2. leht 3-st

Postitatud: 19 Veebr 2016 09:42
Postitas h.e
Teel garaazhist bensiinijaama ja tagasi kuhugi vastu ei käinud.
Endiselt otsin paremat tagatuld.

Postitatud: 19 Veebr 2016 18:27
Postitas Ott 1984x
Mina tegin veljed laiemaks nii et muutsin lihtsalt ET lõikasin keskmise südamiku välja ja keerasin velje teisi pidi ja ei hakka kuskile vastu käima.Üleval selle punase lada pildil tundub,et sama moodi tehtud ja siis jääb ilus lai rant ka veljel.

Postitatud: 19 Veebr 2016 20:33
Postitas Viin
 
h.e kirjutas:Teel garaazhist bensiinijaama ja tagasi kuhugi vastu ei käinud.
Kui rooli lõpuni keerates vastu ei käi, siis vedanud!

Postitatud: 13 Apr 2016 15:08
Postitas h.e
Vahepeal autoga midagi juhtunud ei ole. Nagu ikka, on ajaga alati kitsas.
Vahepeal jõudsid kohale laiendid, põll ja vfts tagatiib ning sai hunnik esisilla tükke ostetud ja ülevaatus tehtud.
Nüüd leidis auto omale kuiva toa ja seisab pukkidel. Veljed läksid laiendamisse ja järgmine nädal saab kätte.

Ülevaatusele sõites avastasin väikese probleemi- kuumalt käivitades tõmbab täis. Midagi räägiti karpa ujukist ja kambrist, kus tase liiga kõrge. Oskab keegi midagi tarka öelda?

Postitatud: 26 Apr 2016 10:34
Postitas h.e
Tasa sõuame. Loodan et aerud ära ei mädane.

Vahepeal on plaan paika saanud. Vedrudelt läheb 4 keerdu maha ja siis vaatab, kui madalaks kukub ja kas mahub üldse ringi käima.

Auto värvib purgiga matt-helehalliks ja kõik kroom-plastik detailid lähevad mustaks. Veljed on juba 8" ja 8,5" laiad, pritsitud ja värvitud. Vaja rehv peale venitada siis näeb, kuidas istub. Piltidelt nähta, et diagonaalvarras venitab silda kõvasti ühele poole. Teiselt poolt on koopaga praktiliselt tasa, natuke istub väljas. Ilmselgelt tuleb madaldamisel ka varrast hakata lühendama.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Apr 2016 17:42
Postitas karlerik110
Tee parem diagonaalvarras reguleeritavaks. Sisuliselt jupp keermelatti, mõned mutrid ja veidi keevitust ja tehtud ;)

Postitatud: 26 Apr 2016 19:32
Postitas Marek504
4 keerdu tiba palju pole? Mis amorti kasutama hakkad?
Võta esialgu 2.5-3 ja siis vajadusel juurde :)

Postitatud: 28 Apr 2016 12:29
Postitas h.e
Ilmselt reguleeritav on teemaks jah.

3,5keerdu on 02 all nii:

Pilt

Võiks tegelt veel madalam olla.

Postitatud: 28 Apr 2016 13:59
Postitas Raig0
Ees tee alumistele õõtsadele vaheplaat ja vii alumisi õõtsasi sedasi alla poole, saad veel madalamaks. Taga lõika koobast seest, et vastu ei hakkaks käima. Panen pärast lingi ka või kui viitsid siis drive2.ru lehelt oli mingi VAZ 2103 või 2q06, sinist värvi.

Edit: https://www.drive2.ru/r/lada/249214/ - see Lada. Ehituse pildid olid mingi muu Lada teemas, mida kahjuks enam üles ei leia, ja tulemus oli sama.

Postitatud: 24 Mai 2016 23:01
Postitas h.e
Vahepeal on olnud edasiminekut:
Pilt

Pilt

Kuna õõtsad nii tagurpidi ja ka tagant võiks ka veel välja tuua siis oleks vaja flantse. On kellelgi midagi pakkuda? Võtaks kasvõi laenuks, et Stancest ürituseks saaks ilusaks.

