vaz 2106 85.a

vaz 2106 85.a

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

vaz 2106 85.a

Postitus Postitas ubja47 »

Tere.
Auto on küll olnud juba oma 9 kuud minu käsutuses kuid alles nüüd on aega ja tahtmist ladaklubise ka oma pill üle panna :D . Selle aja jooksul mis ta mul olnud on on juba omajagu assju tehtud saanud ja tuleb veelgi. Tegu siis 85 aasta 2106-ga 1600 mootor ja üldiselt hästi säilinud :D ostetud sai ta ss 8 juuni 2015 rakverest.

Esimene pilt siis selline mis masinat teha sai Pilt
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Pilt
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Algul sai ss siksi hoitud sellises kuuris mis on juba praeguseks valmis ja üks teine uunikum seal sees :D
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Esimese asjana sai tuttava käest soetada tagumised ja uued esimesed turvavööd rullikutega. Ees oli algul tavalised vööd. Sai vahetatud eest ka üks sarniir, pidurid õhutatud, uus rihm mootorile ja veepump ja mindud ülevaatusele.

Pilt
uploading images
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

üle vaatus sai ilusti läbitud ja nüüdseks ajaks on see juba aegunud. Siis sai suvel veel esi pidurid korralikult ette võetud. vahetatud esimesed piduri klotsid ja piduri suportid igatepidi ilusati puhtaks nühitud ja piduri kolvid ka puhataks tehud ja külge tagasi pandud :D Pilt
bmp

Pilt
фото хостинг



Pilt
фотохостинг бесплатно


Pidurid värgid korras sai vaadatud taga koobast, oli päris korralikult pindmist roostet. Sai kõik puhtaks nühitud ja mastiksiga üle tõmmatud. Järgmiseks sai siksiga väike tripp ära tehud :D peipsiäärde 288 km tuli. Üleüldse sai siksiga suvejooksul umbes 1000 km maha sõidetud. Peipsilt tagasi tulles sai märgatud et mootor ikkagi suitseb nata ja sai ette võetud klapisääre tihendite vahetus, millega suutsin vist ikkagi kerge käkki kokku keerata :D . Pilt
загрузить картинку в интернет

Ühesõnaga kogemuste puudumise tõttu ( olen alles 17 ) ei teadnud et peale nukvõlli mahavõtmist tuleb ka klapi vahed ära regullida, siis saigi ülejäänud suve niimoodi sõita ja alles suve lõpuks saime teada et nii vist ikkagi asi ei käi ja tuli ette võtta mootori remont. Järsku oligi sügis kätte jõudnud ja oli aeg mootorit lammutama hakata. Plaanid olid et kapremont: uued kolvirõngad, uued saaled, plokikaant kõvasti töödelda, kangem nukk jne jne :D
kahe käega kapoti all
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Administreeriv toiming

Postitus Postitas sansa »

 ! Sõnum kasutajalt: sansa
Teema on liigutatud.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Vasta