21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ggermpz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
- Asukoht: Soinaste
- Autod: Lada Samara 21099
Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
Hullu offroadi ta saama ei hakka. Pigem Niva eesmärk olla paralleelselt Samaraga igapäeva sõiduk. Aga selleks, et Vene autot niimoodi tarvitada peab vist ise ikkagi hakkama kereremonti õppima
Gaasipaak asub taga põhja all. Seal kus gaasita Nival summuti tagumine pütt.
Gaasipaak asub taga põhja all. Seal kus gaasita Nival summuti tagumine pütt.
-
ggermpz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
- Asukoht: Soinaste
- Autod: Lada Samara 21099
Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
Nivushkal nüüdseks kere lapitud. Hetkel käsil salongi kokku lappamine:
-
ggermpz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
- Asukoht: Soinaste
- Autod: Lada Samara 21099
Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
Keretööd said Nival praeguseks punkti logarite paigaldamisega.
Kõik mulgud Dinitrol ML-iga töödeldud. Keevised värvitud, hermetiseeritud ja kaetud Dinitrol 4942 kerevahaga pluss kahurimääre. Enne talve tuleb ette võtta veel põhjalikum kere korrosiooni vastu kaitsmine.
Nüüd on siis Samara kord keretöödesse minna:
Vahetusse lähevad esitiivad. Uued krunditud ja kaetud ühe kihi Raptoriga. Hiljem peitu jäävad kohad Dinitroli vahaga kaetud:
Aknaraami nurk:
Tagumised tiivaääred:
Suurem mure on esiustega (pildil vaid jäämäe veepealne osa):
Keegi siiani pole korralikke pakkunud ja 200 euro eest Venemaalt tellida (veel) ei raatsi.
Sama probleem ka Niva juhiukse ja tagaluugiga. Mõttes lihtsalt toorelt rooste välja lõigata ning klaasriide ja klaaskiudpahtliga agooniat pikendada.
Kõik mulgud Dinitrol ML-iga töödeldud. Keevised värvitud, hermetiseeritud ja kaetud Dinitrol 4942 kerevahaga pluss kahurimääre. Enne talve tuleb ette võtta veel põhjalikum kere korrosiooni vastu kaitsmine.
Nüüd on siis Samara kord keretöödesse minna:
Vahetusse lähevad esitiivad. Uued krunditud ja kaetud ühe kihi Raptoriga. Hiljem peitu jäävad kohad Dinitroli vahaga kaetud:
Aknaraami nurk:
Tagumised tiivaääred:
Suurem mure on esiustega (pildil vaid jäämäe veepealne osa):
Keegi siiani pole korralikke pakkunud ja 200 euro eest Venemaalt tellida (veel) ei raatsi.
Sama probleem ka Niva juhiukse ja tagaluugiga. Mõttes lihtsalt toorelt rooste välja lõigata ning klaasriide ja klaaskiudpahtliga agooniat pikendada.
-
ggermpz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
- Asukoht: Soinaste
- Autod: Lada Samara 21099
Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz
Suve jooksul sai Samara väljast valmis .
*Juhiuks välja vahetatud pisut korralikuma vastu.
*Uued esitiivad.
*Rooste kõikjalt likvideeritud. (Mõnest kohast korralikult, mõnest kohast üle jala).
*Värviks Raptor struktuurvärv.
*Uus esiklaas ja tagumine osa toonitud.
*Valuveljed püsivalt asendatud plekkvelgedega ja lisaks flantsid.
Tehnilise poole pealt sai taha stabikas paigaldatud. Kuna sellega seoses hakkas originaalpütt vastu kolisema siis niigi pooleks minev sumbuti sai ümberehituse. Kat alt ära, keskmine pütt uus ja taha vaid resonaator. Häälte osas sai tulemus väga hea. Mitte liiga vali ega ebameeldiv aga kiirendamisel mehine. All show but still no go.
*Juhiuks välja vahetatud pisut korralikuma vastu.
*Uued esitiivad.
*Rooste kõikjalt likvideeritud. (Mõnest kohast korralikult, mõnest kohast üle jala).
*Värviks Raptor struktuurvärv.
*Uus esiklaas ja tagumine osa toonitud.
*Valuveljed püsivalt asendatud plekkvelgedega ja lisaks flantsid.
Tehnilise poole pealt sai taha stabikas paigaldatud. Kuna sellega seoses hakkas originaalpütt vastu kolisema siis niigi pooleks minev sumbuti sai ümberehituse. Kat alt ära, keskmine pütt uus ja taha vaid resonaator. Häälte osas sai tulemus väga hea. Mitte liiga vali ega ebameeldiv aga kiirendamisel mehine. All show but still no go.