2121, rom, 1982

2121, rom, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#41

Postitus Postitas rom » 14 Nov 2017 11:01

ratsoup kirjutas:Väga viis toimetamine, hoian teemal juba tükk aega silma peal. :) Endal sarnane projekt võtab hoogu. Hea siit näpunäiteid võtta. Kus kandis toimetad üldse?


Tänud. Toimetan Jõgeva lähistel .

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#42

Postitus Postitas rom » 14 Nov 2017 11:06

Natuke toimetatud vahepeal. Sai siis radika peale mõeldud, ja jäi pihku üks korralik volvo 850 radikas koos vendi ja kojaga. vendikoda sai nauke madalamaks lõigatud. kõikide mõõtmiste kohaselt peaks ilusti ära mahtuma. Aga kinnitused teeb pärast kui mootor juba peal.

Pilt

Kapotikülgedele tegime avad, et õhk vähe paremini liiguks. Tükid sai lõigatud , varuosadeks oleva niiva tagatiiva ülaosast.

Pilt

Uksed said ka vahepeal pahteltatud, krunditud ja prooviks paika tõstetud.

Pilt

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#43

Postitus Postitas rom » 26 Nov 2017 10:30

Vahebeal sai luuk ja kapott kakrunti, sisering väritud. Plaan oleks välispind lasta Raptor,isse ja sama tooni. Vähe suurema tüüsiga püssiga kannaks peale, varem muidugi pole seda Raptorit kasutanud ei tea kuidas see tulemus muidugi jääb. piltidel tundub vähe heledam kui on.

Pilt

Pilt

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#44

Postitus Postitas rom » 27 Nov 2017 16:26

Vahepeal sai siis ,luugid ja uksed uuesti ette tõstetud. karbid ja koopad sai kivikaitsmesse lastud. Nüüd natuke lihvida katta ja kerehermeetikut paari kohta panna, siis saaks juba väljast värvida. Üks suurema tüüsiga püss vaja veel hankida Räptori peale laskmiseks.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Vister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 26 Okt 2016 17:28
Asukoht: Pärnu
Autod: VIS-23464-10
Kontakt:

Re: Vaz 2121,rom,1982

#45

Postitus Postitas Vister » 27 Nov 2017 19:14

Edu ehitamisel. Mis mootori plaanid on. Paned vana 1.6 sisse või 1.7 ?
Kui sul on Niva, siis on elu lõbus.

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#46

Postitus Postitas rom » 27 Nov 2017 21:10

Vister kirjutas:Edu ehitamisel. Mis mootori plaanid on. Paned vana 1.6 sisse või 1.7 ?


Praegu plaanis jah sama 1,6 peale panna mis oli ka enne peal.Eelmine omanik rääkis ,et mootor on vahetatud ja jutu järgi väga vähe sõitnud, aga eks piilume enne sisse ka enne peale panemist.

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#47

Postitus Postitas rom » 02 Dets 2017 20:31

No nii, jõudis lõpuks kätte aeg kus tuli raptor peale lasta. Peale lasime siis , 2,5mm tüüsiga värvipüssiga. Lahustit Raptorisse lisasime 10 protsenti. Kokku ostsime 6 liitrit aga jäi 1 liiter isegi üle. Kokku sai 3 kihti lastud. Kõik sai väga hea ja ise oleme väga rahul tulemusega, mõnus struktuur ja kuskilt triibuline ei jäänud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Vaz 2121,rom,1982

#48

Postitus Postitas Hulkur » 02 Dets 2017 21:35

Kuda muda ja sitta sealt maha pesta on? Nagu krohvitud seinalt?

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#49

Postitus Postitas rom » 02 Dets 2017 22:06

Hulkur kirjutas:Kuda muda ja sitta sealt maha pesta on? Nagu krohvitud seinalt?

Arvan , et sellega probleemi ei ole. On küll struktuurne aga käega üle libistades on ta ikkagi sile , mitte nagu liivapaber. Kivikaitsmesse lastud karbid saad ju ka pestes puhtaks!

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: Vaz 2121,rom,1982

#50

Postitus Postitas rom » 04 Dets 2017 21:24

Mõni pilt garaazist väljaspool.

Pilt

Pilt

Pilt

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: 2121, rom, 1982

#51

Postitus Postitas rom » 11 Dets 2017 12:50

Tere, Natuke jälle nokitsetud auto juures. Põhja paneme katusealuse pigimati . tagumisel otsal esimene proovitükk peal , jääb täitsa hea.

