21014, bulletroll, 1979

21014, bulletroll, 1979

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

21014, bulletroll, 1979

#1

Postitus Postitas bulletroll » 24 Aug 2017 15:55

Tervist! Mitu aastat tagasi tekkis mõte, et soetada üks selline pisut "teistsugune" isend. Nüüd kui 2017 suvi käes, leidsin ühe isendi ja võtsin otsuse vastu, et nüüd tuleb ära tuua ja kõik. Kuu aega räägitud müüjaga ja kolm nädalat transporti ning Eestis ta lõpuks on. Praeguseks juba ka Hiiumaal.

Autoks on siis parempoolse rooliga 01 või siis 011, ehk õige nimetusega Lada 1200. Väga täpseks minna siis ВАЗ-21012 või siis ВАЗ-21014.

EDIT: See on mingi vahepealne variant, sest 21012 on meie mõistes tavaline 01, millel rool teisel pool, aga nahast katust pole ja C-piilaril pole ka vent. ava. Samas on sellel isendil on nahk katus, seega peaks olema 21014. Minu jaoks jääb ta parempoolse rooliga null-üheks. Mis nimega Maanteeamet ta veel arvele võtab; ju näeb.

Esimesed pildid autost:

Pilt

Pilt

Pilt

Soov oli just saada null-ühte. Oleks kolm aastat tagasi ilmselt toonud endale 2103, aga see osteti eest ära ja seega see jäi. Uuemad, ehk 04-07 on seal kandis küll ja veel (v.a. 2106), aga need ei paku huvi.

Sattusin otsa, kuna iga kolme kuu tagant või rohkemgi uurisin, et äkki on tulnud müügile mõni jne. Seega sattusingi selle otsa.

Auto pärit arusaadavalt Inglismaalt. Ostetud ilma, et oleks kordagi kohal käinud vaatamas, teadsin riske, aga vanahärra jutt tundus aus. Seisnud väidevalt viimased aastad kuuri all.

Kusjuures sellist juttu ei tulnud, et on kirikuõpetaja naise käes olnud ja ainult pühapäeviti sõitnud :D

Hind oli selline, et kalli Eestimaa pinnalt leiab palju hapumas seisus ja veelgi suuremat raha nõutakse.
Transpordi hind oli muidugi kallis, aga kaugelt maalt tuua, on arusaadav.

Arvele võtmise kohta ütles Maantee Ameti esindaja, et tulede vihk peab õige olema ja saab Eesti numbrimärgi külge panna.

Vigadest siis:
    pidureid pole - vaatasin paaki ja vedelikku ka pole, seega vedelik sisse, õhutame ja proovime uuesti
    roostet leidub igal pool - põhjas ka läbiv auk, karbid mädad jne
    vajab uut värvi
    kuna nendel oli katus "nahaga" kaetud, siis on see katki: 14 cm lõige paremal pool (ei kujuta ette ka mis sellest veel saab)
    mõned pirnid läbi (hull asi ka)
    midagi pidi olema esi sillas jama, müüja ütles. ei mäleta enam mis

Aga siis mis on korras
    mootor töötab - vesi sisse ja liigub
    Armatuur on tip top korras
    istmed peaaegu, et korras, aga tagumisel põhja ei ole.
    kõik plekid on enamvähem sirged
    ühesõnaga, need asjad, mis on parempoolse rooliga autol teisiti vasakpoolse rooliga autol on esmapilgul kõik korras.

Mõlemad nimekirjad kindlasti pikenevad aja jooksul, ilmselt esimene rohkem.

Esmajoones läheb ilmselt keretöödesse. Eelmise siksi tegi korda, kui sellel ratas alt tuli, ehk viitsib ka sellega jännata.

Küsige julgelt kui mingi asi huvitab!

Pühapäev on tööst esimene vaba päev, teen kõvasti pilte, et omal mälestuseks ja jagan teiega siis ka ;)
Viimati muutis bulletroll, 28 Aug 2017 11:21, muudetud 3 korda kokku.


Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 136
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#2

Postitus Postitas Stern » 24 Aug 2017 18:28

Ahh saa...marukena isend! Tee siis katusest ja selle kattest ka ligemalt pilte, samuti huvitab roolikarbi asetus sest näiteks mossede puhul on nii et vasakpoolse rooliga autol on roolikarp kapoti all, parempoolse rooliga variandil on teistsugune roolikarp ning see asub paremas rattakoopas, samuti lanseronid erinevad. Ehk kui kere paljas tee ka sealt pilte palun. Aga muidu edu ja õnnitlused nii haruldase asja kättesaamise puhul!

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#3

Postitus Postitas bulletroll » 27 Aug 2017 15:53

Lubasin lisada pildid.

Kahjuks ei olnud palju aega pilte teha ja päris kõigest ka ei jõudnud.

Kuna autost leiab igasugu sodi, siis esialgne järeldus on see, et pärast 1990 pole see auto enam sõitnud. Viimased kütetsekid on 80-ndate lõpust ja ilmselt kui keegi sellega oleks sõitnud, siis oleks suure tõenäosusega see puuplaat sealt ikka istme vastu vahetatud ja sodi ka autost ära koristanud.

Pisut tegi meele kurvemaks auto põhi. Kui enne arvasin, et ainult üks-kaks auku, siis tegelt on asi palju hullem. Juhi pool oli pedaalide juurest läbivaid auke küll ja veel. Teisel pool oli sama lugu, kus nii palju põhja mati üles tõmbasin, nii palju oli läbiv 2 cm laiune auk (vähemalt 20-25cm). Rohkem ei julgenud vaadata :D

Kahjuks sellest pilte hetkel ei teinud, teen siis kui see puhas.

Roolikarp on ikkagi kapoti all, paremal pool ilmselgelt. Nii palju kui aru sain, siis see on täpselt peegelpilt vasakpoolse rooliga autost.

Pildid leiab siit: http://imgur.com/a/45Eec

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mis edasi saab, näitab aeg.
Viimati muutis bulletroll, 28 Aug 2017 11:18, muudetud 1 kord kokku.

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#4

Postitus Postitas bulletroll » 27 Aug 2017 17:55

Väikene parandus veel eelmisele postitusele. Auto ilmselt liikus viimati 94 aastal, sest siis on ostetud paar kotti tsementi ja sellest ajast on pärit ka ostu dokument.

Lisasin pildi veel hooldusraamatust ja pisut rebitud brošüürist.

Pildid leiab siit: http://imgur.com/a/ilDkc

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja siis see ostutsekk, mis näitab ilmselt auto viimast liikumist:

Pilt

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#5

Postitus Postitas bulletroll » 01 Sept 2017 18:02

Teisipäeval sain esimest korda tõsisemalt auto kallal nokkida. Mida sügavamale minna, seda hullemaks läheb ka vaatepilt.

Tahtsin põhjani välja jõuda ja jõudsin lõpuks plekki katva tõrva kihini. Eest on auto põhi servadest päris hullus seisus. Sama moodi ka karbid.

Sain ka teada, miks selja tugi püsti ei seisa. Istme all olev kang/hoob on nagu kurvi ja kogu seljatuge hojab püsti selle kurvi hambad, aga istme raami küljest on need ära kulunud. Ei tea, kas neid annab ka taastada. Ehk targemad teavad?

Tahtsin hakata ka uskepolstreid küljest ära võtma, aga teravilja hooaeg on käes ja nisu minema kuivati rehe pealt maha ajama.

Pühapäev töölt vaba ja siis saan jälle toimetada.

Natuke pilte ka: http://imgur.com/a/mXjZb

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2258
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#6

Postitus Postitas SexSix » 01 Sept 2017 19:24

Kümne naela eest 26,67 l bensiini. Käibemaksu määr 15 %. Aasta siis 1987.
Aastal 1994 juba 17,5 %.
VAZ 2101 vr. VAZ 2106 Hinnavahe 1039 naela :shock: 2460 vr. 3499 :shock:
Istme "kamme" peaks lausa varuosana müüa olema.
Jaga võimalikult palju pilte, tundub olema peaaegu nagu tehasest tulnu.

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#7

Postitus Postitas bulletroll » 11 Sept 2017 11:34

Jõudu! Eelmine nädal sain pea kõik interjööri puudutavad detailid autost kätte. Veel jäid armatuur, lagi ja c-piilari katted.

Uksed on korras, aga värvimist tahaks ikka, mõne ukse puhul seest ka (kriimud/kraapsud peal). Esimesed uksepolstrid on kõige hullemad. Kõlarite jaoks on nende sisse augud lõigatud ja minule need kohe mitte üldse ei meeldi et need seal on. Netist uurides leiab 07 polstreid küll ja veel ja 03/06 omasid ka 01 omi ei leia kuskilt. Kas vanemad olijad teavad, et kas neid veel keegi üldse toodab või on mõni soovitus kuidas need uuesti korda saaks? "Kõrgläikega" plastik liistud nende peal on ka ühel polstril kulunud.

Ustest veel rääkides, neil on veel tehasest järgi sees kummist lehed sees ja tagumisel vasakul uksel oli isegi mingi erk kollane kile peal. Pole enne sellist näinud ja kilel on täpselt välja lõigatud kõik needi augud ja tüübli augud ka.

Siis olen üsna kindel ei auto on väljast poolt aja jooksul uue värvi kihi saanud peale. Üks asi see et tihendid on värviga koos ja valge värvi pealt koorub valget värvi liiga kergesti. Seega on ilmselt mõni sosssepp selle põlve otsas üle värvinud.

Lagi on maru hullus seisus mustuselt, aga Würthi aktiivvaht teeb selle päris kergesti puhtaks. Aint aega läheb.

Siit on praegusest tehtud tööst ka pilte: http://imgur.com/a/cGVvz

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2815
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#8

Postitus Postitas motamees » 11 Sept 2017 16:46

Kollane kile on omalooming. Ukse sisemised "kummikaitsed" (tegelikult plastikust) on tehase omad ja peavad seal olema. Muidu pritsib vett uksepolstri sisemuse peale ja see paisub paksuks. Need tilgakaitsed peavd olema ka korrektselt paigutatud. Nii, et vesi suunatakse ukse sisemusse. Ka on neil vargavastane omadus.

ratsoup
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Aug 2017 12:20
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2121

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#9

Postitus Postitas ratsoup » 14 Sept 2017 11:33

Mul oli istme seljatoega sama häda. Nuputasin ja nuputasin kuidas korda saada. Hambaid raske taastada, sest neid ääri kuhu külge kinnituvad hambad ei saa kätte sealt. Lahendasin olukorra nii, et lõikasin ühe jämeda seibi pooleks ja keevitasin selle "poolkuu" selle pleki kronsteini külge. Toimib 5+

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#10

Postitus Postitas bulletroll » 14 Nov 2017 16:09

No jõudu!

Viimasest postitusest aega tükk möödas ja nüüd kuuri ukse eest kolitud garaazi kus kuiv kanal ja saab auto all toimetada ilma, et ilmataat kõik pea remondi plaanid pea peale keeraks.

Pilt

Kuna keretöödesse tahaks enne lund ta ära viia, siis toimetan praegu pidurite kallal, et julgeks mööda teed üldse sõita. Mootori juures tundub kõik nii palju korras olevat, et allikavesi sisse ja anna minna.

Ma ei ole kunagi enne autosid remontinud. Tean kuidas miski asi töötab ja kus miski asi peaks olema, aga praktikas pole väga kätt valgeks saanud. Seega õpin vigadest ja kasutan teiste teadmisi kui jään mõne koha peal hätta.

Seega pidurid. Kuna vanem generatsioon on kõik VAZ toodangut "omal ajal" liikumise jaoks kasutanud, siis targad soovitasid 05-e pidurisilindird panna, kuna need regullivad ennast ise. Mõeldud tehtud. Sain need kätte, aga siis kui sain piduritrummli maha, selgus, et varuosi on veel vaja, kuna paremad tagumised klotsid metallini ära kulunud.

Pilt

Esialgu panin need kirja ja kui hakkasin silindri küljest toru ära keerama, läks viimane katki ning kuna võhik ei jaga midagi arvasin, et seis duuga. Vanaisa ütles, et need lähevadki puruks.

Pilt

Seega tellisin uued torud, klotsid. Panin alla. Uhke tunne, sest ise midagi esimest korda auto küljes remontinud.

Pilt

Järg torude käes. Mööda neid minnes, jõudsin kolmiku juurde silla küljes. Sealt ka need kerge vaevaga lahti ei tulnud. Pärast mängimist ja Würthi Rost Offi kasutamist, sain ka need lahti. Sealt edasi lõppes mõistus, et miks enne kolmikut uuesti toru parema ratta juurde läheb. Seal siis kuskil summuti ja amordi ning ühe metall nurgiku taga peidab ennast pidrirõhuregulaator. Targemad ütlesid, et nemad olid omal ajal otse kapoti alt vedanud toru kolmikusse ja sõidab küll. Ehk siin targemad teavad, kas see peab olema või kuidas?

Mina võtsin ta hektel küljest, et panna uus.

Pilt

Selle jaoks tuli ära võtta tagumine pütt, amort lahti ja veel ohtralt Rost-offi, et miski asi keerma hakkaks.
Lasin ööpäeva imbuda ja järgmine päev tulid pea kõik asjad ilusti lahti, peale ühe lambise 1/2 tollise mutri millest 13-ne võti libises üle ja 12-ne oli väike.

Puudu on veel trummlite juures klõbrad, mis klotse kinni hoiavad, aga need juba kulleri käes ja liiguvad Hiiumaa poole.

ROHKEM PILTE NÄEB SIIT: https://imgur.com/a/STKsb

Neljapäeval saab jälle auto alla ja siis peaks suure tõenäosusega tagumise silla piduriteema korras olema.

Parimat

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#11

Postitus Postitas Argo66 » 14 Nov 2017 20:34

Istme kamme müüdi kooperatiivide ajal.
Autoosade komisjoni poodidest vast veel leiab.
Oli selline 2-3cm pikk, paksu seinaga toru millele sissepoole treitud sooned.
Siis lõigati toru pikku pooleks ja saigi komplekti kamme, mis keevitati istmeraami külge

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1353
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#12

Postitus Postitas Mel » 15 Nov 2017 14:01


Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#13

Postitus Postitas Vaalo » 15 Nov 2017 15:00

Pigem midagi sellist:
Pilt

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#14

Postitus Postitas Argo66 » 15 Nov 2017 20:09

Täpselt need nad ongi.

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Lada 1200 / VAZ 21014, bulletroll, 1979

#15

Postitus Postitas Vazmjorka » 17 Nov 2017 21:17

Väga huvitav, polegi kuulnud ega näinud parempoolse rooliga Vazi. :) Aga minu poolt palju edu!
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

bulletroll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Aug 2012 17:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: RHD Vaz 2101

Re: 21014, bulletroll, 1979

#16

Postitus Postitas bulletroll » 12 Dets 2017 12:55

Nüüd töö vahelt olen saanud auto kallal vaikselt tööd teha. Sain tagumised pidurid uuesti ühendatud. Selgus ka esimene probleem sellega, et tegu parempoolse rooliga masinaga. Kuna piduri silinder samuti paremal, ulatas pikk taha ulatav piduritoru vaid silindrist tagasillas oleva kolmiku juurde välja. Mul oli juba uus pidurirõhu regulaator kokku pandud ja hakkasin seda ka alla panema, aga sinna ei ulata toru. Seega ilmselt on paremapoolse rooliga masinatel pikem toru. Siit ka küsimus, et kas keegi teeb Eestis ka ise piduritorusid? Või on olemas stuserit mille abil saaks pika toru veel pikemaks teha?

Pildi materjali saab rohkem siit: https://imgur.com/a/MdlgQ

Pilt
Praegu tagumine sild nii ühendatud. Tean jah, et pikal toru tunnelis hetkel klambrid lahti.

Siis keerasin auto ringi ja hakkasin esipidurite kallal toimetama, aga ei jõudnud sellega mitte kuskile rohkemat kui tahtsin metsa poole jooksu panna. Kahjuks ei tea mis täpne nimetus sellel plekil on, aga läbi on need roostetanud täielikult ja siit küsimus: Kas keegi teab, kas seda saab remontida veel või oleks mõistlik otsida doonorkere?

