VAZ 21011, hugovaher, 1976
VAZ 21011, hugovaher, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tänased pildid VAZ 21011 (1975)
Täna panin tagatulede juhtmed õigesti külge. Originaalrehvidega rattad on veel alla panemata. Raadio on veel väljavahetamata ja antenni ei ole jõudnud paika panna, see on hetkel lihtsalt külge kruvitud. Kapotialune vajab veel tööd ja pagasnik tuleb korda teha, pagassiga saab olema veel peamurdmist kas, mida ja kuidas teha. Seal on poritiibadel parajalt seda kahurimääret. Tolmu leidub ja muud puru ja igasugustes aukudes ja pragudes.
Aga muidu pole viga. Hakkab looma.
Roolilt võtsin katte maha ja õigesti tegin, sest selle all oli parajalt tolmu jms. Roolil väike mõra ka, ideaalis vahetaks välja. Aga nüüd istub rool peos nagu isa oranzhis 011-s.
Panen pilte ka, sai palju.
Tänusõnad maaler Taavile. Kes soovib normaalse hinnaga teenust, mul on number!
Ja Raulile ka suur tänu nõu ja juppide eest!
Head jaani!
Aga muidu pole viga. Hakkab looma.
Roolilt võtsin katte maha ja õigesti tegin, sest selle all oli parajalt tolmu jms. Roolil väike mõra ka, ideaalis vahetaks välja. Aga nüüd istub rool peos nagu isa oranzhis 011-s.
Panen pilte ka, sai palju.
Tänusõnad maaler Taavile. Kes soovib normaalse hinnaga teenust, mul on number!
Ja Raulile ka suur tänu nõu ja juppide eest!
Head jaani!
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Väga-väga ilus tulemus. Üldmulje on nagu vaataks just salongist väljunud sõiduriista
Täna ka veidi tehtud
Täna vahetasin ära kapotialuse tule, klaasipesuvedeliku paagi asendasin kummikotiga. Ja üksiku signaali asendasin kahe värvitud originaaliga. Signaal kahjuks heli sisse ei võtnud. Aga ta ei võtnud juba siis, kui enne värvimist seda proovisin. Kaitsmes asi pole, sest kaitse on terve (salongivalgus ka selle alt ja see töötab, kaitse nr 1). Kusagil mingi kamm, ei saanud üksi täna kontrollida, kas vool üldse vajalukku kohta jõuab. See töö jääb tulevikku.
C-piilari õhuvõtuavade tihendid, kõlbasid siiski. Vaatasin nad üle, olid terved. Lasin pisut kuumas vees liguneda ja õrnalt venitasin siit-sealt. Said paika.
C-piilari õhuvõtuavade tihendid, kõlbasid siiski. Vaatasin nad üle, olid terved. Lasin pisut kuumas vees liguneda ja õrnalt venitasin siit-sealt. Said paika.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Täna sai roolile kate uuesti peale. Pesin ära ja keerasin tagurpidi, välimus on tipp-topp, ei ole pleekinud. Paika sai poole tunniga.
Esimesed rihmad vahetasin ära. Uued pisut värskema välimusega.
Olen pikalt kaalunud ja otsustasin, et tagumised rihmad panen siiski ka. Kuigi sellel autol ei olnud algselt. Perega liikudes tahaks, et reisijad salongis paigal püsiksid. Rihmad on olemas, aga pisut tarvis mõelda, kuidas ma need paigaldan.
Kahjuks signaale tööle ei saanud. Sai kontrollitud- vool jõuab signaalideni. Midagi on neil sees viltu. Aga lahti neid ei saanud veel, sest mõned kruvid on kõvasti kinni ja kruvipäid kerge maha keerata. Aga mul on üks alternatiiv töös.
Järgmise nädala programmis õli vahetus esimese asjana. Koos õliga vahetan ka filtri. Asemele läheb Made in USSR toode. Antenn on vaja paika saada, raadio välja vahetada ja testida ja esimesed logarid saan ka ehk kätte.
Asi edeneb.
Esimesed rihmad vahetasin ära. Uued pisut värskema välimusega.