Pilt

Sai ka laega tegeletud, kuna vana lagi oli täiesti räbal , siis kas tuleb hankida kuskilt uus lagi või midagi muud välja mõelda. Kuna sõber kellega autot ehitame on kuskilt õmblemise miskipärast ära õppinud :D siis sai mõeldud , et prooviks ise uue lae õmmelda sinna. Veneajast on vanemate poolt kuurialla seisma jäänud igasugust nahka ja kangast , sai siis sobratud seal ja leidsime sellise kanga millest veneajal vist kartulikotte on tehtud. Keegi ei osanud öelda ka miks sellist kangast meil kodus suure rullina on :D aga eks veneaja värk , et kõik mida saab tuleb koju tuua. Tassisime siis õmblusmasin garaazi ja hakkasime proovima, vana lagi oli õnneks alles kust mõõte võtta. Alguses me mõlemad väga ei uskunud , et sellest asja saab , aga ikka sai ja isegi päris hea. Materjal sihuke retrohõnguline ja hubane. Jäi isegi ilusti pingule. pildid ajast ,kui servad veel lõikamatta ja tihendid panematta.

Pilt

Pilt


Siis sai veel soetatud terve ring uusi tulesi , välja arvatud tagatuled kuhu lähevad uued klaasid peale. Küljeklaasid kõik ees , esi ja tagaklaas ootavad veel ettepanemist kuna pole veel tihendi keskele käivaid tappe/liiste. Eks laome seda salongi osa edasi kokku, siis hakkame mootorit, käigukaste vaatama.

Mangaan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 10 Mai 2015 11:35
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 2121, rom, 1982

#52

Postitus Postitas Mangaan » 26 Dets 2017 21:14

Korralik töö ära tehtud! Oskad ehk öelda kui võimast kompressorit kasutasid liivapritsi jaoks.

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: 2121, rom, 1982

#53

Postitus Postitas rom » 26 Dets 2017 21:37

Mangaan kirjutas:Korralik töö ära tehtud! Oskad ehk öelda kui võimast kompressorit kasutasid liivapritsi jaoks.


Tänud. kompressor on endal ehitatud ja peaks arvutuste järgi lööma kuskil 500l/min . kuigi suuremate pindade pritsimisel jääb sellestki väheks. põhja ja salongi pritsimiseks sai tööjuurest veel teinegi sama tootlikusega kompressor juurde toodud ja kahte kompressorit kasutatud..

rom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
Asukoht: jõgeva
Autod: vaz 21011, vaz 2121

Re: 2121, rom, 1982

#54

Postitus Postitas rom » 26 Dets 2017 21:37

Tere. Natuke jälle toimetatud. Sai mootor, vahekast, esidiffer ja paak kärupeale pakitud ja pesulasse sõidutatud ja puhtaks pestud.

Pilt

Mootor sai altpoolt lahti võetud , et näha mis seisukarras väntvõll ja saaled on. Vända pinnad olid täitsa ilusad. Kepsusaaled panime profülaktika mõttes uued . Vahetasime ära ka mõlemad väntvõlli simmerid.
Pooltelgedele said kõik uued kaitsekummida ja määrded . sai soetatus ka uued mootoripadjad ja käigukasti padi . Käigukasti ja vahekasti sai ka uus õli sisse (75w90) . Uus Sachi siduri komplekt sai ka soetatud.
Sai ka kindlaks tehtud , et diffrite ülekande arv on 4,3 ehk siis kõige aeglasem mis olla saab vist ?

Pilt

Esidiffer , mootor ja käigukast on praeguseks autokülge saanud. Edasi siis vaja vahekast külge , gardaanid ja siis vaatab mootoripoolt edasi.

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 229
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2121, rom, 1982

#55

Postitus Postitas teitur » 26 Dets 2017 22:38

Kõige aeglasem tehase ülekanne on 4,44. Tuuningut on saada veel 4,8- 5,1 ja kuulu põhjal vist ka 5,7 kuskil olemas.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2121, rom, 1982

#56

Postitus Postitas Hulkur » 27 Dets 2017 12:22

teitur kirjutas:Kõige aeglasem tehase ülekanne on 4,44. Tuuningut on saada veel 4,8- 5,1 ja kuulu põhjal vist ka 5,7 kuskil olemas.



Kui see lada 5.1 on juba paras nali.... mis see 5,7 siis veel on? Aeglustiga ei tohi siis üldse sõita...

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 229
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2121, rom, 1982

#57

Postitus Postitas teitur » 27 Dets 2017 17:24

Hulkur kirjutas:
teitur kirjutas:Kõige aeglasem tehase ülekanne on 4,44. Tuuningut on saada veel 4,8- 5,1 ja kuulu põhjal vist ka 5,7 kuskil olemas.



Kui see lada 5.1 on juba paras nali.... mis see 5,7 siis veel on? Aeglustiga ei tohi siis üldse sõita...


Eks see vastupidavus on omaette teema jah :D


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist