2105, teitur, 1982

2105, teitur, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

2105, teitur, 1982

#1

Postitus Postitas teitur » 16 Okt 2016 18:23

Seekord sattus siis selline masin hoovi :D

Aastast 82, 1300 rihmaga mootor, neljane kast. Ega siin rohkem lisada polegi ja sellest olemasolevast ka palju järgi ei jää. Tuleb siis rajaauto millega saab sõita ka rahvaspordi üritustel.

Pikka juttu ei viitsi teha, rohkem rõhku piltidele...
Kui eelmine auto oli kere poolest väga hea, siis siin tuleb paraku teha s*tast saia.
Õnneks on kuhu külge keevitada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 14:47, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Hulkur » 16 Okt 2016 20:41

Mis pill seal taamal garages on?

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#3

Postitus Postitas teitur » 16 Okt 2016 23:58

 
Hulkur kirjutas:Mis pill seal taamal garages on?


Mitsu L200

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#4

Postitus Postitas teitur » 17 Okt 2016 23:33

Põhi seest puhas...

Pilt

Pilt

Muidu suht kobe, juhi jalgealune läheb suuremas osas vahetusse, tagant tungikronsade juurest ka paar lappi.

Tagapõlle alumine äär mäda, lõikasin maha ja tuleb pagassi põhjaga tasa. Summutile ka väike süvend. Läänemaa meestele mainiks ära, et alumiinium ja teras plekki keevitusega ühendada ei ole mõtet :D Sellist asja oli harrastatud siis tagapõlle alumisel äärel, lisaks muidugi hunnik pahtlit sinna otsa.

Pilt

Roosteuss ka sellistes kohtates tööd teinud.
Pilt
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:06, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#5

Postitus Postitas teitur » 23 Okt 2016 19:18

Pilt

Kogu see "remonditud" osa tuleb paraku välja vahetada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:16, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1030
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#6

Postitus Postitas ToM » 23 Okt 2016 20:10

Mis mootoriga plaanis?
m'kay

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#7

Postitus Postitas teitur » 23 Okt 2016 20:29

 
ToM kirjutas:Mis mootoriga plaanis?


Uus sisu sisse, kaaned kolled läbi puurida jms. Peale tuleb solex karbuss ja kontaktivaba süüde. Täpsem konf veel selgub.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#8

Postitus Postitas teitur » 18 Nov 2016 20:52

Väike update...

Enne lume tulekut sai juhi jalgealune plekk välja vahetatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Poolraam sai ka külge, kuid sellest pilte pole hetkel.

Järgmise sammuna peaks masina kuuri lükkama ja tehnika maha kratsima. Ja kui jagub motivatsiooni, siis ka edasi keevitama :D
Lisaks vahepeal Venemaalt paar kastitäit juppe varutud ja üks ports peaks veel tulema, siis enamus vajaminev olemas.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:38, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#9

Postitus Postitas MAZ » 18 Nov 2016 20:54

Tundub,et keegi asjapulk on kunagi roostes plekile. Uue pleki peale lasknud? Kuidas muidu seda jubedust põhja peal seletada.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#10

Postitus Postitas teitur » 18 Nov 2016 21:01

 
MAZ kirjutas:Tundub,et keegi asjapulk on kunagi roostes plekile. Uue pleki peale lasknud? Kuidas muidu seda jubedust põhja peal seletada.


Mäda osa eemaldamisega pole tõesti eriti vaeva nähtud. Lisaks pole kasutatud ei krunti, värvi, ega hermeetikut. Ainult mastiks on peale lastud ja kogu lugu.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#11