Olen pikalt kaalunud ja otsustasin, et tagumised rihmad panen siiski ka. Kuigi sellel autol ei olnud algselt. Perega liikudes tahaks, et reisijad salongis paigal püsiksid. Rihmad on olemas, aga pisut tarvis mõelda, kuidas ma need paigaldan.
Kahjuks signaale tööle ei saanud. Sai kontrollitud- vool jõuab signaalideni. Midagi on neil sees viltu. Aga lahti neid ei saanud veel, sest mõned kruvid on kõvasti kinni ja kruvipäid kerge maha keerata. Aga mul on üks alternatiiv töös.
Järgmise nädala programmis õli vahetus esimese asjana. Koos õliga vahetan ka filtri. Asemele läheb Made in USSR toode. Antenn on vaja paika saada, raadio välja vahetada ja testida ja esimesed logarid saan ka ehk kätte.
Asi edeneb.
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Kas 1976. aasta 011 kerel on tehase poolt rihmade kinnituskohad tagaistme reisijate jaoks piilarikatete ja istme all olemas? Kui on siis ju pole midagi eriti mõelda et nendele kohtadele peab kinnitama.hugovaher kirjutas:Olen pikalt kaalunud ja otsustasin, et tagumised rihmad panen siiski ka. Kuigi sellel autol ei olnud algselt. Perega liikudes tahaks, et reisijad salongis paigal püsiksid. Rihmad on olemas, aga pisut tarvis mõelda, kuidas ma need paigaldan.
Kui aga tehasest rihmade paigaldamise valmidust (kinnituskohti) tehtud pole siis ise ei tasu neid aretama hakata. Selline tegevus on ka seadusega keelatud ja põhjusega kuna omaaretis võib reaalse avarii korral rohkem kahju kui kasu tuua.
Aga muidu edu masinaga!
Väga kena auto ja efektne värv.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Kindlasti on tagaturvavööde jaoks kinnituskohad olemas.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Väga hea, kui oleks augud. Kui vihm üle jääb, lähen kohe õue ja vaatan järele.
Uudist nüüd veel nii palju, et vanakooli uksetihendid 2 tk sain Raulilt ja täna õnnestus kaks soetada Ülo ärist. Sealt samast sain ka salongi valgusti.
Uudist nüüd veel nii palju, et vanakooli uksetihendid 2 tk sain Raulilt ja täna õnnestus kaks soetada Ülo ärist. Sealt samast sain ka salongi valgusti.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Kas need on need kolm auku, mis on istmepadja ja seljatoe vahekohas keres, hetkel kummikorgiga kinni? Õigemini keskel on neid kolm. Äärtesse ei vaadanud, aga ju siis seal peab ka neid olema.SexSix kirjutas:Kindlasti on tagaturvavööde jaoks kinnituskohad olemas.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Vaata, kas põhja all on vastumutrid? Muidu peaks olema jah. C-piilari (polstri) taga peaksid ka olema. Äkki mõni uuem siks vaateväljas, sealt hea vaadata.
- simmer
- Aasta Projekt
- Postitusi: 73
- Liitunud: 03 Sept 2007 11:05
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: 2102-75
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
[quote="SexSix"]Vaata, kas põhja all on vastumutrid? Muidu peaks olema jah. C-piilari (polstri) taga peaksid ka olema. Äkki mõni uuem siks vaateväljas, sealt hea vaadata.
auto alt näevad need vastused välja sellised
auto alt näevad need vastused välja sellised
Veel pisut nokitsetud
Sain Virumaalt paki (suur tänu Simmer!) ja sain jälle veidi nokitseda.
Täna asendasin aknaklaasipesuvedeliku kummikoti õige kummikotiga. Õige oli see tõesti, sest klaasipesuvedeliku plasttoru sobis selle kummikoti korgi auku nagu valatult (eelmisega tuli pisut kombineerida).
Seejärel sai auto uued peeglid. Vana juhipoolne oli juba pisut roostes ja teine, kaassõitja poolne, polnud originaal.
Vahetasin ära salongitule.
Küürisin puhtaks rattakoopa, kus tagavararatas käib. See pool on paugu saanud ja üles löödud, seetõttu ka paksu kahurimäärde kihi all. Peaksin seda tiiba seest kunagi hiljem töötlema, nagu ka kogu pagasnikut, aga täna piirdusin puhastamisega.
