisel päeval sai esimese asjana autole survekat näidatud. Männiokkaid ja sammalt oli omajagu. :)
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Autoga sain kaasa ka igasugu toredat manti. Originaalvelgedel suverehvid, uued püksid, kässaritrossi, originaaltööriistad jne.
Pilt

Läbisõit spidokal on 33000 km. Võib olla isegi tõene, kuna rool näeb siiani välja nagu äsja tehasest ja originaal suvekatel muster täitsa korralik veel.
Pilt

Peale pesu ajasin auto garaazi, et teha siin-seal paar värviparandust. Auto on küll kunagi ühe korra üle värvitud kuid mitte kõige paremini. Värvi siit sealt koorus ning survekaga pestes sai mõni koht haljaks lastud. Need said ka parandatud.

Põhi ja karbid autol muidu korras ja tugevad, kuid ühe kerge ussipesa siiski leidsin tagatiiva servast.
Pilt
Natuke plekki ja keevitust ja jälle korras.
Pilt

Kunagi on kasutaja rinks poolt autole paigaldatud ka originaalist vähe jämedamad tagasilla vardad. Põikivarras ise on reguleeritav.

Pilt

Paar pilti veel põhjast:
Pilt
Pilt

Hetkeks aga kõik. katsun teemat jooksvalt täiendada. ;)

Indrek06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39

Re: 21053, indrek06, 1987

#2

Postitus Postitas Indrek06 » 14 Nov 2017 20:35

Nonii, vahepeal päris maganud pole. ;)
Peale värviparandusi sai pisut tehnilist poolt kohendatud ja mõned uued ning säravad jubinad poest toodud.
Pilt
Kinnikiilunud soojenduskraan leidis ka omale uue kraani näol lahenduse:
Pilt
Ja tööpostil:
Pilt

Kuna tagumisel kardaaniristil oli päris kõva loks sees, sai seegi korda tehtud. Lihtsam variant oleks olnud poest uus rist tuua ja ära vahetatud aga kuna korralik lõtkuvaba kardaan oli enda varudest võtta, läks see ka käiku.
Kardaani vahetuseks sai veidi üles tõstetud autot:
Pilt

Kui auto all juba sahmerdatud sai, keevitasin ka summutipükstest leitud väikse augu kinni.
Kahjuks peale kardaanivahetust autoga kohalt startides tagantosast kostuv kolks päris ära ei kadunudki. Ilmselt on diffris siiski lõtk sees, mille nahka mu eelmine kardaanirist arvatavasti läkski.

Veel on tekkinud üks küsimus seoses laadimisega. Tühikäigul töötades jääb armatuuris oleva voltmeetri osuti umbes 13v peale, kuid sõitma hakates kerib end põhja 16v peale. Pingeregulaator siis arvatavasti küpse?

Indrek06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39

Re: 21053, indrek06, 1987

#3

Postitus Postitas Indrek06 » 16 Nov 2017 21:11

Eile siis juhtus nii:
Pilt

Peale tööd sai kohe sigulli hüpatud ja ülevaatuspunkti poole vuratud. Ega erilisi ettevalmistusi selleks ei teinudki. Üks esitule pirn vahetatud ja summutipükstes väike auk kinni keevitatud. Alguses suuri lootusi polnud, arvasin ise, et masin ju 2a seisnud ja co kõrge jne jne. Kohale minnes aga selgus positiivne üllatus: co tulp esimese katsega ilusti roheline, piduritel erinevusi polnud ja nii see puhta lehega läbitud saigi. :D Aasta aega siis selles osas jälle mureta.

Siiski tuleb sammud linna seada ja uus pingeregulaator ära tuua. 50-60kmh on laadimine 13-14v vahel aga 90-100kmh kukub seier 12v peale või isegi tiba alla ja tõmbab tuled tuhmiks kohe. Loodan, et nädalavahetusel jõuan sellega tegeleda. ;)

mtiits
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 13 Dets 2014 21:20
Asukoht: Harjumaa,Kose
Autod: 2101,2101,2106,21063,21011,VW golf

Re: 21053, indrek06, 1987

#4

Postitus Postitas mtiits » 17 Nov 2017 10:48

Esmalt pinguta geneka rihma,äkki on laadimise probleem seal!

Märt

Indrek06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 17 Juul 2011 21:08
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: 21011, 2105, 21061, 530d e39

Re: 21053, indrek06, 1987

#5

Postitus Postitas Indrek06 » 17 Nov 2017 12:14

Rihm kenasti pingul, juba kontrollitud.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3852
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 21053, indrek06, 1987

#6

Postitus Postitas logman » 17 Nov 2017 13:59

Galaxyl hakkas kiirendamisel umbes 3000rpm juures tuli värelema. Kahtlustasin ka rihma pingsust, aga pidin vahetama ülemäära kulunud kontaktrõngad ja harjad. Üks hari oli lõppu kulunud ja traat ka katkemas.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist