VAZ 21011, hugovaher, 1976

VAZ 21011, hugovaher, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Silt tagasi kapoti all

#161

Postitus Postitas hugovaher » 01 Juun 2018 21:56

Nagu ennemuiste.
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Tagatule helkur vahetatud

#162

Postitus Postitas hugovaher » 02 Juun 2018 22:11

Juhipoolse tagatule keskmine helkur oli pleekinud ja riivas silma. Pigem roosa kergelt kollaka varjundiga. Õnnestus saada üks tagatuli, mille juurest sain lisaks korralikule pidurituleklaasile ka selle sama helkuri. Metallraam oli küll väsinud, kuid kasutasin enda tule oma. Tulemus on täitsa viis.
Pilt

Sain ka üsna korraliku tagumise numbritule, üksnes pirnipesad olid väsinud ja roostes. Mõtlesin, et vahetan ära, kasutan oma tule pirnipesasid. Alguse sai asi sellest, et mul olid kummikaitsmed katki tulel ja tahtsin uusi.
Täna sain varutule kätte, pesin tolmu maha ja selgus, et tipp-topp tuleke.
Täna võtsin vana tule maha. Avastasin, et oli õige lüke, sest see oli tõesti väsinud. Kummitihend tuli tükkidena lahti.
Vanal tulel oli ka üks vajalik metallklemm, mis pirnidele massi annab, ära kadunud (õigemini tükkideks), mistõttu said pirnid massi lisajuhtmega, mis esteetiliselt väga kena vaatepilt pole. Täna siis proovisin ühendada nagu peab, aga... tulemusteta. Panin vana süsteemi tagasi ja kohendasin veidi, sai ok, aga õige see pole. Tagumine numbrituli peab saama massi stangest ja ilma täiendavate juhtmeteta. Pelgan, et mul pagassis ei pruugi juhtmed nii joosta, nagu vaja, pean seda asja kunagi täpsemalt uurima.
Auto all roomates hakkas silma ka see, et tagumine stange seest kohati roostes on ja ilmselt tuleb see ka ühel hetkel välja vahetada. Ja muidugi tagasild, tagasild.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: Käisin sõpra enne oppi vaatamas

#163

Postitus Postitas hugovaher » 02 Aug 2018 22:43

Sõber hingab

Täna lasin garaazhist veidi kuuma välja. Nende ilmadega võiks seal lõunat soojendada. Lasin sõbra korra värske õhu kätte enne järgmisenädalast oppi. Kui kõik õnnestub, siis saab varsti linna peal tiirutada ja mine tea, äkki ka Virumaale sõidetud.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Esisild tehtud

#164

Postitus Postitas hugovaher » 07 Aug 2018 18:56

Esisild sai valmis. Carstop Turu tn-lt aitas. Nüüd veel karterikaitse ja põhjaplekk alla kruvida. Karteri põhi tahaks värskemat välimust. Piduriosa ka uuendamist. Aga eks jõuab.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Plekid all

#165

Postitus Postitas hugovaher » 09 Aug 2018 00:42

Pisut painutamist ja väänamist oli. Sest vana plekk oli pooleks ja see, mille alla panin, sai uue värvi ja polnud minu auto all veel olnud. Aga sobis. Kruvid-poldid peaks uued vaatama.

Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Uste reguleerimine

#166

Postitus Postitas hugovaher » 10 Aug 2018 22:20

Täna võtsin löökkruvika ja timmisin ukse hingede kinnitusi.Sain juhipoolse tagaukse kenasti joonduma. Aga uks ei sulgu ikka korralikult. Ukse luku vastust reguleerisin,aga ei miskit. Ikka alt serv irvitab ja vahe sees. Nagu miski oleks ees st vahel.Ei teagi, kas on uks ikka kõver kunagisest tagant matsust või on viga ukse luku vastuses. Iseenesest püsib uks kinni ja lukustub, aga närib ikka. Pole päris see. Lähiajal vahetan tihendid. Uute vanade vastu. Näis, kuidas see uste kinnikäimist mõjutab. Ahja, tol samal probleemsel uksel tuleb vist ka link välja vahetada, ei tõmba end hästi tagasi.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Juhiukse tihend

#167

Postitus Postitas hugovaher » 08 Sept 2018 22:23

Täna vahetasin ära juhiukse tihendi. Mul on neid neli tükki, vanakooli omad (ruudulise mustriga) ja plaanis on kõikidel ustel need vanad ja väsinud tihendid värskematega asendada. Täna sain otsa lahti. Ei olnud midagi keerulist. Pisut pusimist oli, kuna aja jooksul on tihend ühest kohast teise tõstmisega kokku muljunud ja vaja pisut kruvikeerajaga abistada. Aga polnud häda midagi, puuhaamriga sai paika klopsitud ja oli rõõm näha, kuidas mõlemad otsad kenasti kokku passisid (mitte nagu vanal, mille otstel oli paras vahe sees). Pärast reguleerisin ka juhiukse vastust, sai ukse ka kenasti käima. Tuleb muidugi pisut rohkem jõudu kasutada, aga nõukogude toodangu puhul vist veidi käterammu või mõni hoobike vasaraga, käis asja juurde.
Mõned pildid ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Viimane enne talve

