2105, teitur, 1982

2105, teitur, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#21

Postitus Postitas olaaf » 11 Dets 2016 13:04

metalltihend kokkusurutuna mikromeetri järgi 1,15 ava 83,8-84,1 sõltuvalt partiist
vene parem paraniit tihend paksusega 1,2...1,25mm kokkusurutuna
payen - 1,5
master sport tihend 1,6-1,7
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#22

Postitus Postitas teitur » 18 Dets 2016 17:36

Midagi on vahepeal tehtud ka. Rohkem küll tükke ära võetud, aga midagi ka tagasi pandud :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Roostesemad kohad lasin liivaga üle.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 16:03, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#23

Postitus Postitas teitur » 22 Jaan 2017 21:14

Täna oli üle pika aja viitsimist auto kallal käia.

Võtsin käsile esimeste kandurite vahetuse. Tükk tegemist, et neid kätte saada. Kokku kulus 5-6 tundi ühe eemaldamiseks.

Pilt

Pilt

Kahjuks on uued varuosaplekid õhemast materialist, kui originaal.

Vahepeal jõudis minuni ka Hr. Orupõllu valmistatud poolpuur, mida saab siis kunagi kokku panna, kui kere peaks keevitatud saama :D Ehk siis võibolla kevade poole.

Kolvid jõudsid ka pärale, järgmise nädala jooksul prooviks ploki puuri alla saata. Siis saab mootoriga ka edasi minna. Kepsud ajasin vahepeal kaalu. Sain ka reguleeritava rihmaratta ja kergema alumise käbi ja vahevõlli ratta.

Veidi sai erinevaid mootori detaile kaalutud:

Ketimootori alumine ketiratas 178g
Rihmamootori alumine käbi 334g
Kiilrihma seib 999g
Väntvõlli otsamutter 107g
STD VL. klapp 73g
STD SL. klapp 81g
Originaal klapitaldrik 23g
ALU klapitaldrik 8g
STD rihmamootori rihmaratas 899g


Kokkuvõttes kaalun ära kogu rihmamajanduse pöörlevad osad ja sama ka ketimootoriga. Saab võrrelda kumb siis väiksema pöörleva massiga tuleks.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 16:05, muudetud 1 kord kokku.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#24

Postitus Postitas olaaf » 23 Jaan 2017 11:07

täpselt sama tuleb üles alla vehkiv mass.. rihmaga motooril on eeliseks vaid see, et rihm ei kanna väntvõlli vibratsioone klapiajamile edasi, lisaks on nuka keeramine väga mõnus, mootor tötöab vaiksemalt...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#25

Postitus Postitas teitur » 23 Jaan 2017 17:31

Paar pilti siis ratastest, kes tundsid huvi.

Pilt

Pilt

Pilt

Kaalud ka:

Regullitav ratas 687g
Kergendatud ratas 576g
Kergendatud alumine ratas 231g
STD suur ketiratas 607g
Madala ploki kett 794g

Rihma unustasin kaaluda :)
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 16:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#26

Postitus Postitas teitur » 05 Veebr 2017 21:21

Plokk rändas Katusepapi tn. meeste kätte puuri alla.

Roolikarbi ja sillatala kinnituste tugevdused vaja veel teha.
Stabika kinnitused viisin 15mm ettepoole.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#27

Postitus Postitas teitur » 16 Apr 2017 16:26

Jätkame...

Pilt

Pilt

Pilt

Et sillatala veidi kindlamalt kere küljes püsiks.

Pilt

Pilt

Algas välihooaeg.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#28

Postitus Postitas teitur » 07 Mai 2017 21:28

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#29

Postitus Postitas teitur » 14 Mai 2017 23:55

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#30

Postitus Postitas teitur » 28 Mai 2017 18:56

Tagasillatala pritsitud, keevitatud, värvitud. Originaaltala muidugi nii mäda, et lendas vanarauakasti.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#31

Postitus Postitas teitur » 01 Juul 2017 18:07

Ootan sobivat ilma, et salongi ja pagasnikusse värv peale lasta.

Pilt

Pilt

Pilt

Kui tuba saab värvitud, tahaks põhjaalusega edasi minna. Hetkel epo ja hermeetik all, ühe laari värvi laseks veel ja siis Novol Cobra kastikatte materialiga madalamad pinnad ja koopad üle pritsida.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Re: 2105, teitur, 1982

#32

Postitus Postitas 01vaz01 » 01 Juul 2017 22:53

Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal :)
Jätkab samas vaimus!

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#33

Postitus Postitas teitur » 02 Juul 2017 18:39

01vaz01 kirjutas:Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal :)
Jätkab samas vaimus!


Tänan heade sõnade eest ja püüan ikka asja edasi ajada ;)

Täna siis lubas ilmataat oodatud värvitöö ka lõpule viia.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#34

Postitus Postitas teitur » 18 Juul 2017 22:02

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#35

Postitus Postitas teitur » 11 Okt 2017 23:02

Pikalt on vaikus olnud. Palju pole tehtud aga midagi siiski.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kere tagumine osa pahteldatud. Uksed ka puhastatud ja esimestele uued plekid pandud.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

Re: 2105, teitur, 1982

#36

Postitus Postitas olaaf » 15 Okt 2017 22:50

Hea töö!

paneks sulle kohe laigi :) :rolleyes
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#37

Postitus Postitas teitur » 18 Okt 2017 20:01

olaaf kirjutas:Hea töö!

paneks sulle kohe laigi :) :rolleyes


Tänan :)

Mootori tuba sai valge kuue.
Lasin valge märjalt otse epo peale. Varem pole nii teinud, näis mis juhtub :D

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2105, teitur, 1982

#38

Postitus Postitas Hulkur » 01 Nov 2017 21:20

teitur kirjutas:Jätkame...

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt



Seleta mulle +/-

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2105, teitur, 1982

#39

Postitus Postitas teitur » 01 Nov 2017 22:59

Hulkur kirjutas:
teitur kirjutas:Jätkame...

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt



Seleta mulle +/-



Pigem võiksid mulle seletada +/-, kuna sul suuremad kogemused :)
Ütleme siis, et pluss on saavutatav järeljooks. Kuna modelleerimist ja mõõtmisi teinud pole siis negatiivseid mõjusid muudele näitajatele ei oska sulle välja tuua.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1214
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2105, teitur, 1982

#40

Postitus Postitas VäikeMägilane » 02 Nov 2017 10:37

Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.
Festina lente!


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist