2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Tere,

mõtlesin teha teema kuna hakkan auto kallal vaikselt nokitsema, pärast hea vaadata kaugele jõudnud jne.

Sõidukiks siis 2106. Eestis uuena arvele võetud maanteameti andmetel 01.01.1980. Mootoriks 1,6 58kw, 4 käiguga manuaal.

Algul oli plaanis osta talveks rallitamiseks ja siis vaadata edasi mis saab. Kuid see hetk, kui autot oma silmaga nägin muutis mu nägemust. Igatahes ostetud ta sai! Käima läks algul juhtmetest ja uksed lukku ei käinud kuna võti puudus, esimesel ööl käisid kohe maja kõrval venelased ka sees aga võtta polnud neil midagi.
Esimesel võimalusel vahetasin süüteluku ja ukselukud, ostetud sai ka uus aku.
Kerepoolest hästi hoitud, vasakul tagatiivas auk ja parema tagumise rattakoopa serv mõlkis, põhi on väga korras.

Plaanis on auto üleni värvida, nädalavahetusel sai pisemad asjad küljest ära võetud kuid pilte pole jõudnud hetkeseisust teha.

Igatahes pole väga suur kirjutaja, panen rohkem pilte!


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis koni1, 08 Juul 2018 12:21, muudetud 2 korda kokku.
t
tooming
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 02 Mär 2016 23:24
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061, E39
Kontakt:

Postitus Postitas tooming »

Äge sisu!

PS! Tundub, et BMW-omanikele lähevad siksid peale :)
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980

Postitus Postitas koni1 »

Noniiii!!! Juba väga pikka aega mõelnud, et ikka peaks kirjutama, rohkem, kui aasta möödas. Kuidagi ikka väga kiireks läks ja siis ununes see foorum täielikult ära. :D

Igatahes värvi ta läks. Ostes oli see värv ikka väga kole. Pleekinud ja roostetäpid ja see auk jne. Lihtsalt RÕVE. Mõtlesin, etproovin pinnakaga siis ise värvida, et julgeks linnaliikusesse sõitma ka minna, enne oleks kuidagi ikka väga häbi olnud.
received_1080635225328074.jpeg
received_1080635225328074.jpeg (79.33 KiB) Vaadatud 13806 korda
IMG_1675.JPG
IMG_1675.JPG (127.08 KiB) Vaadatud 13806 korda


Pisike, pime ja külm aga tulemus jäi 5m pealt vaatades väga hea. :D
Eelmine suvi sai kokku sõidetud kuskil 2000km. mitte küll palju, kuid enamus oli siiski tööle ja koju.
Talvel ei sõitnud ja seisis ''toas''. See aasta sai ka sõita peaaegu piisavalt. Vanatehnika lustisõidul sai ka kaks kord käidud. Juuli keskel hakkas puhkus ja läksin soojale maale minema, enne seda viisin auto Tallinnast Rakverre ja kõik oli korras, järgmine päev sai mindud maale ja kui lõpuks tagasi hakkasin tulema panin auto käima ja kõrin mootoris. Selline heli nagu keegi mängiks kõristiga kapotiall, aga see heli polnud ka koguaeg vaid korra oli ja siis jälle kadus. Ilmselt kukkus mingi seib vms ülevalt sisse.
20170708_165030[1].jpg
20170708_165030[1].jpg (83.33 KiB) Vaadatud 13806 korda
20170714_120319[1].jpg
20170714_120319[1].jpg (96.03 KiB) Vaadatud 13806 korda
20170714_120213[1].jpg
20170714_120213[1].jpg (42.11 KiB) Vaadatud 13806 korda
Hetkel siis mootor puhtaks tehtud ja sisse uute juppide nimekiri järgmine:
*Tihendid- plokikaane, karteri, klapikambri
*kolvid(väikse loksuga) 79
*Rõngad 79
*Raamlaagrid
*kepsu saaled
*raamsaaled
*mootoripadjad(mootorit ära võttes läks või oli padi täitsa katki, pooleks)
*originaal süütepool
*roolikarp
*siduri survelaager
*õli+filter
*võlntvõlli tihendid
Summutil võtan ühe püti vahelt ära ja vaja natukene üks ühendus koht üle keevitada, mida kiunagi ammu tehtud on.

