2105, teitur, 1982
2105, teitur, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna oli üle pika aja viitsimist auto kallal käia.
Võtsin käsile esimeste kandurite vahetuse. Tükk tegemist, et neid kätte saada. Kokku kulus 5-6 tundi ühe eemaldamiseks.
Kahjuks on uued varuosaplekid õhemast materialist, kui originaal.
Vahepeal jõudis minuni ka Hr. Orupõllu valmistatud poolpuur, mida saab siis kunagi kokku panna, kui kere peaks keevitatud saama Ehk siis võibolla kevade poole.
Kolvid jõudsid ka pärale, järgmise nädala jooksul prooviks ploki puuri alla saata. Siis saab mootoriga ka edasi minna. Kepsud ajasin vahepeal kaalu. Sain ka reguleeritava rihmaratta ja kergema alumise käbi ja vahevõlli ratta.
Veidi sai erinevaid mootori detaile kaalutud:
Ketimootori alumine ketiratas 178g
Rihmamootori alumine käbi 334g
Kiilrihma seib 999g
Väntvõlli otsamutter 107g
STD VL. klapp 73g
STD SL. klapp 81g
Originaal klapitaldrik 23g
ALU klapitaldrik 8g
STD rihmamootori rihmaratas 899g
Kokkuvõttes kaalun ära kogu rihmamajanduse pöörlevad osad ja sama ka ketimootoriga. Saab võrrelda kumb siis väiksema pöörleva massiga tuleks.
Võtsin käsile esimeste kandurite vahetuse. Tükk tegemist, et neid kätte saada. Kokku kulus 5-6 tundi ühe eemaldamiseks.
Kahjuks on uued varuosaplekid õhemast materialist, kui originaal.
Vahepeal jõudis minuni ka Hr. Orupõllu valmistatud poolpuur, mida saab siis kunagi kokku panna, kui kere peaks keevitatud saama Ehk siis võibolla kevade poole.
Kolvid jõudsid ka pärale, järgmise nädala jooksul prooviks ploki puuri alla saata. Siis saab mootoriga ka edasi minna. Kepsud ajasin vahepeal kaalu. Sain ka reguleeritava rihmaratta ja kergema alumise käbi ja vahevõlli ratta.
Veidi sai erinevaid mootori detaile kaalutud:
Ketimootori alumine ketiratas 178g
Rihmamootori alumine käbi 334g
Kiilrihma seib 999g
Väntvõlli otsamutter 107g
STD VL. klapp 73g
STD SL. klapp 81g
Originaal klapitaldrik 23g
ALU klapitaldrik 8g
STD rihmamootori rihmaratas 899g
Kokkuvõttes kaalun ära kogu rihmamajanduse pöörlevad osad ja sama ka ketimootoriga. Saab võrrelda kumb siis väiksema pöörleva massiga tuleks.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 16:05, muudetud 1 kord kokku.
Paar pilti siis ratastest, kes tundsid huvi.
Kaalud ka:
Regullitav ratas 687g
Kergendatud ratas 576g
Kergendatud alumine ratas 231g
STD suur ketiratas 607g
Madala ploki kett 794g
Rihma unustasin kaaluda
Kaalud ka:
Regullitav ratas 687g
Kergendatud ratas 576g
Kergendatud alumine ratas 231g
STD suur ketiratas 607g
Madala ploki kett 794g
Rihma unustasin kaaluda
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 16:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2105, teitur, 1982
Jätkame...
Et sillatala veidi kindlamalt kere küljes püsiks.
Algas välihooaeg.
Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.
Et sillatala veidi kindlamalt kere küljes püsiks.
Algas välihooaeg.
Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.
Re: 2105, teitur, 1982
Tagasillatala pritsitud, keevitatud, värvitud. Originaaltala muidugi nii mäda, et lendas vanarauakasti.
Re: 2105, teitur, 1982
Ootan sobivat ilma, et salongi ja pagasnikusse värv peale lasta.
Kui tuba saab värvitud, tahaks põhjaalusega edasi minna. Hetkel epo ja hermeetik all, ühe laari värvi laseks veel ja siis Novol Cobra kastikatte materialiga madalamad pinnad ja koopad üle pritsida.
Kui tuba saab värvitud, tahaks põhjaalusega edasi minna. Hetkel epo ja hermeetik all, ühe laari värvi laseks veel ja siis Novol Cobra kastikatte materialiga madalamad pinnad ja koopad üle pritsida.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Re: 2105, teitur, 1982
Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal
Jätkab samas vaimus!
Jätkab samas vaimus!
Re: 2105, teitur, 1982
Tänan heade sõnade eest ja püüan ikka asja edasi ajada01vaz01 kirjutas:Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal
Jätkab samas vaimus!
Täna siis lubas ilmataat oodatud värvitöö ka lõpule viia.
Re: 2105, teitur, 1982
Pikalt on vaikus olnud. Palju pole tehtud aga midagi siiski.
Kere tagumine osa pahteldatud. Uksed ka puhastatud ja esimestele uued plekid pandud.
Kere tagumine osa pahteldatud. Uksed ka puhastatud ja esimestele uued plekid pandud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 2105, teitur, 1982
Hea töö!
paneks sulle kohe laigi
paneks sulle kohe laigi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Re: 2105, teitur, 1982
Tänanolaaf kirjutas:Hea töö!
paneks sulle kohe laigi
Mootori tuba sai valge kuue.
Lasin valge märjalt otse epo peale. Varem pole nii teinud, näis mis juhtub
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2105, teitur, 1982
teitur kirjutas:Jätkame...
Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.
Seleta mulle +/-
Re: 2105, teitur, 1982
Hulkur kirjutas:teitur kirjutas:Jätkame...
Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.
Seleta mulle +/-
Pigem võiksid mulle seletada +/-, kuna sul suuremad kogemused
Ütleme siis, et pluss on saavutatav järeljooks. Kuna modelleerimist ja mõõtmisi teinud pole siis negatiivseid mõjusid muudele näitajatele ei oska sulle välja tuua.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2105, teitur, 1982
Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.
Festina lente!