21063, v2ikek8lm, 1990
Postitatud: 19 Mai 2016 13:05
Tere!
Jagan ka siis enda hobimasinat. Tegemist on Vaz 21063, mis on sama vana kui mina. Soov oli nädalavahetustel rahvaspordi võistlustel käia, pean silmad jääraja võistlusi. Auto on soetatud 2013. aasta Tartust ja tol hetkel oli mootoriks 1,3 ja vihmavee toru otsast lõpuni. Kergelt suitses, kuid sõites oli tunne, et minekut on autol. Mälujärgi esimene võistlus oli 2013. a. sügisel ja Misso rallikrossi rajal RWD-klassis ja kõikides voorudes olin viimane. Sellest hetkest sain aru, et siin võistlustel ei sõida keegi stock masinaga. Koheselt võeti uue mootori ehitus käsile ja selleks sai 1,7 niva mootori plokk koos sisuga ja 011 plokikaas. Võistlusklassiks oli Sojuz, mis sai aluseks võetud ehitamisel, ehk siis enamjaolt kõik pidi jääma originaal juppide juurde. Seadistamas sai käidud veel Liguri juures. Kokkuvõttes tuli 2013-2014. aasta Võrumaa Talvekarikal Sojuz klassis 3 koht. Samal aastal Võrumaa Suvekarikal kaotati Sojuz klass ära. Sõita tahtsid ja tuli minna siis tagaveo klassi koos BMW'de ja MR2'ga konkureerima. Võtsin osa suvisest võistlustest jälle Missos, et teada saada kas põhiliselt stock 06 saab esi viie sisse tuua. Nagu selgus, väga ei Toyota MR2'd on omamoodi klass.
Nüüdseks on auto siis 2015 aasta sügisest graažis ja käib uue jõuallika ehitamine. Tuleb siis mootoriks Lada 110 pealt 1,5 liitrine 16v mootor koos Garrett T25 turboga.
Pildimaterjal räägib enda eest:
Väntvõllile on treitud siis laagripesa, kuna algset on tegemist esiveolise mootoriga ja puudub laager. Hoorattas on kergemaks treitud ja hammasvööd on liigutatud ~ 8 mm sissepoole.
Turbole kõige parema asukoha leidmine käsil siin
Lehe- ja torulaserist tulnud pudipadi
Esimese väljalaske kanali pidin uuesti tegema, kuna kollektori keevitamisel tõmbas materjal nii kõvasti paigast, et turbot ei õnnestunud külge kruvida. Toru jäi vastu akulaatorit.
Jagan ka siis enda hobimasinat. Tegemist on Vaz 21063, mis on sama vana kui mina. Soov oli nädalavahetustel rahvaspordi võistlustel käia, pean silmad jääraja võistlusi. Auto on soetatud 2013. aasta Tartust ja tol hetkel oli mootoriks 1,3 ja vihmavee toru otsast lõpuni. Kergelt suitses, kuid sõites oli tunne, et minekut on autol. Mälujärgi esimene võistlus oli 2013. a. sügisel ja Misso rallikrossi rajal RWD-klassis ja kõikides voorudes olin viimane. Sellest hetkest sain aru, et siin võistlustel ei sõida keegi stock masinaga. Koheselt võeti uue mootori ehitus käsile ja selleks sai 1,7 niva mootori plokk koos sisuga ja 011 plokikaas. Võistlusklassiks oli Sojuz, mis sai aluseks võetud ehitamisel, ehk siis enamjaolt kõik pidi jääma originaal juppide juurde. Seadistamas sai käidud veel Liguri juures. Kokkuvõttes tuli 2013-2014. aasta Võrumaa Talvekarikal Sojuz klassis 3 koht. Samal aastal Võrumaa Suvekarikal kaotati Sojuz klass ära. Sõita tahtsid ja tuli minna siis tagaveo klassi koos BMW'de ja MR2'ga konkureerima. Võtsin osa suvisest võistlustest jälle Missos, et teada saada kas põhiliselt stock 06 saab esi viie sisse tuua. Nagu selgus, väga ei Toyota MR2'd on omamoodi klass.
Nüüdseks on auto siis 2015 aasta sügisest graažis ja käib uue jõuallika ehitamine. Tuleb siis mootoriks Lada 110 pealt 1,5 liitrine 16v mootor koos Garrett T25 turboga.
Pildimaterjal räägib enda eest:
Väntvõllile on treitud siis laagripesa, kuna algset on tegemist esiveolise mootoriga ja puudub laager. Hoorattas on kergemaks treitud ja hammasvööd on liigutatud ~ 8 mm sissepoole.
Turbole kõige parema asukoha leidmine käsil siin
Lehe- ja torulaserist tulnud pudipadi
Esimese väljalaske kanali pidin uuesti tegema, kuna kollektori keevitamisel tõmbas materjal nii kõvasti paigast, et turbot ei õnnestunud külge kruvida. Toru jäi vastu akulaatorit.