2. leht 2-st

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitatud: 04 Nov 2018 13:40
Postitas olaaf
ML liigas tohib mootoriga päris palju asju ette võtta, loe reeglid täpselt üle, isegi andmed kõik antud:
https://mlliiga.ee/tehnilised-tingimused/


minu soovitus:

2106 mootor, lihtsalt ära remontida, kepsud kaalu ajada (kepsu alumine ja ülemine silm ei tohi olla ellipsis!)
väntvõll üle poleerida.
Mootoribloki peab kindlasti üle lihvima pealt!
2105 kolvid,
2103 väntvõll.
Nukkvõlliga on kõige keerulisem, peab selekteerima parima võimaliku - erinevused kipuvad olema suured...
Plokikaan 21011 või CCCP ribidega. Klapipesad ei tohi olla ära vajunud, vältida tuleks plokikaasi millel tootekood kasti sees.
plokikaanest -2mm ja põlemiskambritega tuleb vaeva näha. 011 kaanel peaks jahutuskanalisse toed keevitama...
Originaalne plokikaan ei kõlba mitte kuskile ja sellega jääd kõigile jalgu.
Klappe on väga erinevaid erinevatel tootjatel, samuti juhtpukse.. Sellega on võimalik korralikult jalga lasta omale.. asju peab mõõtma, osadel tootjatel on klapid liiga peenikesed, ja pukside mõõdud samuti mittesobivad ladale! Kuna nukk originaal, pole vaja sisselaske kanali sirge osa mõõtu oluliselt suurendada - kuju on tähtsam kui läbimõõt!!!

"Karburaator on vaba" - seega tasub ka selles suhtes mõelda ja nuputada
Väljalaske pükse on erineva disaini ja toru läbimõõduga - mida pikemad torud enne kokkuminekut ja suurema läbimõõduga seda parem..