Loodan need asjad enne külmasid ilmasid ära teha, järgmine aasta ehk võtan kere täielikult ette, koos sisuga.
hetkeks kõik. ehk suudan nüüd järgmise postituse teha enne järgmist aastat. :D
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980

Postitus Postitas koni1 »

lda1.JPG
lda1.JPG (91.82 KiB) Vaadatud 13806 korda
IMG_3460.JPG
IMG_3460.JPG (113.86 KiB) Vaadatud 13806 korda
IMG_1699.JPG
IMG_1699.JPG (84.45 KiB) Vaadatud 13806 korda
IMG_1692.JPG
IMG_1692.JPG (128.83 KiB) Vaadatud 13806 korda
IMG_1669.JPG
IMG_1669.JPG (133.57 KiB) Vaadatud 13806 korda
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: 2106, koni1, 1980

Postitus Postitas 06VAZ »

Ilus kombinatsioon- tumesinine kere ja punane sisu.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Noniii, Väga pikk aeg jälle möödas ja juhtunud on palju.

Nimelt, pikemat aega on olnud huvi sõita rallit, aga kordagi polnud mõttes rajale minna Ladaga või siis lihtsalt ei tulnud selle peale. Ühel hetkel siis oli müügis üks väga huvitav auto, mille pidin saama rallikaks. Ostetud, tiba nokitsetud ja sõiduvalmis ta oligi:
enne sõitu
enne sõitu
IMG_2027.JPG (147.31 KiB) Vaadatud 12417 korda
Rallil oli kõik ilus kuni juhtus järgmine, V2 läheb üle P3ks, vasakus kadus pidamine ja paremas oli põlvedekõrgune känd. Tagajärg.... autost pole midagi võtta:
IMG_2046.JPG
IMG_2046.JPG (171.92 KiB) Vaadatud 12417 korda
IMG_2032.JPG
IMG_2032.JPG (180.38 KiB) Vaadatud 12417 korda
IMG_2041.JPG
IMG_2041.JPG (221.13 KiB) Vaadatud 12417 korda
Tagantjärgi mõeldes oli see auto täiesti vale otsus. Esiveolise autoga sõidukogemus täielikult puudub, oleks ikka pidanud valima tagaveolise jne jne. Aga nagu öeldakse, et Oleks on üks paha poiss.

Peale seda siis sai tuttavatega räägitud ja M&L liiga kohta uuritud. Lada ju olemas, mis sest, et täis originaal seisus. Pidurid sai korra üle vaadatud ja mindud Kehala Ring Rahvasprindile lihtsalt sõidukogemust saama. Esimesel ringil mingil põhjusel auto ei tahtnud kohe üldse liikuda, kurvides muidugi ikka hullult sai tagasi hoitud, ehk suurest kartusest jälle üle käia vms. Peale esimset ringi sai juba raja ka selgemaks, ja mootoris tiba mõnda asja tehtud ning teisel ringil läksin vajutama, sai esimesed paar kurvi ära sõita kui pidurid poolenisti ära kadusid, ei tea miks, viimases kurvis sai vastu valli sõita ka nii õnnetult, et ees midagi kõveraks läks. Esialgu oli küll tunne, et amort lendas minema koos kõige sinna juurde kuuluvaga, aga pärast vaadates ei saanud väga midagi aru, et oleks üldse midagi juhtunud, ainult rool oli viltu tiba ja üks ratas oli tiba kõveralt all. Kolmandat läksin puhtalt läbi sõitma, sest esimesel sirgel sai asi otsustatud roolisüsteemis mingi hull kala sees, teel üldse püsida ei taha. Sai suht palju driftida ja igasugu muid nalju proovida, pärast isegi ei vaadanud 3 ringi aega. Koju jõudes hakkasin vaatama, et ohh ime viimane ring oli kõige kiirem :D

Peale seda sai võtta vastu otsus, kuna sellel autol nii palju tehtud, et hakkab sõitma Lada rallit. Esmalt sai kohe vaadatud välja jupid mida on vaja uusi. Kõik amordid, mis enne rallit olid terved vajavad nüüd vahetust. järgmisel nädalal saab Bilstein b6 alla, vedrusi ei hakka vahetama. Mootorile teeb niipalju et proovib peale saada 01 karpa. Edaspidiseks, ehk loodan uueks hooajaks saada uue mootori, mis on korralikult ära tehtud vastavalt nõuetele. Tapa Rahvaralli on hetkel eesmärgiks. Kaardilugeja on ka isegi nõus veel minuga sõitma tulema, poodiumit püüdma ei lähe, sõidu- ja kaardilugemise kogemust vaja saada esialgu.


Foorumis ringi vaadates pole selliseid ralli teemasi just väga palju, mõni üksik, seega katsun siia rohkem kirjutada/pilte lisada, et võibolla on kellegil veel huvi ralliga tegelema hakata ja soovib saada teadmisi ralliga kaasnevate kulude või rallil osalemise kohta. Endal ralli sõitmine jäi just selle taha kunagi, et polnud inimest kõrval, kes oskaks minu lollidele küsimustele vastata.
IMG_2239.JPG
IMG_2239.JPG (86.93 KiB) Vaadatud 12417 korda
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

IMG_2246.JPG
IMG_2246.JPG (77.35 KiB) Vaadatud 12417 korda
IMG_2231.JPG
IMG_2231.JPG (175.35 KiB) Vaadatud 12417 korda
IMG_2238.JPG
IMG_2238.JPG (130.87 KiB) Vaadatud 12417 korda
IMG_2214.JPG
IMG_2214.JPG (121.3 KiB) Vaadatud 12416 korda
ROPC3241.JPG
ROPC3241.JPG (101.94 KiB) Vaadatud 12416 korda
v
Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 222
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 2109 (снегурочка) ja Vaz 2106 (Vazmjorka)

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas Vazmjorka »

Kas auto värvikoodi oleks võimalik saada?
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Vazmjorka kirjutas:Kas auto värvikoodi oleks võimalik saada?
Lada 456 acryl hs decklack acryl.
Purgil selline kiri.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Noniii, väike update. Tulemas on Tapa Rahvaralli, 11.08. Selleks väiksed uuendamised käivad, olen saanud juurde sideboxi koos klappidega ja bilstein amordid. Loodan jõuda veel ära vahetada karburaatori 01 oma vastu ja karteri kaitse vähe kõvema ja suurema tegema.
AB3F7110-38F2-4FBF-98A6-20D66D4F0A83.jpeg
AB3F7110-38F2-4FBF-98A6-20D66D4F0A83.jpeg (68.73 KiB) Vaadatud 12166 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas RRisto »

Kas Bilstein B6 Sport? Rally amordid on liiga jäigad, eriti tagumisele sillale.

Tapa krossirada on väga karm auto vedrustusele. Soovitan kõik korralikult üle käia, tugevdada kannud/känd, kõik vardad ja amordipuksid. Mootoripadjad, k-kasti padi. Korralikud šarniirid, rooliotsad + tugevdusplaadid roolikarbile ja pendelhoovale. Lihtsalt soovitus :)
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

RRisto kirjutas:Kas Bilstein B6 Sport? Rally amordid on liiga jäigad, eriti tagumisele sillale.

Tapa krossirada on väga karm auto vedrustusele. Soovitan kõik korralikult üle käia, tugevdada kannud/känd, kõik vardad ja amordipuksid. Mootoripadjad, k-kasti padi. Korralikud šarniirid, rooliotsad + tugevdusplaadid roolikarbile ja pendelhoovale. Lihtsalt soovitus :)
B6 sport ja, rally omad esiteks alustuseks liiga kallid. Võibolla edaspidi vaatab b6 rally omi, kuigi jah, targad mehed oskasid öelda, et osad panevad 04 vedrud ka, pidi veel jäigemaks tegema, aga see ikka liig mis liig. Ilmselt Tapa krossirajale ei minda rahvaralliga, see on liiga julm koht tavaralliks. Aga mida täpsemalt tähendab tugevdusplaat roolikarbile? Esisillas sai ka enamus asjad uued alla, kardaaniristid ja tagumine poolass.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas teitur »

Võid vaadata minu teemast pilte, esisosa tugevdused näha. Roolikarbi tugevdus pannakse lanseka peale, kust kinnituvad roolikarbi poldid. Hea oleks ka poolraami läbivad puksid tugevamad panna.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 4&start=20
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas RRisto »

Tapal on alati paar korda krossirajalt läbimist. kas siis 1 või isegi 2 katset...mõlemal 2 läbimist. Seega kindlasti ka seekord :)

Teituri mainitud sillatalapuksid on ka olulised jah, originaalis sillatala ju kahe poldiga ainult kinni. Vaata tema teema korralikult läbi, seal head infot.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Niiii, need kes kursis teava, et Tapa jäi ära ja Saaremaale ma ei jõudnud. Aga selleest sai Läänemaa Nõva Rahvarallil käidud.

Enne rallit sai tehtud vähe vabam summuti, lõpupüti jätsin hetkel alles.

Algus hakkas reede õhtul kohe, kus sai tehnilises ära käidud, oli peal sportrool(pilt allpool. Vaatasid ja uurisid ja puurisid seal kõike ja nokkisid iga asjaga, turvavöö kinnitus on teistsugune, kui originaalis. No sai siis vaieldu, et mis sellest on siis, Kehalas kiideti, et see palju parem ja siis alles ülevaatajad nõustusid, et jah see tegelikult tugevam, kui originaal. Tagavara rattaid oli ka kaks kaasas, kinnitus läbi põhja kõva kui kurat ja hakkavad nokkima, et kas ikka seibe vms panid alla?? Õnneks polnud ma ainus kelle kallal niimoodi nokiti, pikaajalised rallisõitjad ütlesid, et pole ammu nii karmi tehnilist kohanud. Aga see selleks, põhiline viga oli siis sportrool, nemad leidsid, et rool katki, loksutas seda ja ütles, et rool katki, sain ka proovida ja tõesti mingi loks vms oli. Aga pärast uurides ei teinud seda mitte rool vaid võll, mis kuidagi loksus nii, et roolist oli tunda. Sõbral oli rool katki ühenduskohast ja see oli hoopis teine kolks. Sai siis täiesti originaaliga sõita terve ralli.
Jaaa nalja nabani selle rooliga, aegajalt kehvema teepal kurvides kadus rool käest ja siis ei leia seda üles, sest ta nii peenike. Esimesed 4 katset olid kõik väga ägedad, rajad head 3/4 katse oli ka 7km pikk, mis oli väga mõnus. Tempo oli täpselt läbisõidu kiirusega, ei pingutanud vaid kogusin kilomeetreid ja kogemusi. 5/6 katse oli raja poolest kõige kehvem, kivid igalpool ja siis tuli otsida milline kivi kõige vähem kahjustusi teeb. Aga need olid katsed kus sai juba rohkem vajutada ja 5 katse lõpus tundsin väga imelikku häält, nagu tagasild liiguks edasi ja tagasi, kiiruga vaatasin ei saanud midagi aru, koju jõudes hakkasin vardaid vahetama siis sain aru... Põhjakaitse oli ka ikka see originaal, sest ei tule head mõtet, kuidas uus kinnitada ja kuhu ning kuidas seda teha.

Ralli lõppes seega meile oma klassi 4nda kohaga ja vähemalt ei jäänud absoluudis viimaseks.

Kui keegi tore inimene oskaks anda häid vihjeid, kuidas teha tugevat karterikaitset ja kuhu seda kinnitada, siis olen avatud pakkumistele. Teiseks on selline asi, et hetkel autol oleks nagu nina madalam ja tagaots üleval. Küsimus selline, kas tasuks teha vastupidi, nina üles ja tagaots maha? selleks oleks siis vaja madalamat vedru taha ja kõrgemat ette?
Rallit sai filmitud ka, ei ole midagi erilist aga ikkagi üks katse, kus oli kõige vähem ropendamist: https://www.youtube.com/watch?v=WjwEukESkNw

