2108, stento, 2001
Postitatud: 01 Apr 2017 18:58
Tere siis kõigile minu poolt.
Enda jaoks teen siia teema, teinekord ehk hea mõne asja kohta uurida koheselt.
Igatahes, oli pikemat aega plaanis endale suve perioodiks soetada üks kergem projektikas, nimelt ma siis iga suvi lasen ühel autol põhja vasta maad, siis hea lohiseda.
Niisiis sai paar nädalat turgu uurida kuni pilk jäi peale 2001 aastal (jah usu või mitte) tehasest välja veerenud sammile. Autol oli eelnevalt 2-3 omanikku ning igati korralikult hoitud ilmselt.
Kere igati korralik ja sillaosa vaikne, 1.5 mootor mis isegi nagu liigub mingil määral ja loomulikult sai otsustavaks see kastikujuline disain aastast enne jumal teab
Nüüd ehk juba kuu aega vaikselt nokitsenud igapäeva autode ja toimetuste kõrvalt, peale sai kruvitud RRS sportrool, korralik blaupunkti mängija sest aux on must have ja siis sai velgedega maadelda tükk aega. Küll ei leidnud sobivaid rõngaid, küll ei saanud õiges mõõdus rehve alla.
Esituled sai seest mustaks värvida ning iluvõre pisut oma silma järgi lõigata.
Mingil hetkel käis ka kogu salong kuni metallini välja ning sai korralikult puhtaks pesta.
Ahjaa, retrohõnguline kapsariiv taga aknal käib asja juurde, selle jaoks tuli 300km maha uhada.
Lõpetuseks siis nii palju et rohkem neid vedrusid lõigata ei kannata never ever, saab ülevaatusel mingi aeg käidud siis peab hakkama coile modima et sellist rõvedat koopa vahet poleks.
Ja on juba räägitud tänava kunstnikuga (loodan et poiss ei solvu siin kohal), kes üsna pea terve auto graffity jamaga kirjuks värvib.
Ja lõpetuseks siis üks pilt koos ühe igapäeva liikuriga.
Enda jaoks teen siia teema, teinekord ehk hea mõne asja kohta uurida koheselt.
Igatahes, oli pikemat aega plaanis endale suve perioodiks soetada üks kergem projektikas, nimelt ma siis iga suvi lasen ühel autol põhja vasta maad, siis hea lohiseda.
Niisiis sai paar nädalat turgu uurida kuni pilk jäi peale 2001 aastal (jah usu või mitte) tehasest välja veerenud sammile. Autol oli eelnevalt 2-3 omanikku ning igati korralikult hoitud ilmselt.
Kere igati korralik ja sillaosa vaikne, 1.5 mootor mis isegi nagu liigub mingil määral ja loomulikult sai otsustavaks see kastikujuline disain aastast enne jumal teab
Nüüd ehk juba kuu aega vaikselt nokitsenud igapäeva autode ja toimetuste kõrvalt, peale sai kruvitud RRS sportrool, korralik blaupunkti mängija sest aux on must have ja siis sai velgedega maadelda tükk aega. Küll ei leidnud sobivaid rõngaid, küll ei saanud õiges mõõdus rehve alla.
Esituled sai seest mustaks värvida ning iluvõre pisut oma silma järgi lõigata.
Mingil hetkel käis ka kogu salong kuni metallini välja ning sai korralikult puhtaks pesta.
Ahjaa, retrohõnguline kapsariiv taga aknal käib asja juurde, selle jaoks tuli 300km maha uhada.
Lõpetuseks siis nii palju et rohkem neid vedrusid lõigata ei kannata never ever, saab ülevaatusel mingi aeg käidud siis peab hakkama coile modima et sellist rõvedat koopa vahet poleks.
Ja on juba räägitud tänava kunstnikuga (loodan et poiss ei solvu siin kohal), kes üsna pea terve auto graffity jamaga kirjuks värvib.
Ja lõpetuseks siis üks pilt koos ühe igapäeva liikuriga.