2101, SanderG, 1981
2101, SanderG, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ssanderg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Okt 2015 11:50
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 2106, audi coupe
2101, SanderG, 1981
Alustaks juttu eelmisest aastast, kui sai sügisel ostetud vennaga koos räämas 06 ja käidud sõitmas talverallisid - täpsemalt lume- ja jääradasid. Sealt sai pisiku külge ning oligi plaan, et peab selleks hooajaks tegema vähe järsema masina. Kuna 06 oli oma aja ära elanud ning taastamisel ei näinud mõtet, siis 2016 kevadel sai turgu uuritud ja leitud Ida-Virumaalt 01 kere, mis oli roosteta. Kere ise oli mitu aastat kuivas seisnud. Kuna masin oli poolenisti eelmise omaniku poolt lahti võetud, siis oli masinat hea kontrollida. Kere seisund oli üllatavalt positiivne. Saigi siis masin Tartumaale ära toodud.
2015 talvel oli varutud üks 1.5l mootor, mis läks antud isendile peale. Mootorile sai tehtud alumise osa väike remont (saaled, rõngad) ning sai lastud blokikaan üle käia. Peale läks kangem nukk ( 10.5 kuid kraade ei mäleta) ning reg. nukaratas. Blokilt sai maha võetud 2mm. Väljalaske poole pealt sai soetatud otsast lõpuni Stingeri sportsummuti 4-2-1 kollektoriga ja sisselaskeks läks Solex. Välja sai vahetatud ka süütesüsteem elektroonilise vastu. Kütusepump läks Itaalia oma, mis tootlikus on kõvasti parem, kui originaalil. Peale läks veel võimsam genekas ning väiksem ja võimsam starter, kuna sport kollektoriga originaal starter enam peale ei mahtunud. Vahetatud said ka kõik tihendid ja lõdvikud. Installitud sai elektriline vent ja 06 radikas. Hooratas sai ~3.8kg ja uus sidurikomplekt. Käigukastil sai vahetud ainult õli. Mootoripadjad ja käigukastipadi sai sport pandud. ~25% jäigemad originaalist.
Ülekandeks läks 4.4 ja LSD differ. Vahetatud sai kardaaniristid ja muhv. Pidurisüsteemilt sai kõik osad, mida võimalik vahetada oli, uued pandud.
Vedrustuse osas sai pandud sport vedrud ilma madalduseta ning Bilstein B6 amordid nii ette kui taha.
Veermikus sai viidud esisild ette poole ning lõigatud ja keevitatud käändmiku lühemaks, et keeramine oleks kiirem ja lühem. Rooliosades sai enamus asjad Lemförderi toodang v.a. rooliotsad, mis said TRW omad. Õõtsad sai paigaldatud tugevamad (paksem materjal) ning kõik puksid asendatud veermikus polüuretaan puksitega. Samuti said tagumised vardad külge ka tugevdused.
Sisse paigaldatud voltmeeter, tahhomeeter, vee temp. näidik ja õlirõhu näidik. Toodanguks Autogauge. Kõik peale armatuuri ja esiistmete sai eemaldatud. Kuna kapoti all niigi vähe ruumi, siis aku sai viidud taha. Sees on 07 istmed ning sportrool.
Rehvideks said muretsetud Continental IceContact 2 KD naelad.
Tööd on suvega tehtud ning raha investeeritud, kuid tegemist on veelgi.
Lähiajal vaja veel teha sillastend, seadistada natuke mootorit ja lõpetada elektrisüsteem.
Järgmiseks aastaks ka mõned plaanid:
Kui jätkata sama mootoriga, siis blokikaan ära portida või siis minna edasi 1.6 või 1.7 mootori peale.
Turvakaar sisse
Taha ketaspiduri süsteem
Poolsport istmed sisse
R1 käigukasti sisu panna
Pildimaterjali lisan lähipäevadel.
Seniks päikest.
2015 talvel oli varutud üks 1.5l mootor, mis läks antud isendile peale. Mootorile sai tehtud alumise osa väike remont (saaled, rõngad) ning sai lastud blokikaan üle käia. Peale läks kangem nukk ( 10.5 kuid kraade ei mäleta) ning reg. nukaratas. Blokilt sai maha võetud 2mm. Väljalaske poole pealt sai soetatud otsast lõpuni Stingeri sportsummuti 4-2-1 kollektoriga ja sisselaskeks läks Solex. Välja sai vahetatud ka süütesüsteem elektroonilise vastu. Kütusepump läks Itaalia oma, mis tootlikus on kõvasti parem, kui originaalil. Peale läks veel võimsam genekas ning väiksem ja võimsam starter, kuna sport kollektoriga originaal starter enam peale ei mahtunud. Vahetatud said ka kõik tihendid ja lõdvikud. Installitud sai elektriline vent ja 06 radikas. Hooratas sai ~3.8kg ja uus sidurikomplekt. Käigukastil sai vahetud ainult õli. Mootoripadjad ja käigukastipadi sai sport pandud. ~25% jäigemad originaalist.
Ülekandeks läks 4.4 ja LSD differ. Vahetatud sai kardaaniristid ja muhv. Pidurisüsteemilt sai kõik osad, mida võimalik vahetada oli, uued pandud.
Vedrustuse osas sai pandud sport vedrud ilma madalduseta ning Bilstein B6 amordid nii ette kui taha.
Veermikus sai viidud esisild ette poole ning lõigatud ja keevitatud käändmiku lühemaks, et keeramine oleks kiirem ja lühem. Rooliosades sai enamus asjad Lemförderi toodang v.a. rooliotsad, mis said TRW omad. Õõtsad sai paigaldatud tugevamad (paksem materjal) ning kõik puksid asendatud veermikus polüuretaan puksitega. Samuti said tagumised vardad külge ka tugevdused.
Sisse paigaldatud voltmeeter, tahhomeeter, vee temp. näidik ja õlirõhu näidik. Toodanguks Autogauge. Kõik peale armatuuri ja esiistmete sai eemaldatud. Kuna kapoti all niigi vähe ruumi, siis aku sai viidud taha. Sees on 07 istmed ning sportrool.
Rehvideks said muretsetud Continental IceContact 2 KD naelad.
Tööd on suvega tehtud ning raha investeeritud, kuid tegemist on veelgi.
Lähiajal vaja veel teha sillastend, seadistada natuke mootorit ja lõpetada elektrisüsteem.
Järgmiseks aastaks ka mõned plaanid:
Kui jätkata sama mootoriga, siis blokikaan ära portida või siis minna edasi 1.6 või 1.7 mootori peale.
Turvakaar sisse
Taha ketaspiduri süsteem
Poolsport istmed sisse
R1 käigukasti sisu panna
Pildimaterjali lisan lähipäevadel.
Seniks päikest.