1. leht 2-st

21053, Rauno06, 1993

Postitatud: 22 Mär 2017 23:31
Postitas Rauno06
Sai kah soetatud 2016 suvel sigull, tõin Rakvere ligidalt, seal neid ikka liigub, algne plaan oli ülevaatuse aeg lõpuni sõita ja rallikaks ehitada kuna kere on kõva nii põhja alt kui ülejäänud plekid, aga nüüd plaani muutus ja jääb ikka tänavapilliks :)

Salong on ülekeskmise korralik, armatuur terve, polstrid kah enamvähem istmetel olid istmekatted mis kohe minema lendasid kuna mulle sellised asjad ei meeldi, väk, istmed korralikud ja puhtad vähemalt. Ise peale aretatud elektriakna tõstukid, huvitav lausa :D

Värv valge aga algselt olnud mingi kahtlane sinine.
Mootor peaks olema seal kirjade järgi 1500cc aga oli rihmaga 1300cc
Kast viiene millel said sünkronid vahetatud, ei lülinud esimene ega kolmas korralikult
Rooliasendit sai natuke muudetud kuna mul pikad jalad :) nüüd inimlikum sõita, üllatavalt mugav on isegi pikkamaad sõita ainult liikuvate asjade hääl tekitab päris kena ühtlase müra :D
Sisse aretatud veel korralikud ovaal kõlarid taha aknalauale ja korralik cd raadio

Hetkel sai käsile võetud kere viisakamaks muutmine kuna seda on värvitud jumal teab mis jamaga, pihta lähed siis enam maha plekki ei saa, nagu lubi oleks :D ja värv kantud otse plekile ilma krundita ja se koorub maha.

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 22 Mär 2017 23:37
Postitas Rauno06
Selline ta oli siis tuues, valud on juba enda poolt alla kruvitud.

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 25 Mär 2017 11:24
Postitas Rauno06
Aasta vahetuse paiku sai mootor vahetatud, peale läks 2103 muldvalu plokki tehtud 1608cc
Nüüd järk järgult edasi arendatud seda mootorit, siis on kohe tunda saanud et mis liigutud millelle mõjub ja kui palju mõjub, torukolle sai peale aetud ja see muutis küll kõvasti mootori tööd, käib kuidagi pehmemalt kohe, alla sai kah 52mm toru pandud. Kaas on maha käinud selle paarikuujooksul juba neli korda iga kord olen suutnud midagi uut aretada :D viimane kord sai tava nukk vahetatud estonetsi+ vastu :)
liigub ikka väga virgalt edasi ;)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 25 Mär 2017 11:27
Postitas Rauno06
:)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 30 Mär 2017 07:02
Postitas Rauno06
Vahepeal siis nii palju veel juhtunud et rooste maha lastud ja happekrunt kui ka tava krunt peal, pahteldatud kah ja kivikaitse sai eile peale lastud, visalt läheb se töö, päeval tööl ja preemiaks saab siis peale tööd garaazi kah :D

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 31 Mär 2017 19:04
Postitas Rauno06
Kellelgi on äkki kokkupuudet olnud ventileeritavate ketastega, hetkel ikkagi plaan väljavahetada esimesed kettad aga siis juba tõhusamate vastu :)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 04 Apr 2017 21:40
Postitas Rauno06
sai korra välja lükatud :)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 16 Apr 2017 09:31
Postitas Rauno06
Nädal siis saanud vaikselt õhtuti garaazis nokitseda ja saab juba asja masinast, hetkeks siis värvitud kõik detailid peale kütteluugi kuna se unuses ära :D
Nagu tavaks siis üks koht peab ikka jooksma hakkama :kuri
Eile sai terve päeva kleepimisega tegeletud, soov oli siis siiski tagaluuk ja kapott carbon efekti teha, paras nokitsemine ikka kui asjast midagi ei jaga ja peab youtube abil tegema :D lõpptulemus väga viis igaljuhul
Nüüd siis kokkuladumise vaev veel mille käigus tuleb ikka juppe uusi otsida et saaks korralik :)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 16 Apr 2017 10:42
Postitas Mangaan
See jooksma läinud koht pole midagi nii hull, kerge vesilihv ja käsitsi poleerimispastaga üle.

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 16 Apr 2017 14:12
Postitas Rauno06
isegi seda mõtlesin et saab ehk vesilihviga remontida :D

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 19 Apr 2017 22:12
Postitas Rauno06
Nii, pidurid sain kah täna kätte, paigaldama ei hakka vast enne kui ülevaatusel käidud ei tea kuidas ülevaatusel suhtutakse sellistesse piduritesse :D, plaan ikka taha kah ketaspidurid orkunnida :)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 23 Apr 2017 14:58
Postitas Rauno06
Täna siis sai välja aetud ja sõidab liikluses, üv vaja veel läbida siis on hetkes nokitsemisest prii :D
Vaja hankida kuskilt külgmised suunad, vanad pudenesid ära, mingi tunna värk vist olnud kuna valgete klaaside olid.

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 05 Juun 2017 22:15
Postitas Rauno06
Vahepeal tegelenud muude masinatega ja pole mahti olnud siksiga tegeleda, ülevaatus läbi maikuust saati.
Laupäeval sai aianurgast ellu äratatud, terve kuu seisis seal, käivitades selgus et miinus klemm oli ära pudenenud ja vajas vahetust, oli käepärast võtta Fordi juhtmestik kuhu kuulus ka pluss juhe, terve kimp siis.
Tehtud mõeldud sai terve kimp korraga vahetama asutud, starteril olevale juhtmele ligi ei saa, keegi on torukolde ette pannud ja seal vahel jalus veel salongi soojenduse toru kah :kuri väänasin seda toru vähe ja se kukkus kohe jahutusvedelikku välja ajama, nu on ikka masin ma räägin :D :D
Käed lõhki närvid läbi kahe tunniga sai siis masin käima aetud, kohe läks ei jonninud, paar kiiremat sai kah tehtud ja tuju jälle hea, siga hästi käib ikka edasi :D
Ülevaatusel härrale ei meeldinud ainult ümber ehitatud tagasild, kuna ma ei täi bilsusi osta sai taha aretatud kaks tava amorti :) pidurid olid väga head, ei saanud seal keegi aru et suuremad ja mitte sellele masinale üldse kuuluvad pidurid :D Co ei olnud kah hea tühikäigul, pidavat podisema vähe, et ma küünlad ainult üle vaataks :D pöördel oli heitgaas täitsa korras, arvestades mis sisu sellel mootoril on.
Nüüd siis saab paugutada jälle, suuremad tüüsed sisse tagasi ja tuli kolvile :P

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 05 Juun 2017 22:23
Postitas Rauno06



Ei ole üks ratas lendu aetud tungrauaga garaazi nurgas :)

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 06 Juun 2017 22:42
Postitas dmk
Mis tagasillas ümberehitatud on, et ülevaatusel probleemid olid.?

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 07 Juun 2017 06:38
Postitas Rauno06
Topelt amordid pandud, lisa krosnad keevitatud ju kerekülge

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 20 Sept 2017 10:21
Postitas Rauno06
Kuna pill omanikku ei vahetanud läks 1608 mootor eraldi müüki, võrru kuhugi :)
Nüüd siis sai kiirelt kompunnitud riiulil seisvatest juppidest 1,8 (1780 kuupi) mootor. Kaas 011 markeeringuga klapp 40mm sisse ja 35mm välja. Karpa jäi sama mis enne oli 2105 oma ja estonets+ nukk, hooratas kerge.
Kasti peavõlli simmer kah leemendas ja sai vahetatud, õli kah uus sisse. Seekord siis motuli toodang 75w140 3 liitrit sai pandud.
Eks näis kuidas kestab se kooslus, väänet ikka jagub. :D

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 28 Okt 2017 18:09
Postitas Rauno06
Vahepeal siis jälle kõpitsetud ja vahetatud tagasild, nüüd siis ketaspidurid taga.
Kasutasin civicu tagumisi kettaid ja scorpa suporteid, (need olid käepärast võtta kohe :D ) neil kässar trossiga kah, ei pea hüdrakat toppima mis ülevaatusel kindlasti läbi ei lähe, hetkel ei tööta korralikult kässar, trossid vanad ja ei liigu hästi. :)
Kui enne korralikku talve omanikku ei vaheta läheb tagasild lukustamisele, mõtlen veel kas proovida dorsenit või kindlapeale minna ja ikka ketaslukk võtta.

Re: VAZ 21053 Rauno06 1993

Postitatud: 28 Okt 2017 23:35
Postitas Trts
Tere jõudu!
Tõhus ettevõtmine. Tahtsin tarkadele küsida, et kas Torsen Differt töötab kui veojõudu ei ole?

Re: 21053, Rauno06, 1993

Postitatud: 10 Dets 2017 21:09
Postitas Rauno06
Sain kah siis lõpuks talvekad alla, ei näinud mõtet et panna naelad kuna eelmist aastat meenutades sai need naelad suht kohe välja lastud :D seeaasta siis lamellid uued, kui juba rattad alt ära olid sai esimene ots kah jäigemaks tehtud ja mingis vene väga jäigad amordid said ette nüüd, täitsa viisakalt peab kurvetes :)
Nõme see et igakord kui pill jääb seisma nädal ja rohkem hakkab kohe mingi jama :D karpa aurab tühjaks ja kohe hakkab jukerdama, tühikäik on ja siis jälle ei ole. :D
Ja torsen peaks ikka igas asendis töötama,