1. leht 1-st

2106, Uku93, 1989

Postitatud: 06 Nov 2016 20:51
Postitas Uku93
Lisan oma projekti ka siia. Autoks 2106, 1.3l. Auto kere suhtes väga halvas seisus. Korralikult põllul sõidetud. Kuna autol dokid olemas ja aprillis ülevaatus lõppenud siis tekkis mõte see tänavale tagasi tuua. Kas ka õnnestub see jäägu tulevikku :D

Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Vaja oleks selle plekialla poolraam tekitada, kuhu kinnitada tagasilla varras. Poolraam poolenisti väljalõigatud ja taastada pole võimalik. Küsin siis kas kusagil müüakse veel poolraame poes? või tuleb ise see valmis väänata?


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Pilt

Postitatud: 07 Nov 2016 08:59
Postitas ats97
Enamuse vajalikest keredetailidest ning muudest osadest leiab siit: www.codevaruosad.ee , kuid vaadates seda kere siis oleks parem küll keredoonor leida. See paistab küll väga nutuses seisus olema.

Ats.

Postitatud: 07 Nov 2016 12:17
Postitas Uku93
Okei, tänud. Uurin mis sealt pakutakse. Kere jama jah aga ei raatsi vanarauda saata. Odavam oleks olnud sõitev lada osta. Ostsin eraldi ka traatkeevituse plekitööde jaoks, et kätt harjutada.

Postitatud: 07 Nov 2016 14:18
Postitas Raig0
Minu arust just tore, et ka sellistest s****t saia tehakse. Ise olen ka ühe teinud ja teine roostehunnik käsil praegu. Kiitused minu poolt. :)

Postitatud: 07 Nov 2016 20:58
Postitas Vaz2103
Oh jah enne põlluralli mehi oli see masin minu käes. Ostsin Viljandist vihmasel õhtul pimedas, ülevaatus kehtis mootor töötas, natuke viletsalt keevitatud uksed jäid ainult silma, katsusin karbid olid tugevad, küsisin kas põhi on korras, öeldi, et enam vähem. Nii ma siis selle helesinise unistuse ära ostsin ja Haapsalu poole suundusin. Mingi paarkümmend kilomeetrit enne Haapsalut, nii kiirusel umbes 110km/h hakkas masin kurvis ujuma, see oli tuttav tunne, kuna ennegi selline siguli olnud millel tagasild all lahti. Vähendasin kiirust ja sõitsin edasi, siis hakkas veel kütuse voolik ka lekkima, aga vedas koduni ära. See vinkel raud ühel pildil oli ajutine lahendus, et sild paigal püsiks, siis oli veel poolraami jäänus alles mille külge keevitada. Sai mingi aeg kasutatud lihtsamete otsade tegemiseks tagavara autona peaaegu ülevaatuse lõpuni. Kuna põhja alune nägi välja ikka väga jube siis jäi seisma. Panin müüki, tulid noored järgi Lihulast ja kuulsin veel kuidas tee nurga peal korralikult ketsi lasti, kuigi olin öelnud et tagasild võib lahkuda positsioonilt. Nagu piltidelt paistab on sel masinal peale mind olnud päris raske elu, kuna minu käes oli masin sirge ja suuremate mõlkideta. Soovin edu teile keretöödel, mina näiteks kandsin selle põhja maha, liiga suur töö tundus.

Postitatud: 07 Nov 2016 21:05
Postitas Tony_2106
Soovin edu selle 06-e taastusel.

Postitatud: 07 Nov 2016 22:05
Postitas Uku93
Karbid tunduvad sellel autol siiani päriskõvad aga eks näe mis seal värviall on. Auto tõin lihulast paarnädalat tagasi. Praegu seisab kapotiall kanister, tundus jah paagi toru alt katki olema aga pole veel süvenenud sellesse, eks veab uuetoru sinna. Vaikselt tasapisi nokitsedes ei tundugi see töö nii suur aga palju ees veel, et korraliku asja saada ja kiiret ka pole kuhugi.

Postitatud: 08 Nov 2016 02:17
Postitas Vaalo
Tere!
Üks soe soovitus oleks tööde ajaks auto sisu tühjaks ja enda ümbrus korda teha. Praegu jääb osi pilte vaadates paratamatult mulje, nagu ehitataks peldikus peldikut. Lisaks sellele, et puhtamas keskkonnas on endal mõnusam toimetada, on see ka ohutum, sest et sellises sodihunnikus keevitades võib juhtuda teadagi mis.
Aga igatahes soovin edu sellel raskel teel!

Postitatud: 08 Nov 2016 09:00
Postitas Raig0
Lisan veel, et võiks klaasid ka eest võtta, sest kui juhuslikult kunagi toonkilet tahad panna, ss pole midagi teha enam nende klaasidega - keevitus- või relakatäppe täis. Ise kogenud juba.