Musta mati, mis oli pagassi põrandal, tõmbasin spreivärviga ka üle. Nüüd on ka pagasiruum viisakama välimusega.
Kapoti all asendasin õhufiltri korpusest tuleva gofreeritud toru vana originaaliga. Splintklambritega.
Nüüd ootan, et papp-paneelid, mis ees jalgaderuumis külgedele käivad, ära kuivaks. Said ka uue värvi peale.
Ees ootab antenni vahetus/oma kohale panek. Ei ole seni lahti saanud, pagana kõvasti on kinni tõmmatud.
Ja siis veel raadio paika.
Pärast neid töid võiks ju vahetada ka uksetihendid/reguleerida veel kord uksed. Ja panna originaalrehvidega rattad alla, et saaks praegused veljed puhastusse ja värvimisse viia.
Siis võiks juba ringi hakata liikuma.
Esimene sõit õlivahetusse ja teine klaasitöökotta, kus lasen kolmnurkakna kinnituse tagasi liimida. See püsis eelmise aasta oktoobrist kuni selle aasta 20nda juunini. Võiks kauem püsida.
Tänaseks kõik.
Täna asendasin aknaklaasipesuvedeliku kummikoti õige kummikotiga. Õige oli see tõesti, sest klaasipesuvedeliku plasttoru sobis selle kummikoti korgi auku nagu valatult (eelmisega tuli pisut kombineerida).
Seejärel sai auto uued peeglid. Vana juhipoolne oli juba pisut roostes ja teine, kaassõitja poolne, polnud originaal.
Vahetasin ära salongitule.
Küürisin puhtaks rattakoopa, kus tagavararatas käib. See pool on paugu saanud ja üles löödud, seetõttu ka paksu kahurimäärde kihi all. Peaksin seda tiiba seest kunagi hiljem töötlema, nagu ka kogu pagasnikut, aga täna piirdusin puhastamisega.
Musta mati, mis oli pagassi põrandal, tõmbasin spreivärviga ka üle. Nüüd on ka pagasiruum viisakama välimusega.
Kapoti all asendasin õhufiltri korpusest tuleva gofreeritud toru vana originaaliga. Splintklambritega.
Nüüd ootan, et papp-paneelid, mis ees jalgaderuumis külgedele käivad, ära kuivaks. Said ka uue värvi peale.
Ees ootab antenni vahetus/oma kohale panek. Ei ole seni lahti saanud, pagana kõvasti on kinni tõmmatud.
Ja siis veel raadio paika.
Pärast neid töid võiks ju vahetada ka uksetihendid/reguleerida veel kord uksed. Ja panna originaalrehvidega rattad alla, et saaks praegused veljed puhastusse ja värvimisse viia.
Siis võiks juba ringi hakata liikuma.
Esimene sõit õlivahetusse ja teine klaasitöökotta, kus lasen kolmnurkakna kinnituse tagasi liimida. See püsis eelmise aasta oktoobrist kuni selle aasta 20nda juunini. Võiks kauem püsida.
Tänaseks kõik.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Signaal otse akule ühendades töötab? Proovid üksiku juhtmejupiga signaali klemmist korraks plussi panna, miinuse saab korpuse kaudu massist (ehk on seal vilets ühendus?). Üldiselt nii peaks pasun röökima. Mul oli kunagi juhus, et igat pasunat eraldi akult kontrollides töötasid, mõlemad kokku ühendades tegi ainult piiksatusi. Siiani ei tea, mis seda anomaaliat tegi, aga peagi jäid mõlemad pasunad täitsa tummaks.hugovaher kirjutas: Kahjuks signaale tööle ei saanud. Sai kontrollitud- vool jõuab signaalideni. Midagi on neil sees viltu. Aga lahti neid ei saanud veel, sest mõned kruvid on kõvasti kinni ja kruvipäid kerge maha keerata. Aga mul on üks alternatiiv töös.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Roolilt tuutu andes ikka ühendatakse mass?
