vaz 2106 85.a
vaz 2106 85.a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
vaz 2106 85.a
Tere.
Auto on küll olnud juba oma 9 kuud minu käsutuses kuid alles nüüd on aega ja tahtmist ladaklubise ka oma pill üle panna . Selle aja jooksul mis ta mul olnud on on juba omajagu assju tehtud saanud ja tuleb veelgi. Tegu siis 85 aasta 2106-ga 1600 mootor ja üldiselt hästi säilinud ostetud sai ta ss 8 juuni 2015 rakverest.
Esimene pilt siis selline mis masinat teha sai
Auto on küll olnud juba oma 9 kuud minu käsutuses kuid alles nüüd on aega ja tahtmist ladaklubise ka oma pill üle panna . Selle aja jooksul mis ta mul olnud on on juba omajagu assju tehtud saanud ja tuleb veelgi. Tegu siis 85 aasta 2106-ga 1600 mootor ja üldiselt hästi säilinud ostetud sai ta ss 8 juuni 2015 rakverest.
Esimene pilt siis selline mis masinat teha sai
kahe käega kapoti all
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
Esimese asjana sai tuttava käest soetada tagumised ja uued esimesed turvavööd rullikutega. Ees oli algul tavalised vööd. Sai vahetatud eest ka üks sarniir, pidurid õhutatud, uus rihm mootorile ja veepump ja mindud ülevaatusele.
uploading images
uploading images
kahe käega kapoti all
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
üle vaatus sai ilusti läbitud ja nüüdseks ajaks on see juba aegunud. Siis sai suvel veel esi pidurid korralikult ette võetud. vahetatud esimesed piduri klotsid ja piduri suportid igatepidi ilusati puhtaks nühitud ja piduri kolvid ka puhataks tehud ja külge tagasi pandud
bmp
фото хостинг
фотохостинг бесплатно
Pidurid värgid korras sai vaadatud taga koobast, oli päris korralikult pindmist roostet. Sai kõik puhtaks nühitud ja mastiksiga üle tõmmatud. Järgmiseks sai siksiga väike tripp ära tehud peipsiäärde 288 km tuli. Üleüldse sai siksiga suvejooksul umbes 1000 km maha sõidetud. Peipsilt tagasi tulles sai märgatud et mootor ikkagi suitseb nata ja sai ette võetud klapisääre tihendite vahetus, millega suutsin vist ikkagi kerge käkki kokku keerata .
загрузить картинку в интернет
Ühesõnaga kogemuste puudumise tõttu ( olen alles 17 ) ei teadnud et peale nukvõlli mahavõtmist tuleb ka klapi vahed ära regullida, siis saigi ülejäänud suve niimoodi sõita ja alles suve lõpuks saime teada et nii vist ikkagi asi ei käi ja tuli ette võtta mootori remont. Järsku oligi sügis kätte jõudnud ja oli aeg mootorit lammutama hakata. Plaanid olid et kapremont: uued kolvirõngad, uued saaled, plokikaant kõvasti töödelda, kangem nukk jne jne
bmp
фото хостинг
фотохостинг бесплатно
Pidurid värgid korras sai vaadatud taga koobast, oli päris korralikult pindmist roostet. Sai kõik puhtaks nühitud ja mastiksiga üle tõmmatud. Järgmiseks sai siksiga väike tripp ära tehud peipsiäärde 288 km tuli. Üleüldse sai siksiga suvejooksul umbes 1000 km maha sõidetud. Peipsilt tagasi tulles sai märgatud et mootor ikkagi suitseb nata ja sai ette võetud klapisääre tihendite vahetus, millega suutsin vist ikkagi kerge käkki kokku keerata .
загрузить картинку в интернет
Ühesõnaga kogemuste puudumise tõttu ( olen alles 17 ) ei teadnud et peale nukvõlli mahavõtmist tuleb ka klapi vahed ära regullida, siis saigi ülejäänud suve niimoodi sõita ja alles suve lõpuks saime teada et nii vist ikkagi asi ei käi ja tuli ette võtta mootori remont. Järsku oligi sügis kätte jõudnud ja oli aeg mootorit lammutama hakata. Plaanid olid et kapremont: uued kolvirõngad, uued saaled, plokikaant kõvasti töödelda, kangem nukk jne jne
kahe käega kapoti all