2101, ivar, aasta teadmata
2101, ivar, aasta teadmata
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2101, ivar, aasta teadmata
See on siis minu 01, endine Tan'i oma.
Oli plaan täna Taali krossile minna, aga ühtteist veel nokitseda.
Edit by PuZuP
Oli plaan täna Taali krossile minna, aga ühtteist veel nokitseda.
Edit by PuZuP
plekid ju puha sirged:)ära sellega küll krossi sõitma mine, seal mingi ilge plekikolin koguaeg ...
muidu paistab üsna korralik teise mehe ralliauto kohta:rolleyes armatuurlaua võiksid muidugi mingi pisut kaubanduslikuma ilmega välja mõelda, see minu isiklik arvamus
btw, mis ka kapoti all on?
muidu paistab üsna korralik teise mehe ralliauto kohta:rolleyes armatuurlaua võiksid muidugi mingi pisut kaubanduslikuma ilmega välja mõelda, see minu isiklik arvamus
btw, mis ka kapoti all on?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
minu autu
Hetkel on kapotiall 1,4 mootor(s.o 011 82 mm 08 kolbidega, tavaline 2101 karpa suht jämedate düüsidega,kaan olla natuke tehtud. Kokkupanemisel on 1,7 L mootor laia nuki ja kõigi muude
kavalustega, ilmselt lähevad sinna 2 Dellortot ka juurde. Kolmapäeval saab auto
plokkdiffri ja Lada kasti alla, praegune on nagu Gronholmi peugeotil - 2-3 armastavad
välja tulla, kui gaas maha lasta. Sidur on Sachi korviga, ketas pisikesel mootoril
tavaline, kui 1,7 valmis saab, läheb keraamika. Veljed on Fiat 14" + Belgia protikummid. Armatuuri võiks natuke ilustada jah,
aga kaared segavad. Üritasin 03 armatuuri panna - otsad ei mahu. Krossi tahaks ikka
sõita, samas ECOt ka, probleemiks võib ülevaatus saada, need 268 ADX numbrid on ühe 03 omad mis McIveri teibiga koos püsib. Ilmselt aretan talve jooksul autio siiski
päris E-grupile vastavaks.
kavalustega, ilmselt lähevad sinna 2 Dellortot ka juurde. Kolmapäeval saab auto
plokkdiffri ja Lada kasti alla, praegune on nagu Gronholmi peugeotil - 2-3 armastavad
välja tulla, kui gaas maha lasta. Sidur on Sachi korviga, ketas pisikesel mootoril
tavaline, kui 1,7 valmis saab, läheb keraamika. Veljed on Fiat 14" + Belgia protikummid. Armatuuri võiks natuke ilustada jah,
aga kaared segavad. Üritasin 03 armatuuri panna - otsad ei mahu. Krossi tahaks ikka
sõita, samas ECOt ka, probleemiks võib ülevaatus saada, need 268 ADX numbrid on ühe 03 omad mis McIveri teibiga koos püsib. Ilmselt aretan talve jooksul autio siiski
päris E-grupile vastavaks.
-
rrobikbobic
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Täna üritasin Kulbilohus natuke sõita. 2 ringi oli väga mõnus, siis jäi seisma.
Sai igasugu trikke proovitud, kogu süütesüsteem vahetatud jne. Mingil hetkel
sai 3 silindrit jälle tööle, aga ei enamat .Sõtsin siis hoopis peugeotiga, mis muidu oli
veokiks ja tehnoabiks mõeldud. Kodus selgus,
et suur jäme plastikuga kaetud vasktoru, millega kütus tagant ette jõuab, oli mootoriruumi sisenemise kohalt ära väsinud ja lasi kütuse plastkatte vahele, kust see siis röömsasti igalepoole mujale tilkus v.a karburaatoritesse.
Kui me küünlaid vahetasime, siis ilmselt suruti auk jälle kokku ja natuke kütust läks karpasse.
Sai igasugu trikke proovitud, kogu süütesüsteem vahetatud jne. Mingil hetkel
sai 3 silindrit jälle tööle, aga ei enamat .Sõtsin siis hoopis peugeotiga, mis muidu oli
veokiks ja tehnoabiks mõeldud. Kodus selgus,
et suur jäme plastikuga kaetud vasktoru, millega kütus tagant ette jõuab, oli mootoriruumi sisenemise kohalt ära väsinud ja lasi kütuse plastkatte vahele, kust see siis röömsasti igalepoole mujale tilkus v.a karburaatoritesse.
Kui me küünlaid vahetasime, siis ilmselt suruti auk jälle kokku ja natuke kütust läks karpasse.
Siduri oli mootoriga kaasas, mingi sachs korv ja keraamiline ketas,
algselt vist Mättiku käest pärit. Tan kunagi mainis ka mis see sidur tal maksma
tuli, vist kolmeringis. Kast on hetkel tavaline - paaisajakroonine. Plokirovka Tani oma, hinnast siin foorumis omalajal palju juttu olnud. Keegi müüb praegu viljandis 4,6K vist?
Karpad skaharii käest ostetud ja weberite torukollektori külge pandud.
Karpade hinnad siis tavaliselt 2500-5000 kr paar.
algselt vist Mättiku käest pärit. Tan kunagi mainis ka mis see sidur tal maksma
tuli, vist kolmeringis. Kast on hetkel tavaline - paaisajakroonine. Plokirovka Tani oma, hinnast siin foorumis omalajal palju juttu olnud. Keegi müüb praegu viljandis 4,6K vist?
Karpad skaharii käest ostetud ja weberite torukollektori külge pandud.
Karpade hinnad siis tavaliselt 2500-5000 kr paar.