Vaz 2101-3, Hiienurm, 1986
Vaz 2101-3, Hiienurm, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vaz 2101-3, Hiienurm, 1986
Tere,
Põhjus miks ma siia teema teen on lihtne. Näidata enda autot ja küsida küsimusi, sest neid mul ikkagi aeg ajalt tekib. Oli siis plaanis soetada endale talverallikas ja käisin ka ühte vaatamas 2105 Tallinna külje all, kuid see ei tundunud olevat see õige, sest kruusatee peal aukudest läbi sõites tahtis auto tuimalt lihtsalt kraavi minna. Lihtsalt ei olnud see õige ja pidin minema maale kartulit võtma. Järsku sõber helistab, et kuule siin üks prantslane omab siksi, et me lähme paneme tööle, et oled huvitatud? Ma, et nu dvj andke minna.
Helistavad, et pill käib, et tule kohale. Kohale jõutsin (4km sõita), siis ei tahtnud sidur lahutada, sest oli 1 aasta seisnud väljas. Lükkasime pilli teele ja panime autole käigu sisse ja lükkasime tööle. Natuke sõitmist ja käisid käigud ilusti.
Pikk jutt - igastahes sai ta siis järgmine päev ära soetatud.
Üks päev kulus auto pesemisele, kõik see sammal mis tuli maha küürida+ seest koristada. Teine päev kulus siis rehvipumpamisele, rihma vahetamisele, bensufiltri ja voolikute vahetamisele ja siis ülevaatusele.
Ideaalis võiksin välja vahetada mingi puksi, mis läheb varsti läbi ja mingi puks roolilatil vms. Pidurid võiksid ka sutike paremad olla. Kuid kõik jäi normide piiridesse, aga need saavad ka tehtud, kui aega saab.
Igastahes pilli ülevaatus Märtsini.
Kere on kõva ja põhi ka rahuldav.
Vaja teha:
Genekas ära puhastada või välja vahetada.
Valgevärvi taastajaga kogu auto üle käia.
Veljed tahaks uuesti üle värvida, vb ka laiaks teha.
Kaotada ära see must alumine äär.
Katuseraam üle värvida.
Kroom detailid läikima lüüa.
Tuhmunud detailid ellu äratada.
Võib-olla ka madalaks. (peab saama lihtsalt üle lamava mendist)
Mõlgist vabaneda.
Kindlasti on veel miskit, et tööd jagub aga on seda ka väärt.
Põhjus miks ma siia teema teen on lihtne. Näidata enda autot ja küsida küsimusi, sest neid mul ikkagi aeg ajalt tekib. Oli siis plaanis soetada endale talverallikas ja käisin ka ühte vaatamas 2105 Tallinna külje all, kuid see ei tundunud olevat see õige, sest kruusatee peal aukudest läbi sõites tahtis auto tuimalt lihtsalt kraavi minna. Lihtsalt ei olnud see õige ja pidin minema maale kartulit võtma. Järsku sõber helistab, et kuule siin üks prantslane omab siksi, et me lähme paneme tööle, et oled huvitatud? Ma, et nu dvj andke minna.
Helistavad, et pill käib, et tule kohale. Kohale jõutsin (4km sõita), siis ei tahtnud sidur lahutada, sest oli 1 aasta seisnud väljas. Lükkasime pilli teele ja panime autole käigu sisse ja lükkasime tööle. Natuke sõitmist ja käisid käigud ilusti.
Pikk jutt - igastahes sai ta siis järgmine päev ära soetatud.
Üks päev kulus auto pesemisele, kõik see sammal mis tuli maha küürida+ seest koristada. Teine päev kulus siis rehvipumpamisele, rihma vahetamisele, bensufiltri ja voolikute vahetamisele ja siis ülevaatusele.
Ideaalis võiksin välja vahetada mingi puksi, mis läheb varsti läbi ja mingi puks roolilatil vms. Pidurid võiksid ka sutike paremad olla. Kuid kõik jäi normide piiridesse, aga need saavad ka tehtud, kui aega saab.
Igastahes pilli ülevaatus Märtsini.
Kere on kõva ja põhi ka rahuldav.
Vaja teha:
Genekas ära puhastada või välja vahetada.
Valgevärvi taastajaga kogu auto üle käia.
Veljed tahaks uuesti üle värvida, vb ka laiaks teha.
Kaotada ära see must alumine äär.
Katuseraam üle värvida.
Kroom detailid läikima lüüa.
Tuhmunud detailid ellu äratada.
Võib-olla ka madalaks. (peab saama lihtsalt üle lamava mendist)
Mõlgist vabaneda.
Kindlasti on veel miskit, et tööd jagub aga on seda ka väärt.
- Fortran
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 57
- Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
- Asukoht: https://t.me/pump_upp
- Autod: VAZ 21013
- Kontakt:
Õnnesoovid Sulle ja Sigullile!
Kõiksugused kvaliteeditaastamised on teretulnud, kuid isiklikust vaatevinklist soovitaksin madalust MITTE ette võtta. Vajadusel vedrude vahetus või amortide vahetus kaasaegsete analoogide vastu on okei olukorras, kus säilib välimine originaalsus (mh veljed, katuseraam jms).
Sul tundub olevat kätte juhtunud viisakas toorik, mille puhul võiksid püüelda originaaliläheduse poole. Kui amordid-vedrud on õhtul, siis loomulikult tuleks nad vahetada, kuid raha mataksin järgmises lähenduses pigem pukside-sarniiride, roolikarbi, -otste ning laagritega pendelhoova peale.
Kindlasti tasub üle käia piduri-sidurisüsteem ning KÕIK vedelikud ära vahetada. Niimoodi saad õiges konditsioonis võimalikult hästi liikuva eksemplari. Kas muud ongi vaja?
Kõiksugused kvaliteeditaastamised on teretulnud, kuid isiklikust vaatevinklist soovitaksin madalust MITTE ette võtta. Vajadusel vedrude vahetus või amortide vahetus kaasaegsete analoogide vastu on okei olukorras, kus säilib välimine originaalsus (mh veljed, katuseraam jms).
Sul tundub olevat kätte juhtunud viisakas toorik, mille puhul võiksid püüelda originaaliläheduse poole. Kui amordid-vedrud on õhtul, siis loomulikult tuleks nad vahetada, kuid raha mataksin järgmises lähenduses pigem pukside-sarniiride, roolikarbi, -otste ning laagritega pendelhoova peale.
Kindlasti tasub üle käia piduri-sidurisüsteem ning KÕIK vedelikud ära vahetada. Niimoodi saad õiges konditsioonis võimalikult hästi liikuva eksemplari. Kas muud ongi vaja?