VAZ 21011, hugovaher, 1976
VAZ 21011, hugovaher, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Küsimus tulede klaasidest
Üritasin leida foorumist otsides, kuid ebaõnnestunult.
Küsin siin ka: kas keegi oskab juhatada jutulõngale, kus räägitakse tulede klaasidest, täpsemalt- 21011 esimeste suunatulede ja tagumiste piduri ja suunatulede klaasidest?
Mul on siin paar esimesi, peal on Made in Poland. Kas keegi oskab kommenteerida, kui vanad need võiksid olla või kas saabki üldse kuidagi ajajärke eristada?
Teine küsimus- mul on mõned tagumise tule klaasid (pidur ja suund), millel vene keeles Kooperativ ja Pomoshnik või midagi sellist (hetkel mälu järgi, klaasid keldris, ei hakanud sinna ronima). Küsimus on- mis ajal neid võidi valmistada? Kooperatiiviaeg jäi sinna perestroika aega, kuid võimalik, et Venemaal neid ka hiljem valmistati. Küsin tagamõttega säilitada autot võimalikult algupärasena ja vältida uuemaid kui 80ndate aastate teise poole varuosi. Ja suured tänud ette!
Head vana aasta lõppu!!!
Küsin siin ka: kas keegi oskab juhatada jutulõngale, kus räägitakse tulede klaasidest, täpsemalt- 21011 esimeste suunatulede ja tagumiste piduri ja suunatulede klaasidest?
Mul on siin paar esimesi, peal on Made in Poland. Kas keegi oskab kommenteerida, kui vanad need võiksid olla või kas saabki üldse kuidagi ajajärke eristada?
Teine küsimus- mul on mõned tagumise tule klaasid (pidur ja suund), millel vene keeles Kooperativ ja Pomoshnik või midagi sellist (hetkel mälu järgi, klaasid keldris, ei hakanud sinna ronima). Küsimus on- mis ajal neid võidi valmistada? Kooperatiiviaeg jäi sinna perestroika aega, kuid võimalik, et Venemaal neid ka hiljem valmistati. Küsin tagamõttega säilitada autot võimalikult algupärasena ja vältida uuemaid kui 80ndate aastate teise poole varuosi. Ja suured tänud ette!
Head vana aasta lõppu!!!
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Ma nende poolakate kohta tean ise öelda,et neid liikus 80-ndate keskel,sest siis vahetas isa oma 01 esituled ümber 011 omadeks(gabariit kolis esituledesse) ja suunad said kollase värvuse klaasidega,millel kiri made in Poland.Võimalik,et neid liikus ka veidi varem.
Head aasta lõppu!
Head aasta lõppu!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Lävepakuliistud ja muu kraam
Talvel on aega mõelda, mida veel välja vahetada, milliseid juppe veel varuda. Auto on pikalt garaazhis seisnud, peaks minema ja tegema väikse turgutuse. Aga hetkel saan vajaminevaid juppe vaid mälu ja nende väheste piltide järgi meenutada, mis mul arvutis. Üks asi, mis silma jäi, oli pagasniku tihend. Selle sain osta.ee-st uue ja omaarust ok hinnaga, jäi sinna alla 12 euro kanti. Siis meenus mulle, et lävepakuliistud olid tal ees üsna mannetud, eriti juhipoolne. Sellele oli mingi täiendav auk külge puuritud, ei teagi miks. Leidsin osta.ee-st müüja, aga hind kruvis nii lakke ära, mõtlesin, et ole mõtet. Peaaegu 40 eurot pluss postikulu. Siis vaatasin pisut ringi ja veendusin, et ega seis ongi selline. Odavamalt leiab läbi õnne ja peamiselt kasutatuid. Nüüd siis pommitan üht Venemaa kontakti. Loodan saada kaks tutikat esimest (tagumised on mul ok-d). Tüüp ei ole mu täiendavatele küsimustele veel vastanud (küsisin kaassõitja poolset peeglit ka, mul on see must, aga tahaksin kroomitud varianti. Ja veel uurisin tagaumise embleemi (Zhiguli 1300) kohta. Mul on kaks tükki küll olemas- see, mis küljes, sellel on raam nigelavõitu, kroom on maha koorunud, sisu on ilus. Sügisel hankisin teise varuks- sellel jälle raam ilus aga sisu kehv (mõraga). Tea nüüd, võib olla õnnestub sisu välja vahetada. Kui ei, siis on lootust ida piiri tagant saada tutikas).
Väljas kisub kevadeks, kuigi ma usun, et märtsis tuleb veel paks lumi maha. Vägisi tahaks juba masinat välja ajada, aga ei saa, ei saa. Ütlesin endale, et alles aprilli paiku, kui kevadised vihmad on soola ja muu sodi teedelt-tänavatelt maha pesnud. Niisiis- ooteaeg. Ja igasuguste veebilehtede ja oksjonide külastamise aeg, et äkki leiab midagi veel, mida annaks välja vahetada.
Väljas kisub kevadeks, kuigi ma usun, et märtsis tuleb veel paks lumi maha. Vägisi tahaks juba masinat välja ajada, aga ei saa, ei saa. Ütlesin endale, et alles aprilli paiku, kui kevadised vihmad on soola ja muu sodi teedelt-tänavatelt maha pesnud. Niisiis- ooteaeg. Ja igasuguste veebilehtede ja oksjonide külastamise aeg, et äkki leiab midagi veel, mida annaks välja vahetada.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Tagaluugi embleemi sisud on vahetatavad.
Lävepakuliistud jm
Ma olen jah vaadanud, et saaks sisu ära vahetada. Pelgan pisut katki murda, mul tuleb see hästi välja . Aga lähen proovin keldris.
Nii. Käidud. Tuli välja väga hõlpsalt. Keskelt pisut külgedelt kergitada ja pole mingit probleemi. Tänan julgustuse eest! Vähemalt seda silti ei ole mul nüüd uut vaja. Saan vanade olemasolevate abil kokku korraliku.
Nii. Käidud. Tuli välja väga hõlpsalt. Keskelt pisut külgedelt kergitada ja pole mingit probleemi. Tänan julgustuse eest! Vähemalt seda silti ei ole mul nüüd uut vaja. Saan vanade olemasolevate abil kokku korraliku.
Veel vaja teha
Autol on mõni asi pisut ringi tehtud- üks signaalidest on puudu ja (ilmselt seetõttu-) klaasipesuvedeliku anum on paigaldatud radika kõrvale ette. Algselt oli sellel autol kummikott. Nüüd on plaanis signaalide arv taastada ja ma arvan, et panen siiski kummikoti ka selle plastpaagi asemele. Sõitmist nii palju ei ole, et väikese kogusega hakkama ei saaks. Üks kott õnnestus kasutatult hankida. Signaalid peaks ka saama. Ja et uksetihendid on üsna väsinud, siis lähevad need ka pärast värvimist vahetusse. Pilte lisan, kui asjad käes. Kevad läheneb.
Klaasipesukott
Õnnestus hankida üks kasutatud kummikott klaasipesuvedeliku jaoks, sest minu autol on originaalis see ette nähtud, aga praktilistel kaalutlustel on see asendatud plastanumaga. Vett peab, tegin puhtaks. Nüüd ootab oma aega.
Kott enne:
Ja pärast pesu:
Kott enne:
Ja pärast pesu:
Üle nelja kuu
Kirjutasin pika jutu, laadisin pilte ja siis sulgesin lehekülje ilma salvestamata.Uuele ringile. Täna käisin garaazhis, kuhu polnud alates oktoobrist sattunud. Auto oli alles, paksu tolmukorda ei olnud, hallitama ei olnud läinud. Käivitasin. Läks matsust. Tegin veel pilte detailidest, mida vaja vahetada (mõnede tulede klaasid), kapoti alla läheb aknaklaasipesuvedelikukott. Bensupump ilmselt laseb kusagilt läbi, pärast käivitamist oli näha, et alt on bensiinine. Kapoti alla otsin uut tuld koos lülitiga. Hetkeseis siis selline.
Pilte ka:
Ja üks video ka: https://www.youtube.com/watch?v=bxiI9xY ... e=youtu.be
Pilte ka:
Ja üks video ka: https://www.youtube.com/watch?v=bxiI9xY ... e=youtu.be
Veel vajalikku
Kevad on käes. Kuu aja pärast ajan auto ka välja. Aga enne seda on plaanis teha väike rehvitöö- varsti on mul veljed koos (5tk), siis lähevad nõuka rehvid peale (tutikad). Mul õnnestus saada Saaremaalt 3, Tartust 1 ja isa saatis Tallinnast 2. Niisiis, jooks+tagavararatas on koos ja üks rehv jääb veel varuks. Veidi vaja veel selgitada, kas mul kõik sisekummid on olemas. Üks velg vajab liivapritsi ja värvi. Siis on puhas rehvitöö, vanad rehvid maha, uued peale. Ja siis jäävad nad ootama aega, mil masin värvimisest tuleb. Veel, signaalid. Sain 2 tk. Nagu peab. Ei ole proovinud, kas töökorras, ilmselt teen seda lähiajal. Aga siis lähevad need ka liivapritsi ja saavad uue värvi. Bensupump- eelmises postituses vist sai pilt pandud, et mingi leke kusagil. Ma ei hakka vaeva nägema koha otsimisega, on üks pump tagavaraks (originaal, aga vajab kõpitsemist) ja teine 08 oma ja kolmas tutikas Venemaa toodang. Ma kaldun arvama, et esialgu läheb peale tutikas. Seejärel vaatan, kas saan 01 omast elulooma. Kapotialuse tule sain. Bensuvoolikud- need originaalid. Isa käis Veerennis ja tõi bensupumbale tihendid (mõtlesin, et panen need ka uued, kui juba vahetuseks läks) ja vanakooli riidekattega kummivoolikud, mis lähevad siis bensupumba külge. Kui nüüd originaal klambrid ka saaks, siis poleks viga. Siinkohal veel palju tänu Raulile, kes vahepeal nõuga aitas ja vajalikku kraami postitas. Sain targemaks ja indu juurde, et asja originaalilähedal hoida. Veidi veel.