IMG_2890.JPG
IMG_2890.JPG (101.31 KiB) Vaadatud 11364 korda
IMG_2920.JPG
IMG_2920.JPG (123.46 KiB) Vaadatud 11364 korda
IMG_2919.JPG
IMG_2919.JPG (108.46 KiB) Vaadatud 11364 korda
IMG_2881.JPG
IMG_2881.JPG (191.09 KiB) Vaadatud 11364 korda
IMG_E2801.JPG
IMG_E2801.JPG (178.79 KiB) Vaadatud 11364 korda
Viimati muutis koni1, 20 Sept 2018 17:47, muudetud 1 kord kokku.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Leidsin mõned pildid ka:
IMG_2983.JPG
IMG_2983.JPG (116.56 KiB) Vaadatud 11151 korda
IMG_2982.JPG
IMG_2982.JPG (133.49 KiB) Vaadatud 11151 korda
IMG_2987.JPG
IMG_2987.JPG (115.38 KiB) Vaadatud 11151 korda
IMG_2990.JPG
IMG_2990.JPG (165.98 KiB) Vaadatud 11151 korda
IMG_2989.JPG
IMG_2989.JPG (123.07 KiB) Vaadatud 11151 korda
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Noniii. Sai käidud Vasalemma Rahvasprindil, algusest lõpuni ühe suure veaga: pole pidureid. Esimese vooru sõidul midagi nagu oli, teisel vähem ja kolmandal oli ainult kässar(video viimasest sõidust allpool). Viimases voorus juhtus tagasillaga ka midagi, ulme kolin sees, eks nädalavahetusel hakkab vaatama, kahjuks ei saaa rajapäevale minna tänu sellele.

Esimene kord vasalemma rajal ja väga meeldis, mõnus kiire rada, oleks vaid rohkem jõudu saaks seda rohkem nautida. Ega midagi väga rohkemat pole, kui vaid tuleb oodata Hiiumaa kahepäevast rahvarallit, mis toimub 9/10 november.

Video:https: http://www.youtube.com/watch?v=sKUxPB80NM4
Vähemalt oli rajaääres väga palju fotograafe. Seeega:
30513545867_bee4f52bc2_o.jpg
30513545867_bee4f52bc2_o.jpg (104.02 KiB) Vaadatud 10692 korda
30513542807_f3da269bd2_o.jpg
30513542807_f3da269bd2_o.jpg (86.7 KiB) Vaadatud 10692 korda
45402162312_1431b2f917_o.jpg
45402162312_1431b2f917_o.jpg (73.32 KiB) Vaadatud 10692 korda
IMG_3210.JPG
IMG_3210.JPG (94.86 KiB) Vaadatud 10692 korda
IMG_3209.JPG
IMG_3209.JPG (99.48 KiB) Vaadatud 10692 korda
43636197790_5b26a971eb_o.jpg
43636197790_5b26a971eb_o.jpg (84.03 KiB) Vaadatud 10692 korda
45401675972_3d7b2afa2e_o.jpg
45401675972_3d7b2afa2e_o.jpg (87.35 KiB) Vaadatud 10692 korda
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas Hulkur »

Tee väike väljaminek ja soeta 13" valud vms... Need lada plekid on nii pehmed. Rattapoldid/mutrid tulevad läbi kilbi. Pärast kahjusi likvideerida kallim kui norm veljed soetada.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas RRisto »

Nii on, tean omast käest, et kipuvad alt ära lendama :D Juhtus Vasalemmas, õnneks aeglases kurvis...tiib sai vähe kannatada...oleks seal kuskil kiiremal lõigul, siis kes teab.
k
koni1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2016 19:14
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106, E53 x5

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas koni1 »

Just!!

Valuka mõte juba pikka aega olnud, aga igasugu muude asjade peale hetkel kulunud nii palju, et see jääb järgmisesse hooaega.

Rääkides järgmisest hooajast, siis sellega niimoodi, et oleks soov mootorit veidi kaasa aidata. Kuna M&L Liigas pole väga midagi lubatud siis teeks täpselt niipalju, kui lubatud. Seega küsimus järgmine: millisest plokkist oleks kõige kasulikum teha? Ehk, kas 06/01 vms? Samas on ka vaja teha kaane lihvi. Ehk keegi teab kes/kus teeks puuri ja lihvi? Ja, kui kellegil vedeleb plokki/kaant või tervet mootorit ja tahab sellest hea hinnaga lahti saada siis võib teada anda. Kodus seisab üks 01 mootor, kas sellest kannataks parema teha kui 06 omast? Limiitideks on 80mm silidnri läbimõõt.
Vasta