Postitus Postitas MAZ » 18 Nov 2016 21:11

Palju see hermeetik päästab,kui valtsi vahed jäetakse peale tööd puhastamata. Ehk tegu lausa õppepildiga,kuidas mitte autol põhja vahetada.:D Olen ka ise sellise praak tööga kokku puutunud,kus keegi asjapulk ei viitsinud, roostetanud plekke ära lõigata. Vaid lasi julmalt uue tiiva roostes tiiva peale. Peale siis pagasnikus urgitsemist tuli ka vana roostetanud tiib välja alt. Ning see,kuidas isegi keevituse jälgi polnud viitsitud ära lihvida,vaid traadi tükid vahtisid igast nurgast vastu.
Ju too onu,kes selle töö teostas arvas ka,et kes ikka selle vana autoga enam sõidab. Teen ajutiselt,mingi käki,saan raha ja rohkem enam ei pea sellega ajusid vaevama.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#12

Postitus Postitas teitur » 05 Dets 2016 23:05

Mootor maha tõstetud, lahti võetud ja suuremas osas ka läikima löödud...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Mootori sisemus oli üllatavalt korralik, kulumisrandid puuduvad. Ainukse asjana olid saaledel väikesed mõrad sees ja lahti võttes pudenesid ära :puzzled
Kui kolvid kätte saab, läheb puurija kätte.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1030
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#13

Postitus Postitas ToM » 08 Dets 2016 22:49

Jääb 1.3 ikka või tuleb juurde kuubikuid?
m'kay

hevi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.

#14

Postitus Postitas hevi » 09 Dets 2016 11:53

Mis huvitav 90 kraadine vahetükk see mootoriploki ja õlifiltri vahel on? Rihmaga mootoritel selline ainult?

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#15

Postitus Postitas teitur » 09 Dets 2016 17:54

Paar õhtut sai kere kallal ka nokitsetud ja midagi head sealt välja ei tulnud.

Mädaks osutusid esimesed amordi ja vedrukannud(või mis nende õige nimetus on?) Mõlema poole kummipuhvrid on plekist läbi tulnud :D
Õnneks on alumine osa niipalju kõva, et õõtsa kinnitus on veel paigas ja selle saab uue pleki paigaldusel aluseks võtta.

Pilt

Lisaks lähevad vahetusse aknaraami alumised nurgad ja esipõll. Ninaraami kannatab veel kasutada, kui puhtaks nühkida ja mõned kohad paigata. Tiiva eemaldamisel tuli alt muidugi välja ka teise tiiva jäänus :D

Pilt

Pilt

Pilt

Mootorisse 03 vänt riiulist ja niva ujuva sõrmega kepsud + siis uued kolvid. Kaanes tavapärased hingamise parendused ja vist estonets++ nukk sisse.

Õlifiltri kronsa selline jah ainult rihmaga mootoritel, et filtri ja poolraami vahele jääks piisavalt ruumi.

Kui keegi on võimeline sellele autole valmis tegema "poolpuuri" torud, siis võib julgelt ühendust võtta. Samuti on oodatud soovitused.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#16

Postitus Postitas Hulkur » 09 Dets 2016 21:48

Engine tuleb siis rihma, 80 vänt ja lühikese kepsukesega?

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1030
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#17

Postitus Postitas ToM » 09 Dets 2016 22:14

Kirjas ju et niva kepsud ujuva sõrmega - need ikka 136 mm. Ju siis kolvid midagi spetsimat?
m'kay

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#18

Postitus Postitas olaaf » 10 Dets 2016 00:23

Nukkvõlli kohapealt soovitaks midagi paremat..
Eelkõige peab lähtuma surveastmest mis õnnestub saada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 257
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#19

Postitus Postitas teitur » 10 Dets 2016 01:58

Surveastme sihiks 11-11.2 vahele. See eeldaks praeguste arvestuste kohaselt ca 32cc põlemiskambrit, kui tihendi paksus arvestatud 1mm ja kolvi süvendiks 3cc. Need muidugi esialgsed arvestused, reaalsemaks läheb siis kui tükid laual on. Kellegil infot kui paks jääb metallpakett kaanetihend?

Mis tolle nuka halvad küljed on? Klapitõusu ei tahaks väga suureks ajada.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#20

Postitus Postitas 01vaz01 » 10 Dets 2016 19:11

Metall tihend umbestäpselt 1,3 v 1,4 peaks olema. Orignaal 1,7


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist