21053, indrek06, 1987
Postitatud: 12 Nov 2017 21:12
Kuna kopikas sai müüdud, aga hing ihaldas ladat, millega talve nautida ja mida kahju poleks pisut ümber ehitada, sai enda hoovi toodud järgnev aparaat.
Auto kuulus mõned aastad tagasi ühele sõbrale (kasutaja rinks), kes mõnda aega autoga sõitis ja selle siis omakorda enda sugulasele müüs. Tema käes sai auto 14" plekkveljed koos korralike Goodyeari naastudega alla, kuid autoga sõideti väga vähe ja enamuse ajast see seisis. Hiljuti sain teada, et antud zigull on müügiks ning kuna teadsin, et auto kere oli rinksi käes tugev ja tehnika poole pealt koonerdatud polnud, hakkas asi mulle aina rohkem huvi pakkuma.
Saigi siis möödunud laupäeval Viljandisse vuratud ja auto oma silmaga üle kaedud. Eks pindmist roostet oli siia-sinna pisut juurde tekkinud, kuid kuna auto oli 2a lageda taeva all seisnud siis oli see loomulik. Mootor tahtis vaid laetud akut ja tilka värsket benssu ja käis nagu kell. Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Rehvid täis pumbatud ja ca 170km pikkune teekond kodupoole võis alata. Koduteel mingeid viperusi ei esinenud, tehnika pidas ilusti vastu ning pidurdades ka kuhugi poole ei kiskunud. Teepeal sai tuvastatud ainult kolksuv kardaanirist ja salongisoojenduse kraan oli samuti lahtises asendis kinni kiilunud. Ei julgenud seda teepeal eriti kangutama ka hakata ja sai pisut lahtise aknaga kodupoole vuratud, kuna salong läks päris saunaks ära.
Järgmisel päeval sai esimese asjana autole survekat näidatud. Männiokkaid ja sammalt oli omajagu.
Autoga sain kaasa ka igasugu toredat manti. Originaalvelgedel suverehvid, uued püksid, kässaritrossi, originaaltööriistad jne.
Läbisõit spidokal on 33000 km. Võib olla isegi tõene, kuna rool näeb siiani välja nagu äsja tehasest ja originaal suvekatel muster täitsa korralik veel.
Peale pesu ajasin auto garaazi, et teha siin-seal paar värviparandust. Auto on küll kunagi ühe korra üle värvitud kuid mitte kõige paremini. Värvi siit sealt koorus ning survekaga pestes sai mõni koht haljaks lastud. Need said ka parandatud.
Põhi ja karbid autol muidu korras ja tugevad, kuid ühe kerge ussipesa siiski leidsin tagatiiva servast.
Natuke plekki ja keevitust ja jälle korras.
Kunagi on kasutaja rinks poolt autole paigaldatud ka originaalist vähe jämedamad tagasilla vardad. Põikivarras ise on reguleeritav.
Paar pilti veel põhjast:
Hetkeks aga kõik. katsun teemat jooksvalt täiendada.
Auto kuulus mõned aastad tagasi ühele sõbrale (kasutaja rinks), kes mõnda aega autoga sõitis ja selle siis omakorda enda sugulasele müüs. Tema käes sai auto 14" plekkveljed koos korralike Goodyeari naastudega alla, kuid autoga sõideti väga vähe ja enamuse ajast see seisis. Hiljuti sain teada, et antud zigull on müügiks ning kuna teadsin, et auto kere oli rinksi käes tugev ja tehnika poole pealt koonerdatud polnud, hakkas asi mulle aina rohkem huvi pakkuma.
Saigi siis möödunud laupäeval Viljandisse vuratud ja auto oma silmaga üle kaedud. Eks pindmist roostet oli siia-sinna pisut juurde tekkinud, kuid kuna auto oli 2a lageda taeva all seisnud siis oli see loomulik. Mootor tahtis vaid laetud akut ja tilka värsket benssu ja käis nagu kell. Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai käed löödud. Rehvid täis pumbatud ja ca 170km pikkune teekond kodupoole võis alata. Koduteel mingeid viperusi ei esinenud, tehnika pidas ilusti vastu ning pidurdades ka kuhugi poole ei kiskunud. Teepeal sai tuvastatud ainult kolksuv kardaanirist ja salongisoojenduse kraan oli samuti lahtises asendis kinni kiilunud. Ei julgenud seda teepeal eriti kangutama ka hakata ja sai pisut lahtise aknaga kodupoole vuratud, kuna salong läks päris saunaks ära.
Järgmisel päeval sai esimese asjana autole survekat näidatud. Männiokkaid ja sammalt oli omajagu.
Autoga sain kaasa ka igasugu toredat manti. Originaalvelgedel suverehvid, uued püksid, kässaritrossi, originaaltööriistad jne.
Läbisõit spidokal on 33000 km. Võib olla isegi tõene, kuna rool näeb siiani välja nagu äsja tehasest ja originaal suvekatel muster täitsa korralik veel.
Peale pesu ajasin auto garaazi, et teha siin-seal paar värviparandust. Auto on küll kunagi ühe korra üle värvitud kuid mitte kõige paremini. Värvi siit sealt koorus ning survekaga pestes sai mõni koht haljaks lastud. Need said ka parandatud.
Põhi ja karbid autol muidu korras ja tugevad, kuid ühe kerge ussipesa siiski leidsin tagatiiva servast.
Natuke plekki ja keevitust ja jälle korras.
Kunagi on kasutaja rinks poolt autole paigaldatud ka originaalist vähe jämedamad tagasilla vardad. Põikivarras ise on reguleeritav.
Paar pilti veel põhjast:
Hetkeks aga kõik. katsun teemat jooksvalt täiendada.