21011, Kriisa, 1979
21011, Kriisa, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
hehee mulle meeldib et sul on tulevikuplaanid paika pandud.aga kahjuks on see nii et tegemist siiski ladaga. see tähendab et iga plaanitud modifikatsiooni vahele pane 2-3 probleemi mis tekivad soovimatult ja enamasti siis kui neid kõige vähem oodata võib. aga julge pealehakkamine on pool võitu ja pane siis mõni pilt kah. muide tulevikuplaanidest alusta just selle vedrustuse parandamisega sest see on hulka olulisem kui uus audio või valuvelg.
Plaanid võivad ju alati olla, siis on jama kui auto lõpuks valmis saab ja midagi enam teha pole, siis tuleb vist järgmine toorik hankida ja otsast alustada. Olen üsna kindel, et see auto kunagi valmis ei saa, ennem ostan vast mõne "kiire ja vihase" välismaise masina. Praegu vähemalt on tegevus ja ajaviide olemas.
Ja on kuhu raha paigutada nii, et seda enam kunagi tagasi ei saa
Ja on kuhu raha paigutada nii, et seda enam kunagi tagasi ei saa
lada jah ses suhtes tänamatu, et oma higi ja vaevaga tehtud töö on hindamatu - ehk teiste sõnadega, keegi ei ole nõus niipalju maksma, kui palju sa oled temale kulutanud:rolleyes kuid auto on aus, mul ka suht sarnased plaanid sinu omadega võrreldes, kuid mul on juba edu sees, värvimine ja enamus keretöödest tehtud:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Keretöid mul palju pole vaja teha, roostet on minimaalselt, auke endateada kuskil pole. Katus on suur probleem, enne minu kui auto minu omaks sai olid keegi loll katusel vist seisnud ja seal olid suured mõlgid sees, neid täiesti välja saada ei õnnestunud. Pahtel äkki ei jää sinna kinni, katus ju päris palju vibreerib Ladal, aga äkki siis kui sissepoole pigimatid panna jääb.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Minu meelest on see efekt halb. Auto salongi tagaosa on vastikult valge ikkagi, mis mulle üldse ei meeldi. Taga on kardin vaid sellepärast, et ma ei suuda ise normaalselt tagaakent toonida, tal selline vastik kumerus sees ja ei tule hästi välja ja ma ei taha hakata sinna mingit pornotooni tegema kus õhk vahel. Kunagi lasen tagaakna mõnel toonimisega tegeleval firmal ära teha.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Täna ostsin valged suunatuleklaasid ja panin need ka autole külge, hind oli naeruväärne, 10 krooni üks klaas, nagu toidupoes oleks
Auto näeb nüüd palju ilusam ja clean'im välja.
Järgmine suurem töö on siduriketta vahetus. Normaalse st rahuliku sõidu juures veel sidur ei libise aga kui suuri pöördeid 3000+ anda mootorile, siis hakkab libisema.
Auto näeb nüüd palju ilusam ja clean'im välja.
Järgmine suurem töö on siduriketta vahetus. Normaalse st rahuliku sõidu juures veel sidur ei libise aga kui suuri pöördeid 3000+ anda mootorile, siis hakkab libisema.
Täna tegin siis jälle üle pika aja väljamineku auto heaks.
Ostsin uued esiistmed. Need siis 5. seeria BMW omad, peaks olema samad mis Bergi autoski, ainult käetoed on mõlemal seljatoe küljes. Ismed on kulunud ja räbalad, aga kui katted peale panna, siis on päris head, praegu igast huvitavaid ja normaalseid katteid saada. Kahe istme hinnaks oli 300 EEK. Mehaanika töötab neil ideaalselt.
Paigaladanud veel ei ole, seda teen arvatavasti paari nädala jooksul, enne paigadama ei hakka kui katted ka olemas.
Kui valmis, siis pildid ka.
Ostsin uued esiistmed. Need siis 5. seeria BMW omad, peaks olema samad mis Bergi autoski, ainult käetoed on mõlemal seljatoe küljes. Ismed on kulunud ja räbalad, aga kui katted peale panna, siis on päris head, praegu igast huvitavaid ja normaalseid katteid saada. Kahe istme hinnaks oli 300 EEK. Mehaanika töötab neil ideaalselt.
Paigaladanud veel ei ole, seda teen arvatavasti paari nädala jooksul, enne paigadama ei hakka kui katted ka olemas.
Kui valmis, siis pildid ka.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
Suitsumees jah pole, kaotasin tuhatoosi siis üldse ära.
Istmetest veel nii palju, et nahatamine ja uue riidega katmine oleksid päris kulukad ja katteid on saada igasuguseid, ka neid mis pole nn Hobby Hall tüüpi. Taas mainiks Bergi autot, milles olid väga tuusad katted sees suvise cambi ajal, samasuguseid ja sarnaseid on saadaval endiselt.
Plaanid enda meelest ka ilusad ja ma pole sugugi kindel, et need kõik täituvad. Vahepeal kasutan ka kurjemaid autosid kui Lada ja siis uuesti Lada rooli istudes on masendav tunne ja kadunud igasugune soov seda autot tuunida, aga aja möödudes ja siis kui hakkan mõtlema hindadele ja oma sissetulekule(abiturient ei saa ju iga päev tööl käia), tuleb tuuningusoov tagasi
Kas tuunin Ladat või sõidan mingi isikupäratu lääne masinaga, valikud sellised, sest viimaste tuunimine päris kallis on ja ise koduselt palju teha ei saa. Kui Ladasse natuke investeerida saab ka päris hea auto, esialgu valin vist selle tee.
Armatuuriga ise üldse rahul pole. Töö kvaliteeti võiks hinnata viie palli skaalal hindega kolm. Tegin seda kodus ja töö hinnaks oli 35 krooni, selle hulka kuulus moment liim ja vaiba nuga riie millega armatuuri katsin oli olemas. Oleks kvaliteet 5+ siis oleksin äkki rahul sellega, praegu plaanin aga armatuuri välja vahetada tavalise "puhta ja korraliku" armatuuri vastu. Riidega kastin üldse selle pärast, et armatuuril olid mõrad sees ja ta üldse kole nägi välja, vana ja retsitud.
Istmetest veel nii palju, et nahatamine ja uue riidega katmine oleksid päris kulukad ja katteid on saada igasuguseid, ka neid mis pole nn Hobby Hall tüüpi. Taas mainiks Bergi autot, milles olid väga tuusad katted sees suvise cambi ajal, samasuguseid ja sarnaseid on saadaval endiselt.
Plaanid enda meelest ka ilusad ja ma pole sugugi kindel, et need kõik täituvad. Vahepeal kasutan ka kurjemaid autosid kui Lada ja siis uuesti Lada rooli istudes on masendav tunne ja kadunud igasugune soov seda autot tuunida, aga aja möödudes ja siis kui hakkan mõtlema hindadele ja oma sissetulekule(abiturient ei saa ju iga päev tööl käia), tuleb tuuningusoov tagasi
Kas tuunin Ladat või sõidan mingi isikupäratu lääne masinaga, valikud sellised, sest viimaste tuunimine päris kallis on ja ise koduselt palju teha ei saa. Kui Ladasse natuke investeerida saab ka päris hea auto, esialgu valin vist selle tee.
Armatuuriga ise üldse rahul pole. Töö kvaliteeti võiks hinnata viie palli skaalal hindega kolm. Tegin seda kodus ja töö hinnaks oli 35 krooni, selle hulka kuulus moment liim ja vaiba nuga riie millega armatuuri katsin oli olemas. Oleks kvaliteet 5+ siis oleksin äkki rahul sellega, praegu plaanin aga armatuuri välja vahetada tavalise "puhta ja korraliku" armatuuri vastu. Riidega kastin üldse selle pärast, et armatuuril olid mõrad sees ja ta üldse kole nägi välja, vana ja retsitud.
Keegi seal akna taga piiderdas jah , mõtlesin tükk aega kesse võis olla, siis mõtlesin ise kah, et äkki keegi ladaklubiline oli, varem ka selliseid juhuseid olnud, suverulli ürituse ajal tuli üks vend juttu ajama isegi, oli suht joobes aga olevat ka Ladaklubist oli kah aga nimi pole enam meeles, oma Lada müüs ta igastahes maha. Kui ma õietli mälean, siis läksid sa Paap Kõlari autosse, kuidas sa temaga seotud oled, kas olete tuttavad või sugulased vms?
Kle oli jah nii see juba sügisel oli tükk aega tagasi, mu kunagine klassivend ostsis mu vana sportrooli ära kui uue olin saanud endale. Käisin siis talle seda toomas ja keerasime peale ka. Tegin siis ka tema autoga katsesõitu, et kas sai rool otse ja suunad välja lülituvad, katsesõidu käigus sai ühika komandat märjaks pritsitud kui porilombist läbi lendasin
Käisin ise ka kunagi NRG koolis, rooli ostis mu kunagine klassivend, siin foorumis ta kasutajanimi Funman ja autoks 06 mis näeb välja nagu oleks eile tehasest tulnud
mikk17 kas käid NRG's?
Täna mässassin päev otsa garaazis, pingutasin nukkvõlli keti ja geneka rihma, klapikambrikaane lekkiv tihend sai silikoniga hermeetiliseks tehtud, loodan et pidama jääb, kasutasin mingit valget universaalset silikoni, peal oli küll kirjas, et sobib hüdraulikaseadmetele, et siis peaks õlikindel olema ja temperatuuri kannatab kuni 180 kraadi.
Kõige lõpuks paigaldasin BMW E34 esiistmed, neil isegi käetoed, nüüd lux masin on. Peagi pildid ka panen nendest.
Käisin ise ka kunagi NRG koolis, rooli ostis mu kunagine klassivend, siin foorumis ta kasutajanimi Funman ja autoks 06 mis näeb välja nagu oleks eile tehasest tulnud
mikk17 kas käid NRG's?
Täna mässassin päev otsa garaazis, pingutasin nukkvõlli keti ja geneka rihma, klapikambrikaane lekkiv tihend sai silikoniga hermeetiliseks tehtud, loodan et pidama jääb, kasutasin mingit valget universaalset silikoni, peal oli küll kirjas, et sobib hüdraulikaseadmetele, et siis peaks õlikindel olema ja temperatuuri kannatab kuni 180 kraadi.
Kõige lõpuks paigaldasin BMW E34 esiistmed, neil isegi käetoed, nüüd lux masin on. Peagi pildid ka panen nendest.