Pilt

Pilt

Auto hetkel seisab ja ei taha ka auto alla kanalisse minna, kuna seal on 5 cm veekiht. Aina on nädalate kauoa vihma kallanud ja tahkeks ei lähe vist niipea.

Nüüd see ootab järjekorras, et saaks minna keevitamisse.

Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

Re: 21014, bulletroll, 1979

#17

Postitus Postitas vasepoiss » 12 Dets 2017 15:36

Üldjuhul on Lada kerel saadaval vist kõik kere plekid mida on üksteise külge kinni punktitud. :D
Üks võimalus oleks soetada endale uued "püstakud" (mina nimetan neid vähemalt nii) või siis need lappida.
Venemaal näiteks täiesti olemas ja läbi foorumi võimalus tellida. KIndlasti leidub ka meil siin kodumaal poodides selliseid remonttükke.
https://ladapower.com/catalog/lada-2101 ... -18-detail

Peaksid soovitatavalt enne ka välja selgitama poolraamide/lamzeronide seisukorra kindlasti.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 240
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 21014, bulletroll, 1979

#18

Postitus Postitas teitur » 12 Dets 2017 17:19

Piduritorusid teevad enamus autoremondi asutusi siin Hiiumaal. Vähemalt need mis siin Kärdla pool asuvad. Samuti tehakse Relles ja võimalik on teha ka pikendusi või pikendada jätkumuhviga. Ühesõnaga variante on mitmeid ja hätta sellega kindlasti ei jää.

Mis puudutab vedrukandureid, siis need on täitsa vahetatavad ja eraldi saada, kui ülejäänud lanzeron on veel heas seisus. Omal läbi käidud tee: viewtopic.php?f=15&t=11284&start=20
Tüütu töö, aga mida pole teha. Kõige olulisem on leida/tekitada pidepunktid, et sillakinnitused jääksid samale kohale. Tükid tellisin ladapower.com lehelt, tulevad Belgiast ja ei pea tolliga jamama erinevalt Venemaalt tellimisega.

Aga üldiselt soovitaks kogu põhja, nii seest, kui altpoolt kriitilise pilguga üle käia. Salongi põhja oled juba üle käinud, sama tee pagassiga. Paagi ja varuratta alused plekid roostetavad esimesena läbi. Poolraamid kindlasti üle vaadata, samuti känd. Ühesõnaga terve auto üle käia, isegi sealt kus on veel mastiks/värv peal, rooste ründab tihti teiselt poolt ja kruvikaga toksides ongi plekil auk sees.

hevi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.

Re: 21014, bulletroll, 1979

#19

Postitus Postitas hevi » 12 Dets 2017 20:25

bulletroll kirjutas:Kas keegi teab, kas seda saab remontida veel või oleks mõistlik otsida doonorkere?

Kui ise teha siis on ikka mõistlik.
Tellimustööna kaheldav. Mustalt kokkuleppehinnaga kodugaraažis keevitajad soovitavad kindlasti parema kere otsida kui just väga tugevat venetehnika kiiksu tegijal ei juhtu olema või omanikul mehist rahakotti. Viimase variandi puhul on jälle rahaline mõistlikus küsitav.

Ametlikult autoremondi töökojas töö ei ole kohe kindlasti majanduslikult mõistlik võrreldes parema kere muretsemisega.

Siiani pole teemas ju selgunud, et kas keretööd ise plaanis teha või tellimustööna.

Ja väga tähtis aspekt siis on ka töö kvaliteet, nt. nende vedrukandurite terve detaili vahetus või olemasolevatele uue pleki peale "lappimine" on väga erineva töömahuga keevitustööd.

Aga igaljuhul edu masinaga!

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2258
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21014, bulletroll, 1979

#20

Postitus Postitas SexSix » 12 Dets 2017 23:07

Vaevalt Sa parema poolse rooliga kere leiad. Piduritorud on kahes mõõdus. Pidurivõimendiga autol on pikem piduritoru. Sul pidurivõimendit ei ole, äkki pidurivõimendiga autole mõeldud toru ulatub peapidurisilindrist tagasillani?


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Karel12, Kytt, Tony_2106 ja 6 külalist