Uued jalanõud
Üks velg tagavararatta jaoks on veel tegemisel. Aga jooks on koos.
Bensupump, voolikud ja klambrid- vahetatud
Et värvimise koha pealt uudiseid ikka veel ei ole, annan teada, et vahetasin bensupumba ära. Lekkis teine ja polnud ka päris originaal. Lisaks läksid vahetusse tihendid, voolikud (Veerenni poest) ja klambrid (okidoki).
Käivitus, töötas, lekkeid pole- korras.
Nüüd ootan veel liivapritsist viiendat velge ja signaale, mis loodetavasti järgmisel nädalal mulle värvituna tagasi antakse.
Seniks aga pilte "enne" ja "pärast" seisudest ja videoke neile, kellele meeldib kuulata VAZ 21011 mootorit.
ja video: https://www.youtube.com/watch?v=5-1Srfq048U
Käivitus, töötas, lekkeid pole- korras.
Nüüd ootan veel liivapritsist viiendat velge ja signaale, mis loodetavasti järgmisel nädalal mulle värvituna tagasi antakse.
Seniks aga pilte "enne" ja "pärast" seisudest ja videoke neile, kellele meeldib kuulata VAZ 21011 mootorit.
ja video: https://www.youtube.com/watch?v=5-1Srfq048U
Iluliistud puhtad
Eile said iluliistud puhtaks. Kasutasin Fixus tugevatoimelist pigieemaldajat. Kuna liistude alumine külg oli päris korraliku pigikorra all, siis andis nühkida, aga poole tunniga sai hakkama. Nühkimiseks kasutasin tavalise nõudepesushvammi karedamat külge. Sa lahti ka mõnest värvipritsmest. Mõni veel jäi, nendega tuleb tõsisemalt tegeleda. Pilti ei jõudnud teha.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
See nõudepesusvammi nö. karukeel küll väga hea mõte pole. Pigem tasuks kasutada poleerimis pastat ja pehmet lappi .
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Selle nõudepesulapi karvase poolega sai nühkida autopesu käigus garaazis seisnud autole laest pealetilkunud lupja maha. Sigahästi võttis selle maha, muuga nagu ei saanudki. Läks kenasti puhtaks. Kui aga auto ära kuivas, oli nühitud kohal värviläige maha nühitud ning ilusad nühkimisjooned tuhmiks nühitud värvis.Mangaan kirjutas:See nõudepesusvammi nö. karukeel küll väga hea mõte pole. Pigem tasuks kasutada poleerimis pastat ja pehmet lappi .
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- simmer
- Aasta Projekt
- Postitusi: 73
- Liitunud: 03 Sept 2007 11:05
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: 2102-75
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Küljekarbi liistud tehtud roostevabast plekist ja selline ühekordne pesu ei tohiks neile suurt jälge jätta.
Omal ajal kui need autod veel igapäevakasutuses olid said ainult liiva ja pori ratta alt ning kestsid aastaid kui just mõlki ei sõitnud neid.
Poleeri kergelt üle ja kui just pindmisi kahjustusi pole on need jälle nagu uued
Omal ajal kui need autod veel igapäevakasutuses olid said ainult liiva ja pori ratta alt ning kestsid aastaid kui just mõlki ei sõitnud neid.
Poleeri kergelt üle ja kui just pindmisi kahjustusi pole on need jälle nagu uued
Signaalid
Täna sain kätte veel ühe velje ja signaalid, mis olid viimased kolm nädalat töös. Velg on muidugi veidi kiivas (see ei ole tegija süü, vaid oli juba alguses) ja vajas kõva raskust tasakaalustamiseks kui rehvi peale panin, aga mis seal ikka. Signaalid said minu arvates kenad (töö: Priaal).Aga neid ei saa enne külge panna, kui auto on värvitud. Ja selle värviteemaga ma siin nüüd tegelen (kummalisel kombel ei armasta rahvas eriti infot jagada).
Viimati muutis hugovaher, 29 Apr 2017 15:28, muudetud 1 kord kokku.
- marko178
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Sai oma 03-le ka paigaldatud eelmine aasta need vene tänapäevased bensiinivoolikud. Paari kuuga sõi bensiin need lihtsalt ära ja hakkasid järjest ühenduste juurest lambist lekkima ning ära murduma
- simmer
- Aasta Projekt
- Postitusi: 73
- Liitunud: 03 Sept 2007 11:05
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: 2102-75
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Tasub tähelepanelik olla tekstiilkattega voolikutega... nõuka ajal oli juhus sellise pragunenud voolikuga mootor põlema panna.
Pilk veel peale enne värvitöid
Tänu Ladaklubi lehele sain hea kontakti ja tänaseks päevaks on asi jõudnud nii kaugele, et viisin auto töösse. Jõudu tööle meistrile!