#168

Postitus Postitas hugovaher » 29 Sept 2018 22:33

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Tagasild ootab kevadet

#169

Postitus Postitas hugovaher » 02 Okt 2018 22:47

Sain juppe- trumlid ja tagapiduriplekid ekstsentrikute, silindrite, klotside ja trossiga.
Alguses oli kuri kavatsus ka sillatala koos pooltelgedega vahetada, aga hakkasin mõtlema, et kui hetkel korras, milleks torkida. Välimuse muidugi muudan värskemaks. Kunagi vahetan kindlasti ka muu.
Piduritorustik jms on juba kastis oma aega ootamas. Kevadel siis esimene suurem töö.
Ülevaatuse läbis kenasti. Märgiti, et piduritorustik on kivikaitsega kohati koos, et ei näe, kas roostes või mitte. Aga polnud probleemi. Kevadel lähevad torud ka vahetusse.
Ülevaatusel viibisid auto juures ka kaks huvilist, ühel neist oli ZAZ tööplaanis. Tore.
Mu Ford Galaxy vastu on tehnoülevaatuspunktis huvi üsna leige. VAZ-iga ette sõites jätkub juttu kauemaks :)

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Karteripõhi

#170

Postitus Postitas hugovaher » 03 Okt 2018 23:24

Karteripõhi läheb ka kevadel vahetusse. Pildil uus jupp.
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Nokitsemist

#171

Postitus Postitas hugovaher » 21 Okt 2018 15:54

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Nokitsemist detailide kallal

#172

Postitus Postitas hugovaher » 04 Nov 2018 00:46

Pilt
Pilt
Vahetasin juhi uksel luku vastuse. Vanal oli üks detail puudu. Keermestasin poldid ja kinnituste plaadi. Vahetasin pagasnikul oleva sildi. Õnnestus saada üks mis nagu uus.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Pisitööd

#173

Postitus Postitas hugovaher » 20 Apr 2019 20:51

Täna vahetasin veel viimase uksetihendi tagauksel. Siis panin teised õhutuse iluvõred C-piilarile (kroomitud tundusid ilusamad kui mustad, samas, kroomitud on veidi päevi näinud). Reguleerisin tagaust. Ei käinud lõpuni kinni, serv irvitas. Löökkruvikaga sai uks lahti lastud ja joondumist kohendatud. Siis nokitsesin ukseluku vastuse juures. Nüüd käib uks korralikult kinni. Veidi tahaks veel timmimist, aga on palju parem, kui enne. Ja akut laadisin. Esimese tiiru tegin ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Pisitööd

#174

Postitus Postitas hugovaher » 20 Apr 2019 20:52

Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Õhtune sõit

#175

Postitus Postitas hugovaher » 08 Mai 2019 23:10

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

jtt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Okt 2016 11:47
Asukoht: Tallinn
Autod: 011 '75

Re: Paisupaak

#176

Postitus Postitas jtt » 10 Mai 2019 09:05

hugovaher kirjutas:Hommikul sai paika tagasi.
...
Pilt
...


Ei pretendeeri absoluutsele tõele kuid kuna sa detailidele väga suurt tähelepanu pöörad siis lihtaslt infoks: minu ´75 aasta 011 paisupaak on seest vasest? toruga milles taseme hoidmiseks augud küljel.
Pilt
Pilt

Paagi vooliku ühenduskoht on ka erinev, mul väljub toru nurgast nii nagu sellel müügikuulutuses oleval paagil:
Kuulutus KB-s
Kuidas 76 aasta autol õige seda ma ei tea :)

Aga kuna see on minu esimene kommentaar siin teemas siis no silm puhkab kuidas asju tehakse :)

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

paisupaak

#177

Postitus Postitas hugovaher » 10 Mai 2019 18:49

Huvitav detail. Ma sellist pole varem kohanudki. Mul on siin aga kaks pilti auto varuosade kataloogilaadsest trükisest, esimene on aastast 1976 (pildil 01 ja 02 oma) ja teine aastast 1977 (pildil ka LADA 1300 ehk siis 21011). Pildi järgi ütleks, et vähemalt 1976 aasta 01-l oli paisupaagil ava keskel, mitte nurgas. Sama jutt 1977 aasta 21011 kohta. Pilti ei saa alati muidugi uskuda. Äkki siis varasematel versioonidel oli nagu Sul, hiljem pandi teistsugused. Vähemalt C-piilari õhurestid olid 1975 ja 1976 küll erinevad mõnede allikate väitel (varem kroom, hiljem mustad). Ja muidugi ei ole välistatud, et vana külmus lõhki ja asendati uuemat tüüpi paagiga.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#178

Postitus Postitas SexSix » 10 Mai 2019 20:51

Kuldse Börsi pilt eksitab. Toru on ikka paagi keskel.
Kataloogi tuleb osata lugeda.
https://autopiter.ru/russiancatalog/vaz ... diator-110
Siin siis 2101-1311010 on ka 2101-1311014.
Kataloogi viimase 5-6 lehe peal siis "tootearenduse" muutused kuu ja aasta järgi.
Otsi A401 ja 2101-1311010 üles.
Paagi sisene toru siiski rauast.

VAZ 2101-1972. Pilt
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v ... 3#Foto0158

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 181
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#179

Postitus Postitas hugovaher » 11 Mai 2019 01:21

Viidatud Kuldse Börsi pildil oli äravool tõesti keskel.
Aga tulles tagasi 21011 juurde, kas siis 1976 aastal oli paisupaagil äravool nurgas või keskel?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#180

Postitus Postitas SexSix » 11 Mai 2019 13:50

Kõigil on keskel.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 6 külalist