Raadio on aga ei ole ka
Täna paigaldasin raadio, mis oli pool aastat keldris oodanud. Nüüd selgub, et siiski ei tööta (pole tuld, pole kahinat). Armatuur sai ilusam. Nüüd otsin jälle sama marki mürakasti.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Tere. Ma ei ole otse proovinud. Sain ühed teised, mis olla maha võttes töötanud. Aga... nojah, üks töötab (madalam heli), teine on vait kui sukk.
Aga ma alla ei anna. Katsetan veel.
Aga ma alla ei anna. Katsetan veel.
EdR kirjutas:Signaal otse akule ühendades töötab? Proovid üksiku juhtmejupiga signaali klemmist korraks plussi panna, miinuse saab korpuse kaudu massist (ehk on seal vilets ühendus?). Üldiselt nii peaks pasun röökima. Mul oli kunagi juhus, et igat pasunat eraldi akult kontrollides töötasid, mõlemad kokku ühendades tegi ainult piiksatusi. Siiani ei tea, mis seda anomaaliat tegi, aga peagi jäid mõlemad pasunad täitsa tummaks.hugovaher kirjutas: Kahjuks signaale tööle ei saanud. Sai kontrollitud- vool jõuab signaalideni. Midagi on neil sees viltu. Aga lahti neid ei saanud veel, sest mõned kruvid on kõvasti kinni ja kruvipäid kerge maha keerata. Aga mul on üks alternatiiv töös.
Kolmnurkakna lukk
Kolmnurkakna lukk kukkus suve hakul küljest. Täna käisin Tähe tn ühes klaasitöökojas, kus see liimiti jälle tagasi.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Raadiot plaanid jätta kesk ja pikklained mängima, või on mingeid muud mõtteid?
Hetkel päevasel ajal saab kesklaines kätte 1035 khz töötava Radio Eli (venekeelne usuraadio) või pikklainelt 225 khz Polskie Radio 1. Öösel aga valik suureneb (Vesti FM 1413 khz, Radio Svoboda 1386 khz, Radio Ukraine int. 1431khz ja palju muud, näiteks Radio Romania aktualitet mis laseb ka väga head muusikat.) Pärnus hästi kuulda Radio Merkurs Riiast 1485khz.
Samas võib mittetöötavat raadiot ümber teha 88-108 FM laineala peale või lisada AUX sisend või bluetooth vastuvõtja... Ise teen nii et säilitan kesklainet, aga ümberlülitades LW ehk pikklaine peale aktiveerub bluetooth vastuvõtja ja saab mängida telefoni pealt kasvõi internet raadiot. (LW pealt ei tule suht miskit enam ja järjest kaob sealt kanaleid, nüüd ka lisandus üks eetri segaja kaugloetavate arvestite näol mis töötab 64 khz peal ja katab kogu LW laineala)
Need olid minu mõtted raadio osa pealt.
Edu ilusa auto korrastamisel!
Hetkel päevasel ajal saab kesklaines kätte 1035 khz töötava Radio Eli (venekeelne usuraadio) või pikklainelt 225 khz Polskie Radio 1. Öösel aga valik suureneb (Vesti FM 1413 khz, Radio Svoboda 1386 khz, Radio Ukraine int. 1431khz ja palju muud, näiteks Radio Romania aktualitet mis laseb ka väga head muusikat.) Pärnus hästi kuulda Radio Merkurs Riiast 1485khz.
Samas võib mittetöötavat raadiot ümber teha 88-108 FM laineala peale või lisada AUX sisend või bluetooth vastuvõtja... Ise teen nii et säilitan kesklainet, aga ümberlülitades LW ehk pikklaine peale aktiveerub bluetooth vastuvõtja ja saab mängida telefoni pealt kasvõi internet raadiot. (LW pealt ei tule suht miskit enam ja järjest kaob sealt kanaleid, nüüd ka lisandus üks eetri segaja kaugloetavate arvestite näol mis töötab 64 khz peal ja katab kogu LW laineala)
Need olid minu mõtted raadio osa pealt.
Edu ilusa auto korrastamisel!
Jupid Venemaalt!
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Selleks, et signaali pasunast heli kätte saada on vaja sinna nii pluss kui ka mass klemmide külge ühendada. Kui mass korpusesse ühendada siis ei juhtu midagi. Kapoti all jookseb pasunale pidev pluss peale ja mass antakse läbi rooli.