Nüüd vaja veel põll ette mahutada, tagumise stange delete teha natuke siit-sealt timmida ja hakkab juba looma.

Postitatud: 25 Mai 2016 07:06
Postitas 01vaz01
Väga lahe näeb juba välja :)

Postitatud: 25 Mai 2016 11:11
Postitas v2ikek8lm
Väga ilus masin juba. Mille velg sul on ja kas lasid veljele jupi vahele või oled kahest ühe teinud ?

Postitatud: 25 Mai 2016 14:25
Postitas h.e
Fiat Stilo velg on. Lasin offroadservice-s teha. Panid tüki vahele.

Postitatud: 25 Mai 2016 19:33
Postitas hevi
Väga lahe näeb välja aga kas on ka kogemusi/teadmisi ülevaatusel käimisega? Et kas rändab originaalratas (R13) selleks ajaks alla tagasi või peaks käesolevatega ka läbi saama?

Postitatud: 30 Mai 2016 10:32
Postitas h.e
Ülevaatusega selgub siis kui see aeg käes on. Ega midagi pöördumatut tehtud pole, mis ÜV võiks segada. Tehniliselt peab auto niikuinii olema heas korras. Juba enda turvalisuse ja südamerahu huvides.

Vahepeal on auto rattad alla saanud ja ühekorra läbi linna tõstukipeale sõidetud.

Pilt

Põll on ametlikult ees, esiamordi alumised kinnitused natuke ümber tehtud, väga valjusti enam kuskilt vastu kere ei käi ja on täiesti sõidetav auto.

Järgmiseks on vaja üleliigsed tükid ära kruvida, paari kohapeale pahtlit tõmmata ja siis juba purgist võõp peale.
Vahetamata on veel vasak rattalaager ja rooliots.
Lisaks vaja veel sisse normaalsemad istmed leida. Ilmselt Saab900.

Otsimisel on veel bullet tüüpi ümarad peeglid. Kas kellelgi on pakkuda? Võib olla ka lihtsad ümmargused peeglid jalal. Vaja mõlemat parem-vasak. Lähevad need esitiibade külge.

Postitatud: 30 Mai 2016 21:36
Postitas kristjan92
Saan aru , et stiili pärast peeglid tiiva peale , kuid kas poleks soliidsem mõned kroomist peeglid leida ukse peale ning oleks ka väga šeff :cool: .

Postitatud: 31 Mai 2016 10:01
Postitas h.e
Maitea, kui soliidne see auto nüüd on :) Uksepeal on tavaline. See auto ei saa olema tavaline.

Eile sai natuke roostet pahteldatud ja auto üleni ära matistatud. Tänaõhtul saab ehk värvi selga ja sealt edasi on juba mõnus.
Suurematest töödest on vaja veel kuidagi saab 900 istmed sisse mahutada seliselt, et oleks max madalal. Tundub, et saab üksjagu asju lõigata ja keevitada aga õnneks eimidagi ületamatut.

Postitatud: 31 Mai 2016 10:08
Postitas Matteb
mis rehvimõõdu peale ajasid ja kus veljed teha lasid,
Väga hea näeb välja juba, kuid tagatiib on natuke liiga kõrge minu arvates.
Edu

Postitatud: 31 Mai 2016 10:18
Postitas h.e
Veljed tegi offroad service. Ees 195/50/15 taga 205/50/15.
Tegemist vtfs tiivaga. Tagasihoidlikud inimesed siin foorumis :D

Postitatud: 31 Mai 2016 17:59
Postitas Raig0
Enda Ladas poolnahk istmed BMW E34st ja pandud täitsa põrandale. Mingid väikesed tugevdused ka all. Saab väga madal. Istmetel kõrgus ka reguleeritav veel.
Mind huvitab, kust sellised tiivakaare laiendeid saab? Muidu näeb väga kõva välja ikka.